DS is m'n usernamequote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:00 schreef rheingold het volgende:
nee heb opname van de hmh nog niet binnen, er zijn meerdere gegadigden voor me. als ik hem binnen heb zoek ik je wel even op in slsk.
thank,ik zal deze week niet meer op slsk zittenquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:48 schreef rheingold het volgende:
audio
hoe groot zijn die?quote:Op woensdag 12 april 2006 03:03 schreef rheingold het volgende:
ik heb er drie voor je. eentje van de hmh, zijn .flac files. twee zijn duitse shows, hamburg en frankfurt.
die heb ik niet ontvangenquote:Op donderdag 13 april 2006 10:27 schreef rheingold het volgende:
ik heb je een pm gestuurd via slsk.
ontvangenquote:Op vrijdag 14 april 2006 00:16 schreef rheingold het volgende:
nieuwe pm verzonden via slsk
heb er al meerdere malen met plezier naar zitten luisteren.quote:Op zondag 16 april 2006 11:36 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
inderdaad die hamburg heeft een goede kwaliteit
quote:Op zondag 7 september 2008 00:16 schreef vicz het volgende:Even oud topic kicken, maar David Gilmour komt op 23 september uit met een nieuwe cd/dvd live album:
Op z'n site kun je al weer wat aardig informatie vinden: http://davidgilmour.com
Er komen liefst 5 versies uit van het album: 2CD, 2CD/1DVD, 2CD/2DVD, 3CD/2DVD en de 5LP
Zie http://blog.davidgilmour.com/2008/06/live-in-gdask-f.html
Ik heb hem al besteld(uteraard de 5disc set)
Yup. Al vond ik de "Live in Concert" toch ietsjes beter (beter geluid en beeld). Je hebt echt het idee dat je er vlak bij zit.quote:Op zondag 7 september 2008 03:08 schreef webfreak het volgende:
Vorige DVD van Gilmour was in één woord BRILJANT.
Waters is goed in show, maar muzikaal kan hij niet tegen Gilmour op. Ook qua sfeer is Dave de man.
Het is serieus de beste Pink Floyd-DVD die ik heb (en ik heb ze... allemaal).
De Gdank-DVD ga ik dan ook meteen kopen. Heb zeer hoge verwachtingen.
Het Meltdown concert bedoel je?quote:Op zondag 7 september 2008 03:54 schreef vicz het volgende:
[..]
Yup. Al vond ik de "Live in Concert" toch ietsjes beter (beter geluid en beeld). Je hebt echt het idee dat je er vlak bij zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |