En dat mysterieuze...quote:
Ik heb niet voor niets een alles inleidende OP gemaakt!quote:
Weet ik veel wat het verschil tussen "sticky" en "sticky/open" is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:13 schreef NJ het volgende:
Nevermind, je zag het al.
Je moet het nog leren, maar dat waardeer ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het verschil tussen "sticky" en "sticky/open" is.![]()
*hij*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Wie?
Toen was er nog geen enkele wanklank omtrent mijn "zijn", inderdaad. Op dat moment was er nog 100% adoratie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
Op slot zag 't er veel mooier uit.
de wíe?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:Wie is Stofje?
Een bierhijsende, Utrechtse student. Bovendien verlost van de B. En dat is érg tóf.
Je hebt de functie posts te verwijderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Toen was er nog geen enkele wanklank omtrent mijn "zijn", inderdaad. Op dat moment was er nog 100% adoratie.
Geeft niks. Je bent nog nieuw.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het verschil tussen "sticky" en "sticky/open" is.![]()
quote:[19:17:31] Stofje: Goed topic. Op naar de 300.
[19:18:12] Ch.: Op naar deel twee, ja..
[19:19:03] Stofje: Minimaal.
Ik ook.quote:
Jou ken ik toch helegaar niet!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar goed...Stofje kan er ook wel mee door.
C_T_S?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Bupa?
Tih.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:26 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
Bupa?
Aha. Ik dacht bijna dat je me écht niet kende!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:27 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik doe alsof mijn neus bloedt.
I'm Jack's complete lack of surprise.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aha. Ik dacht bijna dat je me écht niet kende!
Mail naar chowi@fok.nl voor foto's en toestemming.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef Stofje het volgende:
Is het oké als ik hier een TTT van maak. Met weblog-aandacht enzo. Verdient dit geweldige topic wel, denk ik.
Aanvinken. Geselecteerde berichten verwijderen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef Stofje het volgende:
Eén post zonder PI. Redelijke score, niet perfect. Maar toch tevreden.
Je kan 'm editten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef Stofje het volgende:
De vlegel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:35 schreef Stofje het volgende:
Ik weet niet of zijn ouders er problemen mee hebben, maar van mij mag je hem adopteren voor slechts ¤ 5,- per maand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik las dat ik stofje moest adopteren
Toch eens vaker mn bril poetsen
Ja, je zou bijna vergeten hier te posten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik las dat ik stofje moest adopteren
Toch eens vaker mn bril poetsen
ik adoreer jou, maar de slotjes van Stofje maken mij zo... zo... warmquote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar goed...Stofje kan er ook wel mee door.
Ah, een lid van het paultjuhhh-kliekje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef Biogarde het volgende:
Ik adoreer Stofje, net zoals ik wc-papier adoreer![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, een lid van het paultjuhhh-kliekje.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat je stoer doet maar niet eens weet watskeburt.
Ik lach.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Omdat je stoer doet maar niet eens weet watskeburt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, een lid van het paultjuhhh-kliekje.
Uiteraard, ik ben immers geen homofiel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Stofje het volgende:
Chriz2k. BS. Mooie figuren in m'n adoratietopic. En alhoewel ze niet openlijk adoreren, zegt hun aanwezigheid voldoende. Mijn helden.
* Martijn_77 vormt samen met Mukie een vangnetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef Mukie het volgende:
Ik moest hier even langsdroppen om een nieuw modje te vangen ?
Uiteraard, ik ben toch geen homo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Stofje het volgende:
Chriz2k. BS. Mooie figuren in m'n adoratietopic. En alhoewel ze niet openlijk adoreren, zegt hun aanwezigheid voldoende. Mijn helden.
Neen, want je draagt de Biostabiel!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ben immers geen homofiel!
Je icoonquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Snoop dogg says: "No way, girl!"
Ik vond de volgende leuker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:23 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Nu lijkt het alsof ik niets meer kan menen. Mijn avatar bagatelliseert alles. Álles!
niet echtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef Stofje het volgende:
Even afstickiën, dit topic is nu voldoende levensvatbaar.
Mooi gedichtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:06 schreef remlof het volgende:
Stofje is één van de betere topicsluiters
en zelfs zelden onterecht
en mocht dat toch gebeuren
heeft ie tenminste z'n zegje gezegd
Goeie kick.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog een prachtig mooi plaatje? Die ene, waar je me op adoreerde.
Ze zit op d'r Powerplatequote:Op woensdag 8 februari 2006 23:59 schreef Stofje het volgende:
Wat kijkt ze dromerig en verliefd uit 'r ogen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
![]()
Hoe weet jij dat Bio?
Stalk je mij in de sportschool?
Maar dat mag ik niet voor mijn moederquote:
Je blijft 'm kicken hè?quote:
Wat zeg ik....Stofje is een lieverd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan ga je in de hoek staan.![]()
Stofje is wel tof.![]()
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:57 schreef DamagedBrain het volgende:
Heeft die kutmod nou ook nog zijn eigen topic?
Moeten jullie je nou ook nog inlikken bij em...
Bah...
Bupitah.. Das pas een toffe mod...
En heeft ie al aangifte gedaan?quote:
Vermoedelijk ligt hij sinds het voorval in foetushouding in een badkuip, terwijl hij zichzelf wenend probeert te reinigen terwijl de echte bevuiling geestelijk van aard is. De tragedie, de tragedie.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is niks meer van hem vernomen sindsdien.![]()
Ja, of hij neukt Pussydeluxe momenteel keihard in haar kont.quote:Op zondag 11 juni 2006 15:01 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Vermoedelijk ligt hij sinds het voorval in foetushouding in een badkuip, terwijl hij zichzelf wenend probeert te reinigen terwijl de echte bevuiling geestelijk van aard is. De tragedie, de tragedie.
Of in de zijne, maar daar kan ik me geen voorstelling bij maken. Aldus. Bier.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, of hij neukt Pussydeluxe momenteel keihard in haar kont.
Het is net alsof je jaloers bent.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, of hij neukt Pussydeluxe momenteel keihard in haar kont.
Anders ik wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is net alsof je jaloers bent.![]()
Net echt, hè?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is net alsof je jaloers bent.![]()
Wij waren vergeten nummers uit te wisselen voor Roger gisteren, niet dat dat uit had gemaakt, mijn mobiel is kapot. Maar het idee.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
Echt goede topics blijven lang leven en kennen af en toe een toffe opleving.
Wat heb je met Stofje gedaan, Snakey?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is niks meer van hem vernomen sindsdien.![]()
Als je vervolgens niet zo zou doorzeiken, had ik echt geen banaanvraag gedaan hoor. Wij als mods worden hier dagelijks dood gewenst en krijgen wel wat meer over ons heen dan een simpel "sterf". Maar na die doodsverwensing is het ook klaar, maar jij vond het helaas nodig om me nog veel verder af te zeiken. Daar ben ik niet zo van gediend, dus dan doe ik een banaanvraag. No hard feelings van mijn kant overigens, want als ik écht met dat soort zaken zou zitten, zou ik al 100 keer in een psychiatrische inrichting gezeten hebben. Maar goed, welkom terug, ik hoop dat we vanaf nu door één deur kunnenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:11 schreef r8ality het volgende:
Gelukkig issie heel eerlijk. En hoeft ie ook niet dood.
Want dan krijg je meteen een ban! De held!.
Ik moest serieus teruglezenquote:
Ja spijtig, een volgende keer, mits die er is, beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest serieus teruglezen. Ja, jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben. Heb Snakey inderdaad wel gezien, erg gezellig, tof om je medemod eens tegen te komen
. Roger Waters was werkelijk geweldig. Echt een prachtige show, geweldige special effects. De dag zelf was echter slopend, echt té warm. Vooral op zoek naar schaduw, wat natuurlijk gewoon moeilijk was. En dan nog een drie uur durende show van Roger Waters... Maar goed, erg indrukwekkend dus, ik heb genoten
.
Afzeiken?quote:Op zondag 11 juni 2006 22:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als je vervolgens niet zo zou doorzeiken, had ik echt geen banaanvraag gedaan hoor. Wij als mods worden hier dagelijks dood gewenst en krijgen wel wat meer over ons heen dan een simpel "sterf". Maar na die doodsverwensing is het ook klaar, maar jij vond het helaas nodig om me nog veel verder af te zeiken. Daar ben ik niet zo van gediend, dus dan doe ik een banaanvraag. No hard feelings van mijn kant overigens, want als ik écht met dat soort zaken zou zitten, zou ik al 100 keer in een psychiatrische inrichting gezeten hebben. Maar goed, welkom terug, ik hoop dat we vanaf nu door één deur kunnen.
Het is een adoratietopic, hoer.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:45 schreef r8ality het volgende:
[..]
Afzeiken?. Pfff. Men, als ik dat gedaan had zat je nu WEL in een psychiatrische inrichting. Maar goed daar kreeg ik de kans niet voor, want ik was inmiddels al geband.
Ga jij 's lekker in Feedback klagenquote:Op maandag 12 juni 2006 08:41 schreef r8ality het volgende:
Ik adoreer z'n stupiditeit.
Immersquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Chowi het volgende:
Goed topic, TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |