Plichtsgetrouw als dattie is istie meteen weer aan het werk gegaan, die loopt over een kwartier of zo wel weer binnen met de nieuwste rapportenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Maar was Mike Novick nu gebleven? Jack was al een half uur vrij.
Ik ben bang dat ze hem vergeten zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef SunChaser het volgende:
Maar was Mike Novick nu gebleven? Jack was al een half uur vrij.
Omdat je niet hebt geluisterd. Jack zei duidelijk iets van "de president is toch in Californië". En volgens mij staat het Witte Huis toch echt in Washington.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Niet? Hij was bij Logan, waar denk je dat die was dan?
Jack reist binnen het uur van CTU LA naar Washington D.C.?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef SunChaser het volgende:
Niet? Hij was bij Logan, waar denk je dat die was dan?
Volgens mij loop je een aantal afleveringen achter. Aflevering zes hebben wij hier allemaal al gezien, jij volgens mij nog 'maar' 4.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:14 schreef Wuder het volgende:
Echt een gave aflevering en ook zeker de laatste paar minuten met super spannende coole muziek en camerawerk/SWAT inval
Met een helikopter en iets meer dan 15 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:18 schreef SunChaser het volgende:
Je hebt gelijk, niet t witte huis dan, al kan Jack overal in 10 minuten zijn
Sterker nog, tis erg ongeloofwaardig dat hij 18 maanden onzichtbaar is op slechts 15 minuten vliegen van het centrum van de stad waar hij werkte
Dat is mijn uitspraak, jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef CloudStrife het volgende:
Mike Novick zien we in aflevering 24 terug. Laatste shot van het seizoen, slapend in een cel.![]()
![]()
wilde hij er zelf uit?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:24 schreef SunChaser het volgende:
Toch is het jammer dat Palmer dood is. Ik had m graag in actie gezien met Jack, sluipend door de bosjes en schietend. Maar ja, Dennis Haysbert wilde er zelf uit
http://www.imdb.com/title/tt0460690/combined Hij krijgt zn eigen tv-seriequote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
wilde hij er zelf uit?
bron?
In maart! The Unit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0460690/combined Hij krijgt zn eigen tv-serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |