Eensch.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
En Opera is nog net ietsje toffer dan FireFox
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Of, nog beter:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Session saving in Opera is trouwens ook wel een coole functie, al ben ik er nu pas achter dat ze het in FF ook al hebben alleen op een iets andere manier. Gewoon bookmarks aangeven voor alle aanwezige tabs.
E-mail clients zijn zoooo 1997.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef yosander het volgende:
Mooi zo, en neem Thunderbird er ook ff bij!![]()
Webmail ontvangen met Thunderbird is hét hélemaal tegenwoordig!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef m021 het volgende:
[..]
E-mail clients zijn zoooo 1997.
Webmail is het hélemaal tegenwoordig!![]()
Je kan met eenvoudige sneltoetsen functies activeren die in andere browsers niet eens bestaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
wat is er zo tof aan opera?
ja ik heb een gratis serial gekregenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat jij maar zelf wiltquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Vitalogy het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die tabbladen. Ik heb nl IE6 en niet bepaald het idee dat tabbladen met allerlei handigheden of info mis.
Waar je nu meerdere vensters van IE open hebt staan (externe links openen altijd in een nieuw venster) heb je dat nu op een ander tabblad, zodat je nu dus in het programma de verschillende pagina's hebt staan, ipv zoals nu in de werkbalk, als je niet teveel andere programma's open hebt staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Vitalogy het volgende:
Wat staat er eigenlijk op die tabbladen. Ik heb nl IE6 en niet bepaald het idee dat tabbladen met allerlei handigheden of info mis.
Websites met geluid zijn mijn bezoek niet waard.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:37 schreef m021 het volgende:
[..]
Je kan met eenvoudige sneltoetsen functies activeren die in andere browsers niet eens bestaan.
Zoals het uitzetten van geluid op websites.
Installeer het maar eens, er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Vitalogy het volgende:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:05 schreef m021 het volgende:
[..]
E-mail clients zijn zoooo 1997.
Webmail is het hélemaal tegenwoordig!![]()
Dat was ter ere van hun verjaardag jaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja ik heb een gratis serial gekregenze bestonden zoveel jaar ofzo iets en toen kon je mailen en dan kreeg je een officiele serial
![]()
Inderdaad, ben ik het helemaal mee eens. Ik heb mijn volume van mijn versterker altijd voor de helft open staan en die van Windows bijna vol open, ik regel het volume met mijn muziek speler. Als er dan van die websites zijn met geluid erbij, dan wordt dat dus keihard weergegeven. Ik klik dat soort sites dan ook meteen wegquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
Websites met geluid zijn mijn bezoek niet waard.
op zich lijkt er niks mis met internet explorer. totdat je ziet hoe tof die andere browsers zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Marruk het volgende:
Wat doen mensen toch dat explorer zo kut is? Ik gebruik het al sinds ik internet heb en weinig tot geen problemen ermee gehad.
Al die mensen die erover zeiken komen gewoon op mij over als nerds
Het internet gewoon fijner en ik heb lang niet meer zoveel spyware en pop-upsquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:06 schreef Marruk het volgende:
Wat doen mensen toch dat explorer zo kut is? Ik gebruik het al sinds ik internet heb en weinig tot geen problemen ermee gehad.
Al die mensen die erover zeiken komen gewoon op mij over als nerds
mond houden! je typt niet eens vanachter een macquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef Furious het volgende:
Safari.
Ja,quote:
Ik wilde wel eens zien hoe goed Opera was, dus ik dat ding installeren... werkt 'ie niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
Wil je een écht goede browser ehh? opera![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |