abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:02:30 #1
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648146
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_34648182
Hopen op Baretto.....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:05:46 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648264
Bevestigd
Saïdi dus op huurbasis naar Lecce (optie tot koop)
Ghali naar de Spurs (voor 2 mln. pond?)

"Pending"
Gibbs naar ADO waarschijnlijk (naar MetroStars volgens cultheld)
Pontus Farnerud zou de nieuwe middenvelder zijn die Feyenoord vandaag wil aantrekken!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:06:19 #4
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34648279
en een lange baard...
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
Vergeet dat maar.
A.M.A.B
pi_34648294
Wat is het voor een speler? Een VM?
pi_34648351
Ghaly is nog niet zeker als we de nieuwsberichten mogen geloven..
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:09:24 #7
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648368
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef jpzegthallo het volgende:
Ghaly is nog niet zeker als we de nieuwsberichten mogen geloven..
Volgens Feyenoord.nl wel!
pi_34648550
arme Spurs supporters, die zullen zich dood gaan ergeren
pi_34648558
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopen op Baretto.....
Best leuk als je hem voor 2 mil kan krijgen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34648697
Toch altijd spannend zo'n laatste dag voordat de transferdeadline verstrijkt... Ik kijk constant op allerlei websites. En dan ben ik niet eens voor Feyenoord .
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:22:51 #11
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34648782
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:23:40 #12
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34648812
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:22 schreef Cart_man het volgende:
Foutje

Staat Ghali op de site van Lecce?
pi_34648857
quote:
Tottenham sign midfielder Ghaly

Ghaly has swapped Holland for north London
Tottenham have signed Feyenoord's Egyptian midfielder Hossam Ghaly on a four-and-a-half-year contract.
The combative midfielder, 24, made 49 appearances for Feyenoord after joining them from Egyptian side Al-Ahly.

Spurs' sporting director Damien Comolli told the club's website: "I have watched Hossam since he was 17.

"He is a versatile, very physical and technically gifted midfielder who will offer us a number of playing options. He's a terrific addition to the squad."

Gahly had previously been linked with Tottenham's north London rivals Arsenal.

Despite winning 19 international caps, Ghaly was not selected to be part of the Egypt squad currently competing in the African Cup of Nations.

His arrival at White Hart Lane could trigger the departure of Michael Brown.

The former Sheffield United player is wanted by Fulham.

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34648931
Is die Fernrud nou een beetje een goede speler?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:30:50 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34649031
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is die Fernrud nou een beetje een goede speler?
Hij is waardeloos.
A.M.A.B
pi_34649177
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:15 schreef rotskibo het volgende:
arme Spurs supporters, die zullen zich dood gaan ergeren
mwah, de joden van ingurland mogen 'm hebben hoor ...

Ben overigens wel benieuwd of Jol de juiste snaar bij 'm weet te raken.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:43:46 #17
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_34649457
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 15:35 schreef mister_popcorn het volgende:
Ben overigens wel benieuwd of Jol de juiste snaar bij 'm weet te raken.
Bij Mido lukt het anders behoorlijk geloof ik, en dat was ook niet de makkelijkste...
  dinsdag 31 januari 2006 @ 15:57:59 #18
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34649876
Die kun je goed gebruiken. Voor in de openhaard jajaja

Ghaly weg dus. Leuke speler alleen veels te vaak te nonchalant.
Hoop dat we er nog aardig wat voor hebben gevangen.

Van mij mag Barreto wel komen. Vind dat altijd een sterke speler met goede traptechniek die ook
nog veel kan groeien en dus toekomst heeft.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:25:59 #19
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34650702
quote:
Kijk dan daaro aan de overkant met die zinksnijer.
Krijg je daar de pleuris van dat wijf, die loopt de hele dag maar over 'Neerlands grootste poel des verderfs' te zeiken.

Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo krijg ze de tering met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' en de typhus erbij.
Niet dat ik wat tegen 'Neerlands grootste poel des verderfs'mers heb zijn beste mensen hebben een goed hart
Moest allen gekookt op de rug hangen en dan zo laag dat de honden erbij kennen dus daar leg het niet aan.
Maar dat wijf daar krijg je orgineel het leplazerus van.
Toen ik laatst nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' was had ze een kut op aardgas zeker.
Krijg ze de doodstraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Als je haar hoor is het daar ut paradijs wat doet ze hier dan mijn een beetje gek maken.
Was ze der maar gebleven in plaats van hier het uitzicht te bederven.
Hebbie die kop gezien 1 grote mee-eter.
Dat zoiets nog vrij rond mag lopen tis een beledeging van het menselijk ras.
Toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs'... achter de rooie gordijnen zat zeker.

Krijg ze een vet hart met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.
Je zal der maar wonen aan zo'n stinkgracht,
Waar de hele dag van die platbodemsschuiten vol met moffen en amerikanen voorbij komen drijven,
Die je het vreten uit je bek zitten te kijken.
Ben je lekker mee ik ga liever gewoon dood.
Wat stelt het dan helemaal voor dan dat 'Neerlands grootste poel des verderfs' de hoofdstad van nederland.

Waterhoofd zul je bedoelen,stelletje tillers.
'Neerlands grootste poel des verderfs' hep ut en anders stelen ze het wel.
Leuk he dat ze die olympische spelen niet gekregen hebben.
God wat heb ik gelachen Ooohw wat waren ze er zeker van.
Wat Barcelona met al die zakkenrollers nee hoor wij .
Nou dat hebben we gezien dan 5 van de 83 stemmen 5 ken je nagaan wat een bord die gasten voor de kop hebben
Dat ken je geen bord meer noemen die lopen met een hele bunker voor de taas.

Volgens mij worden ze daar met der ogen in de zak geboren,en maar strompelen door die 17de eeuw stelletje krotekokers.
Wat vinden die mensen der eigen belangrijk ze kennen geen scheet laten of hij moet in het hele land geroken worden.
Sla de kranten er maar op na tis 'Neerlands grootste poel des verderfs' hier 'Neerlands grootste poel des verderfs' daar 'Neerlands grootste poel des verderfs' voor 'Neerlands grootste poel des verderfs' na 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo,
En dan kom amstelveen alsof er verder niks gebeurd alsof de wereld om hunnie draaid.
Hallo wie zijn ze dan in 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.

Wat intreseert het mij nou wat er in die grafstad gebeurd geen ene moer toch zeker.
Hoelang heeft dat geziek met die krakers niet geduurd hele boeken zijn er vol geschreven.
Hier hebbie geen krakers wij bouwen gewoon huizen.
En dat gemeut over die kom hoe heet dat ding.
Tis net 1 of andere vreselijke aandoening met zo'n zakkie onder je hart voor de ontlasting.
De stopera ben je dan in de war als je een gebouw zo noemt.

Daar kreeg je helemaal de schijterij van dan ging het niet door dan weer wel dan werdt het weer zoveel duurder dan gedacht
Dan kregen die architekten bonje dan werd het weer zoveel duurder dan verwacht of je maar ff mee wou schokken
Ja hiero me reet we betalen al zat aan die pleurisstad.
Heel 'Neerlands grootste poel des verderfs' staat op de monumentenlijst wat dacht je dat niet kost
De poen die hiero wordt verdient wordt in den haag verdeeld en in 'Neerlands grootste poel des verderfs' over de balk gerot
Of wou je beweren van niet soms.
Bij die stopera bleek ineens 50 miljoen pleite daar wordt geen eens meer naar gezocht.
Is aan die strijkstok blijven hangen bij die bunkerbouwers.stelletje uitnemers

Laat ze een keer gewoon gaan werken in plaats van de hele dag te zitten te ouwehoeren waar ze nu weer over kunnen gaan klagen.
Phillipijns pekinees mafkees als je daar een restaurant begint waar de mensen de vreten uit troggen moeten opslurpen
En je pleurt er af en toe een emmer bier overheen staan ze nog in de rij als het in de avenue heeft gestaan.
Nou in de avenue sta je zo hoor je geeft die vina born een veeg in de meterkast en je staat er inmakkelijk zat.
Krijgen ze de touwtyphus met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' kennen ze pluizen.

Stelletje nagenaste je zal ze de kost motten geven die met de klei nog achter de oren
Uit kutjepoep of reetketelpikkemeschans naar die grafstad komen gekropen en mij na een half jaar een provinciaal durven noemen
Omdat ik in Rotterdam ben gebore stelletje boeren rotten ze lekker naar de familiegraf met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' die meut voorop met der hondenkop
Je zal der mee gezegend wezen met zo'n bolus als ik zo'n kop had hakte ik um af beter geen kop dan zo'n kop
Wat een ramp zeg dat wijf met der ge 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Rotterdam vin ze maar niks en dat kan ook nooit wat worden ook nee daar hebben we haar voor nodig met der grote gezoute zeiksluiter.
Ze ziet er uit alsof ze in de eerste wereld oorlog door een tank is overreden en in de tweede nog een keer vergast.
Ze heb het overleeft omdat ze niet wou branden opgewarmd lijk.
Rotterdam deugd van geen kant maar ondertussen vreet ze er wel van
Altijd weer datzelfde overhetpaardegetildelauwtoffegodgloeiendepestpokke volautomatischegaskamerbreedeteringtouwtyphusblaf* *****kolertichekut 'Neerlands grootste poel des verderfs'
Tot en met de sterreclame maakt niet uit watvoor tinnif ze nou weer moeten slijten.

10 tegen 1 dat je weer tegen die gratenbaal van een carrie tefsen aan moet kijken die met der geplamuurde bollus
Voor zon middeleeuws trapgeveltje de lolligste staat uit te hangen.
Op de radio idem dito je ken die knop nie omdraaien of er staat weer zo'n grensdebiel over die westerteringtoren te galmen
Zakt daar je broek vanaf al die liedjes over dat stinkei en die graf jordaan.
Dat is al sinds de dagen van die johnnie jordaan en hoe tie wandelende doctor oetkerpudding met dat hoogpolige tapijt op der taas
En die vuurvast grijns op der melik tante leen ja pecies.
Krijgen ze de mondenklauwzeer met der 'Neerlands grootste poel des verderfs'.

Wanneer zien we Rotterdam nou op de buis alleen wanneer ze kennen laten zien
Hoe hier op 4 mei om acht uur 's avonds de trams gewoon doorrijden.
Dan krijg Rotterdam nog ff gauw de kat.
Nou als er 1 stad is waar de trams het recht hebben om op 4 mei acht uur 's avonds door te rijden
is het Rotterdam wel wat zullen we nou hebben
Toen hier de mariniers bij de maasbruggen de moffen nog de strot afbeten.
stonden ze in 'Neerlands grootste poel des verderfs' godverdomme met der klauwen omhoog om te kijken wat voor mooie auto's die duitsers toch wel niet hadden.
Ojee als je ze nou hoort hebben ze ineens allemaal Jodekoeken op zolder gehad
nou waar zijn ze gebleven dan.

Kennen ze elk jaar wel met der schijnheilige kop naar die dokwerker lopen
Dokwerker godbeterd ze hebben een haven daar is sinds 1312 al geen fatsoenlijk schip meer geweest
Laten ze matrassen ingaan slapen bij de ubika in plaats van de boel in de maling te nemen.
Pleurt effe gauw op en wij zeker het suffertje lezen wie zijn ze dan met der 'Neerlands grootste poel des verderfs' dan.
En als je denk dat je alles heb gehad komt er zo'n koeiekut aan je kop zeiken
Met toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zus en toen ik nog in 'Neerlands grootste poel des verderfs' zo
Krijg ze de bombardementsKanerk met de 'Neerlands grootste poel des verderfs' ken ze puinruimen locomotrutfantje.

Jules deelder
pi_34650839
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Het radiofragment is veel leuker dan zo'n lap tekst lezen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:32:47 #21
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34650920
ja idd
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:38:31 #22
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34651095
Steef weet te melden dat hij (Farnerud) nu gekeurd wordt...
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:41:38 #23
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_34651202
Heerlijk dat fragment van Jules Deelder.
Ik ben benieuwd wanneer ze het dan bekend gaan maken.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:44:02 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34651282
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 16:41 schreef Sender_ het volgende:
Heerlijk dat fragment van Jules Deelder.
Ik ben benieuwd wanneer ze het dan bekend gaan maken.
Wanneer hij goedgekeurd wordt natuurlijk.
A.M.A.B
  dinsdag 31 januari 2006 @ 16:48:26 #25
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_34651427
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:32 schreef cultheld het volgende:
Gibbs gaat niet naar ADO
quote:
CORY GIBBS VERHUURD AAN ADO DEN HAAG

Cory Gibbs speelt de rest van dit seizoen voor ADO Den Haag. De 26-jarige Amerikaan hoopt in de Residentie in beeld te blijven voor het Amerikaanse elftal met het oog op het aanstaande WK. Gibbs kwam exact een jaar geleden naar Rotterdam. Onder Ruud Gullit speelde de centrumverdediger wekelijks. Tijdens de zomerstop liep hij tijdens een interland een zware knieblessure op, waardoor hij de volledige eerste seizoenshelft buitenspel stond.

Inmiddels is Cory Gibbs zo goed als fit. Omdat het uitzicht op speelminuten bij Feyenoord gering is voor hem, wilde hij graag verhuurd worden. Bij ADO Den Haag, dat na het vertrek van Jan-Paul Saeijs dringend verlegen zat om een kopsterke centrumverdediger, krijgt Gibbs de kans om zich weer in the picture te spelen.
Wat zei je ook alweer?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')