Geweldige pot (op basis vd samenvatting). Kansen over en weer, met een overall iets beter Vitesse. Eindelijk stond Benson in de basis, ik had hem liever voor Hersi gezien ipv Frankel. Ik weetniet wie de samenvatting heeft gezien? Maar onze Congolees Swerts was door het dolle heen, uit bij RKC deed hij al een paar mooie (onnodige) scharen, maar vandaag hield hij het niet meer. Hij deed het bij het interview voor Talpa na de wedstrijd af met: "Ik wil plezier maken in het leven!" Nou Gill, ik zou zeggen, ga zo door. Onze blanke neger hield 6x hoog met de knie (bij eigen 16), hij scoorde na 3x (wat een doorzettingsvermogen) én deed een mooi dansje. Hij vermaakt niet alleen zichzelf (zijn streven), maar ook de vitessesupporters. Wat een contrast met het interview met Sturing. Die kerel kan ook echt niets moois vertellen he, een oerdegelijk saai verhaaltje waar geen speld tussen te krijgen is. Op basis van de samenvatting had Junker toch ook 1x moeten scoren, en zoals ze zeiden, het was de wedstrijd van de vleugelverdedigers, want zowel onze nieuw aanswinst Paul Verhaegh, als Tim de Cler hadden ook nog kennen scoren. Ik heb zeer goed geslapen.