Zat er niet een reclameblok tussen. Wij zien de afleveringen wel zonder reclame erin, maar die tijd moet er wel bijgeteld worden natuurlijk. Komt wel vaker voor dat mensen schrijven dat het belachelijk is dat Jack ergens in 5 minuten is, maar dan vergeten ze dat er ook een reclameblok van nog eens 5 minuten tussen zat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:38 schreef SunChaser het volgende:
Wel belachelijk dat Jack de afstand vanaf het dak van een wolkenkrabber naar een steegje naast die wolkenkrabber in 1.50 minuut aflegt.
Nope, je zag 2x een tijdklokje, van 20 min na 22 minuten. En ik tel reclameblokken er altijd bij. In Day 4 was de realtime al verwaarloosbaar, maar nu is t minstens zo erg.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zat er niet een reclameblok tussen.
Die pedo was toch Amerikaan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het zijn nu toch allemaal Russen/Tsjetsjenen? Niet echt middenoosten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:13 schreef Chepke het volgende:
Wat is er gebeurd tussen seizoen 4 en 5? Ik heb zojuist de laaste aflevering van seizoen 4 gekeken en ga zo snel mogelijk seizoen 5 kijken, maar wil graag even bijgepraat worden. Antwoord graag zonder spoilers. (Probeer op deze pagina verder niks te lezen)
ik vraag me af hoe ze in godsnaam Sjek onder zijn eigen naam weer aan kunnen nemen, China dreigde vorige keer nog met WO3quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt niks speciaals tussen 4 en 5. Die prequel is een verkapte autocommercial waarin Jack 12 minuten lang iemand achtervolgt.
Wat ik trouwens nog steeds de grootste plothole van 5 vind is dat Jack ondanks dat ie dood moet zijn dus zich moet verschuilen, gewoon in LA blijft wonen.
In ieder geval het land uit. De kans is op deze manier toch veel te groot dat je iemand tegenkomt die je herkent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:46 schreef Daemon19 het volgende:
LA is behoorlijk groot, in LA wonen even veel mensen als in heel Nederland.
En hij woonde vrij afgelegen.
Wat moest ie dan doen? Het amazone-gebied in?!
Dat zie ik toch héél anders. In de prequel wordt duidelijk dat de computer van Chloe is gekraakt en dat daar waarschijnlijk info op stond over Jack's fake dood. Dat te weten is wel van belang, aangezien tot nu toe ook verder nog niet is uitgelegd hoe ze wisten dat Bauer nog leeft. In feite is dat dus ook niet nodig, gezien de inhoud van de prequel.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:17 schreef SunChaser het volgende:
Er gebeurt niks speciaals tussen 4 en 5. Die prequel is een verkapte autocommercial waarin Jack 12 minuten lang iemand achtervolgt.
Uh hij zat niet in LA, groot aantal km ten noorden van LA.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind t trouwens vreemd dat Cloe's computer gehackt kan worden, ze is zelf de groiotste it-NERD. Overigens, als Jack 6 maanden geleden dus hoort dat mensen weten dat ie leeft, waarom blijft ie dan alsnog in LA wonen? Ga dan naar Mexico, of ga op zn minst in Las Vegas werken in een schimmig gokhol.
Ik vind Logan echt de zwakste schakel van 24. Wat een loser is dat.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef -Mo- het volgende:
Ja, het was jammer van die aflevering.
De eerste 6 aflevering waren top, deze viel wat tegen.
Ook kwamen nu de matige filler-verhaallijnen naarboven.
Maar okay...misschien is het wel nodig, en als ze dat beperkt houden, en de volgende aflevering weer goed is, hoor je mij nergens over.![]()
Die gezichtsexpressies van Logan waren weer genieten trouwens.![]()
Ik vind het karakter wel goed. Natuurlijk zou hij in het echt een flopgozert zijn, maar als karakter vind ik wel leuk dat er zo'n makkelijk manipuleerbare president erin zit. Eentje waar je je heerlijk aan kan ergeren.quote:Op zondag 12 februari 2006 20:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Logan echt de zwakste schakel van 24. Wat een loser is dat.Palmer
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef Dos37 het volgende:
De vaart gaat er een beetje uit. Jammer dat die vrouw die kerel neerknalde leek precies op Baroooz (als dat goed is) die zijn pa in seizoen 4 doodschiet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal bij gelezen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
De laatste paar afleveringen kwam hij erbij.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie nu op tv dat Cummings ook al in seizoen 4 zat. Dat wist ik dus helemaal niet
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:56 schreef maass het volgende:
Zouden de schrijvers hem nu terug pakken door hem een aantal afleveringen (of een heel seizoen, heb geen idee) niet te laten meespelen??
Prachtige fantasie zo 's nachts! Hulde!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.
Het is een weinig bekend fenomeen dat Sean Connery de rol van Gandalf in Lord of the Rings niet kreeg, omdat hij tijdens de opnames van een andere film ooit de beker van Sean Bean aan de tafel had vastgelijmd. Dus hebben ze hem teruggepakt door Ian McKellen te vragen in plaats van Connery.
Shannen Doherty in 90210 is er ook uitgeschreven door prima donna alures, later gebeurde tzelfde bij Charmed.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ja, want goedbetaalde schrijvers van een populaire televisie-serie laten zich leiden door geintjes die ook vrij dure acteurs met elkaar uithalen op de set.
Het is een weinig bekend fenomeen dat Sean Connery de rol van Gandalf in Lord of the Rings niet kreeg, omdat hij tijdens de opnames van een andere film ooit de beker van Sean Bean aan de tafel had vastgelijmd. Dus hebben ze hem teruggepakt door Ian McKellen te vragen in plaats van Connery.
Het is pas een paar uurtjes officieel bekend natuurlijk. Lijkt me niet dat ze dat nu al weten.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:53 schreef pinominie het volgende:
Ik snap ook niet dat de sjineezen nog niet achter sjek aanzitten, die zullen toch onderhand ook wel weten dat hij nog leeft?
Ben benieuwd. 'Old favorites', hmm, wat bedoelen ze daar nou weer mee...quote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef CloudStrife het volgende:
I promise you this!
Episode 9 will be awesome and shocking!
Episode 11 and 12 will blow you away.
Keep in mind: Aflevering 11 en 12 worden achterelkaar uitgezonden op maandag 6 maart.
A couple of old favorites return!
I have spoken!
Morgen episode 8!
kim was al bekend toch?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. 'Old favorites', hmm, wat bedoelen ze daar nou weer mee...Kim, Chase? Nina?
Nina is wel dood ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
kim was al bekend toch?
chase zou kunnen
en Nina was toch echt wel dood, toch?
Ik post, alleen lezen als je het wilt lezen!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
kim was al bekend toch?
chase zou kunnen
en Nina was toch echt wel dood, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gemeen om dat te zeggen vlak voor aflevering 8. Baal er meteen van dat het nu niet volgende week dinsdag isquote:Op maandag 13 februari 2006 21:53 schreef CloudStrife het volgende:
I promise you this!
Episode 9 will be awesome and shocking!
Episode 11 and 12 will blow you away.
Keep in mind: Aflevering 11 en 12 worden achterelkaar uitgezonden op maandag 6 maart.
A couple of old favorites return!
I have spoken!
Morgen episode 8!
8 wordt ook cool, beter dan 7. Maar in 9 gebeuren erge dingen en gaan we eigenlijk richting de nieuwe verhaallijnen en pakken we verhaallijnen die even stillagen weer opquote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wat gemeen om dat te zeggen vlak voor aflevering 8. Baal er meteen van dat het nu niet volgende week dinsdag is.
hoe lang zal Audrey nog bezig zijn met haar te bereiken? het is morgen 2-3 uur in de middag, vanaf 1 uur is ze bezig met bellen.. kim woonde buiten de stad, dus iig nog half uur rijstijdquote:Op maandag 13 februari 2006 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nina is wel dood ja.Kim was ook al bekend, maar misschien pas in aflevering 11 en 12.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik post, alleen lezen als je het wilt lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |