abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 12:53:54 #26
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_34755604
JOH....!!!! Heb er dus echt helemaal nooit bij stilgestaan dat dit de reden was waarom de vorige senseo kapot is gegaan, maar inderdaad, er was kort daarvoor pas een Lidl bij ons geopend....

Gelukkig vind ik die pads van de Lidl niet lekker meer.
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
pi_35623252
onze senseo zit vast, waarschijnlijk vacuum getrokken. Wie weet hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt, Lieverdjes
  woensdag 1 maart 2006 @ 21:56:01 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35623310
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Lieverdjes het volgende:
onze senseo zit vast, waarschijnlijk vacuum getrokken. Wie weet hoe dit opgelost kan worden.
Bedankt, Lieverdjes
Of je leest het topic?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35632762
Nog nooit last van gehad En gebruik alle pads door elkaar
pi_36223084
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 21:55 schreef Lieverdjes het volgende:
Bedankt, Lieverdjes
Openmaken aan de achterkant.
Slangetje lostrekken .
En weer aansluiten.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:21:34 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36223204
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 09:14 schreef Jeff4u2day het volgende:

[..]

Openmaken aan de achterkant.
Slangetje lostrekken .
En weer aansluiten.
Ik dénk dat ze het in de tussenliggende 20 dagen al wel opgelost hebben .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36223206
Ik heb het met een DE-pad gehad en inderdaad was de pad-houder verstopt.
pi_36238172
Al een goeie 5 maanden een Senseo, nog nooit problemen gehad. Afgelopen week de thee-pad-extra gekocht, de thee is best aardig, helaas niet genoeg, geen twee-persoons optie, dus dat moet nog verbeterd worden.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:51:40 #34
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_36238338
Dark-roasted van de Lidl een maandje of 4,geen problemen en lekker,het is wel belangrijk dat je de houder steeds weer schoonspoelt !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_36300196
Beste mensen, ik heb afgelopen zomer bij een electronicareparatiebedrijf gewerkt. Samen met nog 4 man, moesten we de 200 (!!) senseo's die per dag binnenkwamen repareren. Hoe komt het nu dat een Senseo vacuum zuigt? Heel simpel, het water dat uit het kleine boilertje komt moet door een heel klein gaatje in de pad. Als er een klein stukje koffie in het gaatje blijft steken kan de lucht niet weg, en zuigt de Senseo vacuum. Dat de Aldi of Lidl pads vacuum zuigen, lijkt me doordat de pad niet stevig is, waardoor er stukjes koffie in het gaatje kunnen vastzitten.

Hoe maak je een Senseo nu weer open als hij vastgezogen is? NIET DOOR ER MET EEN SCHROEVENDRAAIER MEE TE KLOTEN! Ik heb helaas vaak te zien gekregen hoe mensen hun agressie botvieren op dit mooie apparaat (vaak met afgebroken stukken als gevolg). Maar hoe wel? Simpel, normaal trek je het hengsel omhoog, om de kop te openen. Wanneer de Senseo vacuum zuigt moet je net even wat verder doordrukken dan normaal. Mocht dat niet werken kun je hem opsturen naar e-care. Daar maken ze de achterkant los met een schroevendraaier, en trekken ze het slangetje los waar het water van de boiler naar de kop gaat. (pas op voor heet water dat vrijkomt). Daardoor is de druk eraf en kan de pad schoongemaakt worden. Dit geintje zelf proberen kan ook maar dat is geheel voor eigen risico. Meestal is zowiezo na een week de druk eraf en kun je weer senseo zetten. Mocht je je Senseo-apparaat opsturen, stuur er dan, net als veel mensen doen, een handgeschreven brief bij van 3 kantjes over hoe zuinig je wel niet bent met het apparaat, dan hebben de monteurs ook weer wat leuks te lezen tijdens het repareren. Het wordt helemaal mooi wanneer je zo'n brief leest, en daarna in het apparaat kakkerlakken en zilvervliesjes tegenkomt
pi_41403773
Sorry voor de late reactie maar ik heb hier de gebruiksaanwijzing van mijn senseo, ik citeer:
"De deksel zit vast
Dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een verstopte padhouder. Ga als volgt te werk:
* schakel het apparaat uit en wacht 2 uur
* Opden de deksel
* ontstop het gaatje in het midden van de padhouder(onder stromend water met een afwasborstel)

Lijkt me dus niet verstandig om de klep verder open te doen dan normaal. Heb het nu 2x gehad en 2x is bovenstaande afdoende geweest...
There's no such thing as death, life's only a dream and we're the imagination of ourselves!
pi_41407953
Wij zetten het deksel gelijk los nadat de koffie gezet is; dus als hij niet in gebruik is staat het deksel iets open. Dit doen we nadat hij zich 2 keer vacuum heeft gezogen; hierna geen problemen meer gehad.
pi_41409203
Ik heb up to date al m'n 5e Senseo, 3 van de eerdere 4 zijn ook kapot gegaan omdat ze vacuum gezogen waren. Die krengen gaan gewoon niet lang mee, period.
pi_41424090
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:49 schreef Palomar het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad bij goedkope pads van Aldi of Lidl. Wat me ook opvalt is dat die pads een ondefinieerbare vorm hebben: je ziet niet goed wat nou de onderkant en de bovenkant is omdat ze helemaal gekreukt zijn. En als je ze verkeerd om in de Senseo doet krijg je zulke rare resultaten.
ik kijk nooit hoe ikze erin gooi en het gaat altijd goed, tot nu toe tenminste.
Andere merken pads ook nog nooit problemen mee gehad.
Gewoon geluk gehad, verschil moet er zijn hé.
Je bent nooit te oud om te leren....toch?
pi_41452144
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb up to date al m'n 5e Senseo, 3 van de eerdere 4 zijn ook kapot gegaan omdat ze vacuum gezogen waren. Die krengen gaan gewoon niet lang mee, period.
wtf doe je met die dingen
hier staat er 1tje de al 4 jaar elke dag overuren draait

senseo
Always look on the bright side of life
pi_41454998
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Wij hebben nog het 1e senseo-apparaat en die doet het nog prima. Dat vacuum zuigen hebben we ook gehad en toen was inderdaad de pad verstopt! Effe schoonmaken: klaar.
Ik weet niet wat je allemaal met je senseo-apparaat doet!?
  zondag 3 september 2006 @ 17:16:41 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41455080
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:24 schreef Katinkat het volgende:
Wij zetten het deksel gelijk los nadat de koffie gezet is; dus als hij niet in gebruik is staat het deksel iets open. Dit doen we nadat hij zich 2 keer vacuum heeft gezogen; hierna geen problemen meer gehad.
Dit doe ik sowieso. Als ik koffie gezet heb, gaat het apparaat gelijk uit ivm stroomslurpen in de "stand-by"-stand. De pad gaat in de afvalbak en de klep staat helemaal open (van de Senseo, niet van de afvalbak ) Zo voorkom je ook dat je iets heel viezigs tegenkomt als je je Senseo een tijdje niet hebt gebruikt en weer eens aanzet na de vakantie ofzo.
  maandag 4 september 2006 @ 13:50:43 #43
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41480595
quote:
Op zondag 3 september 2006 17:16 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dit doe ik sowieso. Als ik koffie gezet heb, gaat het apparaat gelijk uit ivm stroomslurpen in de "stand-by"-stand. De pad gaat in de afvalbak en de klep staat helemaal open (van de Senseo, niet van de afvalbak ) Zo voorkom je ook dat je iets heel viezigs tegenkomt als je je Senseo een tijdje niet hebt gebruikt en weer eens aanzet na de vakantie ofzo.
same here, alleen doen we het padje eruit en de deksel weer dicht. kan er niet tegen als iets openstaat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_41485248
De LIDL pads werken goed hier, heb toch al 4-5 pakken verbruikt zonder er problemen mee te ondervinden.

Die ecopads waar kan je die trouwens kopen, lijkt me erg interessant
  maandag 4 september 2006 @ 17:11:35 #45
15869 gr8w8
Better by design.
pi_41485358
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef Emu het volgende:
De LIDL pads werken goed hier, heb toch al 4-5 pakken verbruikt zonder er problemen mee te ondervinden.

Die ecopads waar kan je die trouwens kopen, lijkt me erg interessant
Tegenwoordig zijn er zelfs varianten van bij de Blokker.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_41575061
koop dan ook een redelijke machine.. een bosch bv..
pi_41605991
Laten afkoelen daarna gaat hij gewoon weer open!
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')