Astra's zijn goedkoopquote:Op zondag 2 april 2006 14:35 schreef Pumatje het volgende:
youp echt een geweldig project man!
ik wil dit ook wel , zo ga ik graag naar school hoorecht vet, heel erg leuk hoe je alles aanpakt enzo.. maar hadden jullie niet beter een honda civicje van 91 kunnen pakken dan ofzo ? Ik weet dat hij door school gegeven is maar een opel astra had ik niet gedacht, niet dat er iets mis is met opel
![]()
die hydralische klepstoters zijn wel makkelijk, nooit meer kleppen stellen, maar 't nadeel ervan was dat ze nooit goed kunnen fingeren bij motoren die hogere rev's draaien? of heb ik het nu fout.
hoeveel pk heeft dat blokkie straks eigelijk ( wat is het doel ) en bij welk rpmheeft ie izjn meeste vermogen?
Tuurlijk is zo'n onderstel makkelijk in te stellen maar afstellen is een ander verhaal. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden dus simpel afstellen zit er niet in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef RallyAstra het volgende:
Is zelf simpel af te stellen als je de gegevens hebt, gewoon schroenedraaier er in en klikjes tellen, teminste ik neem aan dat het net zo werkt als proflex
zijn idd VEEL TE VEEL combinaties mogelijkquote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Tuurlijk is zo'n onderstel makkelijk in te stellen maar afstellen is een ander verhaal. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden dus simpel afstellen zit er niet in.
benzinepomp loopt niet meer wanneer de massa uit is en de motor uitgeschakeld word... nu kan je de massa wel uitschakelen maar dan loopt het blok doodleuk verder op de massa van de dynamoquote:Op donderdag 6 april 2006 18:03 schreef BroesWillems het volgende:
Dashboard heb ik ook zelf gemaakt, met contact, massa, startknop, fan en benzine pomp....
benzine pomp schakelaar geen optie? bij brand kun weet je dan zeker dat de pomp niet meer loopt...
wij krijgen gewoon een los blussertje in de auto geloof ikquote:Op donderdag 6 april 2006 22:22 schreef Pumatje het volgende:
wij hebben op ons werk op het moment de C2 rally wagen van Marco kuipers staan, enorm aardige vent, die nooit verveeld is om wat te vertellen, prachtige bak, maar heeft maar 180 pk.\
In ieder geval, die consoles die ze in hun dash hebben zijn echt![]()
alles digitaal, voltage, amp, olie druk, olie temp, hoeveelheid, kmpu, RPM en de bestuurder met eigen consoles en pedaal, maar wat ik nog niet kende was het brandblus systeem met sproeierkoppen in de auto verspreid, naar motor en onder dashboard, hebben jullie die niet 1 nodig?
die gaan dr aardig tegenaan (letterlijk en figuurlijk)quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:58 schreef Repeat het volgende:
dan ben je blij als je een goeie rolkooi hebt
http://www.thehiltons.net/downloads/rallymasters.wmv
dat gaat wel goedkomen... onze bak heeft wat minder te lijden dan een crossauto aangezien we op glad asfalt rijdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:44 schreef BroesWillems het volgende:
M'n neus is krom....![]()
[afbeelding]
De neus wijst naar links....
[afbeelding]
duidelijk knik in het frame...
[afbeelding]
steun van Startmoter afgeknapt en heeft daarmee het olie filter meegenomen... (heb 2 rondjes zonder olie geredenKwam ik na de tijd pas achter....)
[afbeelding]
met motorkap ter verduideleking...
Daarnaast ook nog een gat in de accu![]()
Het was een zeer zware cross afgelopen zondag... geen doorkomen aan, in die drek zooi.
Hopelijk gaat het met je rallybak beter af....
http://kms.vankronenburg.nlquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef Sloper het volgende:
KMS?
Als je inderdaad een rally keuring nodig hebt (daar zei je eerder iets over), dan zul je ook een blusinstallatie nodig hebben. Dit zijn (pin me er niet op vast) minimaal 3 nozzles onder de motorkap en drie bij de bestuurder en navigator. Alles te bedienen met een schakelaar binnen en eentje buiten. Het zijn vrij standaard setjes, te koop bij Biesheuvel o.i.d.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
wij krijgen gewoon een los blussertje in de auto geloof ikmisschien dat dat ergens heen geleid moet worden maar daar weet ik nog niks van...
juist!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |