ik vind dat zo ontzettend niets hequote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt. De ueberseksueel heeft zowel de metroman-kant als de holenbeer-kant
Ik krijg een visioen over een holbewoner die z'n berenvel aan het strijken is...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets, dat is het punt. De ueberseksueel heeft zowel de metroman-kant als de holenbeer-kant
Jij bent de meest geweldige man die ik ken en die zich naar ik mag hopen geen ueberseksueel wil noemenquote:
Dank u, dank u!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef nixxx het volgende:
denderende sluitpost van moks weer
en goed dat jij opende yns, want daar doet moks niet aan
ik had t in de gatenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:29 schreef nixxx het volgende:
denderende sluitpost van moks weer
en goed dat jij opende yns, want daar doet moks niet aan
Het komt er dus gewoon zoals altijd op neer dat vrouwen de meest tegenstrijdige karakter eigenschappen in één persoon willen zien,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg een visioen over een holbewoner die z'n berenvel aan het strijken is...![]()
* MissMSX eensch is met betreffende user.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:26 schreef Mokster het volgende:
Klinkt meer als de perfecte man die niet bestaat.![]()
Op dit moment heb ik wel even voldoende aan een man die zin heeft in een weekendje hot sex, afgewisseld met wat ontspannen naakt bankhangen met wat eten en drinken en een filmpje erbij ofzo. De hele diepe gesprekken over politiek e.d. komen later wel een keer (en zo niet, dan wissel ik hem wel weer in als ik genoeg van hem heb)![]()
wat heb jij met ue? ipv van ü?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent de meest geweldige man die ik ken en die zich naar ik mag hopen geen ueberseksueel wil noemen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent de meest geweldige man die ik ken en die zich naar ik mag hopen geen ueberseksueel wil noemen
Zeg...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX eensch is met betreffende user.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef nixxx het volgende:
ik ga mijn fiets eens fiksen..
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:31 schreef Ynske het volgende:
en niemand is perfect, dus ook die überman niet
Ik ben je voorlopig nog niet zat schatquote:
Ik kom toch wel eng dicht in de buurt andersquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef Carda het volgende:
mja.. je moet oppassen als je vriend/vriendin begint met "het is m'n type niet hoor!"![]()
De uberman bestaat niet en de ubervrouw evenmin he.
Dat doet niks af aan het gebruiksvoorwerpgevoel dat ik er van krijg...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben je voorlopig nog niet zat schat
Jij bent net een creditcard. Een gebruiksvoorwerp waar een vrouw nooit zonder zal kunnenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet niks af aan het gebruiksvoorwerpgevoel dat ik er van krijg...![]()
... Je vergeet het 'met beperkte geldigheid/bruikbaarheid' deel...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent net een creditcard. Een gebruiksvoorwerp waar een vrouw nooit zonder zal kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |