Ghehe.. dan ben je blij!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:43 schreef Lidia het volgende:
Mijn vader is tandartsHoef ik niet bang voor te zijn
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb nog nooit wat gehad, geen gaatje niks!![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:59 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb nog nooit wat gehad, geen gaatje niks!![]()
Stel je niet aan en poets gewoon je smoelwerk, dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef Mieks het volgende:
Tandartsen zijn eng..
ik heb echt al 10 gaatjes ofzo gehad. En ben elke x weer bang als ik controle heb, heb nu al heel lang niks meer gehad dus. Ik kan dus echt 3 nachten vantevoren al niet meer slapen.
En verstandskiezen laten trekken is nog erger, daarna ben je nog een week ziek..
jawel, je moet nog naar controlequote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stel je niet aan en poets gewoon je smoelwerk, dan is er niets aan de hand.
Haha, ik dus ook. De laatste keer kwam ik uit de tandarts lopen en zag ik de vrouw die (minstens een half uur lang) voor me aan de beurt was nog opstartenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:36 schreef HPoi het volgende:
ik ben altijd na 20 seconden weer weg.
Dan kan de tandarts ook denken: 'Hopeloos geval, ik begin er niet aan'.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:36 schreef HPoi het volgende:
ik ben altijd na 20 seconden weer weg.
quote:Uren vantevoren zit je te zenuwen en vaak moet je in de wachtkamer ook nog langer wachten dan jouw bedoeling was.
OMG, als dat echt werkt ben je wel heel simpelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef mriekz het volgende:
* Verzin een liedje waardoor je vergeet waar je bent
hehe,quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:20 schreef morgaine21 het volgende:
Ik was vandaag slachtoffer... Moest twee gaatjes gevuld (waar ik nog geen last van had) nu zit ik te creperen van de pijn (gaatjes zijn linksboven gevuld, heb nu links onder gigantische pijn) kan morgen dus waarschijnlijk weer terug.
Ik was net zo trots/blij dat ik vandaag zo goed doorstaan had
Ghehe.. ik niet... ik ging uit van mijn publiekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:41 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
OMG, als dat echt werkt ben je wel heel simpel![]()
De hoofdvraag is echter: is de tandarts bekwaam?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:26 schreef mriekz het volgende:
De eerste reacties die je op het woord 'Tandarts' krijgt, zijn altijd negatief.
De laatste ook, ben ik bang...![]()
Naar de tandarts gaan doet niemand met plezier.
"Stel je voor dat er wat mis is..." "Wat gaat hij bij me doen?" "Doet het pijn?"
Daar ben je toch voor verzekerd of wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De rekening doet altijd het meeste pijn!
geil manGquote:‘volgende keer doen we het over de telefoon'
Voor een gaatje vullen is echt geen verdoving nodig hoor. De verdoving heb je meer last van dan het boren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef Iksje het volgende:
ik durf het bijna niet posten, maarreh, geen verdoving?? Niks?
Of lachgas?
Helemaal werken tijdens een wortelkanaalbehandeling doet het idd niet is mijn ervaring.. Maar die pijn is van voorbijgaande aard.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
Sinds dat mijn tandarts me niet geloofde dat de verdoving echt niet werkte tijdens een wortelkanaalbehandeling totdat ik jankend z'n hand uit m'n mond sloeg, ben ik wat angstig ja![]()
Het kanaal zat wat 'dieper' dan dat hij van te voren dacht en hij gaf toe dat de verdoving verkeerd gegeven was. Hij belde me later zelfs nog op om te vragen hoe het ging want ik ging echt over de rooie van de pijn en bood z'n excuses aan. Ik zit nog steeds bij dezelfde tandarts maar het vertrouwen is echt wel weg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal werken tijdens een wortelkanaalbehandeling doet het idd niet is mijn ervaring.. Maar die pijn is van voorbijgaande aard.Een wortelkanaalbehandling hoeft ook niet lang te duren, wanneer een wortelkanaal niet groter is dan vermoed, de boel niet gaat bloeden, er geen veiltjes afbreken, en de instrumenten niet stuk gaan (Die combinatie heb ik dus een keer gehad tijdens een wortelkanaalbehandeling. Toen duurde het wel meer dan anderhalf uur
).
Wel vreemd dat hij niet bijverdoofde. Bij de kaakchirurg heb ik wel gehad dat toen ik aangaf iets te voelen er meteen weer een verdovingsspuit in ging..quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het kanaal zat wat 'dieper' dan dat hij van te voren dacht en hij gaf toe dat de verdoving verkeerd gegeven was. Hij belde me later zelfs nog op om te vragen hoe het ging want ik ging echt over de rooie van de pijn en bood z'n excuses aan. Ik zit nog steeds bij dezelfde tandarts maar het vertrouwen is echt wel weg.
Jahoor, ze heeft 2 behandelkamers, dus ik moest naar de andere behandelkamer lopen.quote:Had hij geen reserve instrumenten dan? Daar moet je ook niet aan denken zeg![]()
Verdoving werkt prima bij een wortelkanaalbehandeling. Alleen als je al erg veel pijn hebt voordat de tandarts begint of een dikke wang (oedeem) hebt is het verdoven moelijker/moeizaam.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal werken tijdens een wortelkanaalbehandeling doet het idd niet is mijn ervaring.. Maar die pijn is van voorbijgaande aard.Een wortelkanaalbehandling hoeft ook niet lang te duren, wanneer een wortelkanaal niet groter is dan vermoed, de boel niet gaat bloeden, er geen veiltjes afbreken, en de instrumenten niet stuk gaan (Die combinatie heb ik dus een keer gehad tijdens een wortelkanaalbehandeling. Toen duurde het wel meer dan anderhalf uur
).
Ik weet niet, ik ving alleen maar op dat "die kies ook al zo erg bloedt". Ik kwam overigens niet met pijn binnen. Ook was de pijn die ik voelde alleen wanneer ze tot de uiterste diepte het wortelkanaal in ging.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Verdoving werkt prima bij een wortelkanaalbehandeling. Alleen als je al erg veel pijn hebt voordat de tandarts begint of een dikke wang (oedeem) hebt is het verdoven moelijker/moeizaam.
4 spuiten erin en 15 minuten in de wachtkamer werkt echter vrijwel 100% gegarandeerd.
Wat bedoel je met bloeden, uit het wortelkanaal? Dan kom je dus a met dikke opijn binnen en klopt je verdovingsverhaal dus wel.
ik heb zelf de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was. Betreffende apparatuur werkte aan begin van de behandeling wel, en nadat we net verkast waren had de assistent het weer aan de praat.quote:Vijlen die afbreken en defecte app. tegelijkertijd lijken mij te wijzen richting onzorgvuldige tandarts.
Soms zit het tegen, en soms zit het mee!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
ik heb zelf de indruk dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was. Betreffende apparatuur werkte aan begin van de behandeling wel, en nadat we net verkast waren had de assistent het weer aan de praat.
Nee, het is sowieso niet prettig.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Soms zit het tegen, en soms zit het mee!
Een wortelkanaalbehandeling is dan natuurlijk al niet zo'n goed begin.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |