in geval van een originele tank of van zo'n klein vierkant race tankje??quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
als je veel bochten hebt is dat wel zo handig. ik lees verhalen van auto's op circuitdag die door de bocht geen vermogen hebben, de benzine loopt naar een kant zodat er vacuum gezogen wordt
Goeie bijdrage!quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:19 schreef Metz het volgende:
Het blijft een slopel.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:28 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Goeie bijdrage!
Wat rij je zelf en kun je de olie zelf peilen?
geen klasgenoot, supermoto maatje... met een kronkel in zn hoofdquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:23 schreef Cosworth het volgende:
Ah, ik gok een klasgenoot of vriend...
maar waar moeten we die vandaan halen? want op de (zeer uitgebreide) site van Biesheuvel staat ook niks... en de standaard tank er weer onder hangen is een teringwerk...quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:49 schreef Tommeh het volgende:
Standaard tank zou in principe weinig problemen moeten opleveren al verschilt dat per auto. Kan goed zijn dat hij is ingedeeld in schotten wat al een deel kan schelen.
Met een complete safety cell heb je dat probleem zowieso niet aangezien je tank dan gevult is met schuim en je een kleinere tank erbij hebt die altijd vol is. Dan heb je al helemaal geen last meer van bochten wat betreft aanzuiging.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:40 schreef Tommeh het volgende:
Goeiendag waarom heb je in godsvredesnaam gordels voor 440 euro gekocht?! Voor veel minder dan de helft heb je al een Fia goedgekeurde 6 punts gordel met bevestigingsplaatjes. Mocht je die nog nodig hebben, bij Biesheuvel verkopen ze die voor 2,5 euro per stuk ongeveer. Die plaatjes erin lassen kost echt geen moeite.
Zo'n complete tank kun je op meerdere plaatsen kopen, o.a. Biesheuvel en remola. Let wel dat je voor zo'n tank makkelijk een paar duizend euro kwijt bent. Met alleen de safety cell ben je er nog lang niet.
guys, de auto. de kooien, stoelen, gordels en nog wat spul (alles wat nodig is voor veiligheid) hebben we van school gekregenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:56 schreef Five_Aces het volgende:
Hm ja iddIk zie niet waarom je wel een 6 punt van Sparco haalt en vervolgens zo'n gammele kooi neemt. Een op maat in de auto gelaste is niet heel erg veel duurder als het bolt-in spul van OMP. Ook in zijn 3 kan je aardig hard van een circuit af spinnen. Zo'n Sparco stoel had je ook bij Sandtler kunnen halen, zelfde stoel, ook FIA keurmerk alleen met Sandtler op er ipv Sparco en aardig wat centjes goedkoper
circuitauto is een hoger doel dan een leven als afgezeikte sjonnie auto (zie de witte van onze concurrenten) of gestripte sloper....quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
RIP voor alle opeltjes die sneuvelen in dit topic![]()
Maar wat voor gave opleiding doet TS wel niet? Wil ik ook doen op school![]()
het is de bedoeling dat we hem zelf af gaan stellen maar de eerste circuit testdag met het AST spul er onder komt er iemand van AST ons uitleg geven over hoe we hem het beste af kunnen stellenquote:Op zaterdag 1 april 2006 18:11 schreef Five_Aces het volgende:
AST is mooi spul, eigenlijk kopie van IntraxLaat je het afstellen of gaan jullie zelf wat expirimenteren?
Als je het zelf doet even de fabrikant om testdata vragen over hoogtes etc, kan heel nuttig zijn.
ja zo ongeveer, maar het is de bedoeling dat we er wat mee experimenterenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef RallyAstra het volgende:
Is zelf simpel af te stellen als je de gegevens hebt, gewoon schroenedraaier er in en klikjes tellen, teminste ik neem aan dat het net zo werkt als proflex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |