nou de school heeft het afgelopen half jaar toen wij op stage waren 2 opeltjes geregeld... en mjah onze klas is in 2en gedeeld... en toen moesten we een opel kiezen... maar daar waren we zo uit... want de andere groep ging puur voor de "looks" die t ding toch niet heeftquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Sloper het volgende:
Moesten jullie een Opel kiezen? Of hoe zat dat? Vind dit wel een intresant 'project'
hangt er vanaf hoeveel sponsorgeld we binnen slepen... we gaan in ieder geval zelf een chip maken voor de motorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Sloper het volgende:
Vet!![]()
Gaan jullie ook nog wat veranderen aan het motorvermogen?
we moeten ook sponsoren binnen halenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Zonda_F het volgende:
Lekker budget heeft je school!![]()
Worden de 2 auto's na verloop van tijd verkocht om weer een beetje geld terug te krijgen of krijgt de school een rally team?
Leuk allemaal hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
we moeten ook sponsoren binnen halenen de auto wordt niet meer verkocht... op t einde moeten we hem terugbouwen naar origineel en dan gaat de volgende klas er opnieuw mee beginnen...
maar ze willen idd wel een rally team op gaan zetten... ik denk alleen dat ik dat niet meer meemaak
thanks, ik zal dr op lettenquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef Herr.Flick het volgende:
2 ltr 8v is een in principe een probleemloze motor, gewoon D-riem even goed controleren en de speling op het lager van de waterpomp.Draait dit goed zonder hakkels dan lekker laten zitten.De spanrol is van staal en deze gaat bijna nooit stuk, ook hier dus hetzelfde verhaal.
BDP gaat ook maar zelden stuk.
Controleer goed de bougiekabels, dit geldt voor alle 8V OHC motoren, deze zijn nog wel eens brak.Waarde moet <10Kohm zijn.
Bak en aandrijfassen gaan nooit stuk, of je moet door rijden met een kapotte hoes.
Ik weet niet of de orginele stoelen er nog inzitten met de gordelspanners, mocht dit zijn dan altijd achter eerst de rode nok in de gordelspanner schuiven voordat je de stoel demonteert. Deze rode nok moet zich aan de achterkant van de veerhouder bevinden van de gordelspanner.Na montage wel weer de nok verwijderen!!
Plaats eens piccies, altijd leuk!
Zelfs dan niet hoor Herr.Flick.....quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef Herr.Flick het volgende:
Bak en aandrijfassen gaan nooit stuk, of je moet door rijden met een kapotte hoes.
de hele auto is gruwelijk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
ARGH!! die deurbekleding. gruwelijk
jawel... klepdekselpakkingkje... en de carterpan pakking zag dr ook niet al te best uit toen ik er vandaag onder stondquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Sloper het volgende:
Dat blok ziet er erg zweterig uit, geen lekage?
Rij maar eens lekker door dan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Zelfs dan niet hoor Herr.Flick.....
*rijd al 7 maanden met kapotte ashoes, en is te lui om het te vervangen.
ah guido, wat ben je weer heerlijk subtielquote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Wat een scheitproject, nog geen eens een BMW![]()
![]()
Slopel :\\\')
Oh, ik heb nog een tip. Rraak de achterspatborden niet aan, want dan valt er 3 kilo roest vanaf.![]()
![]()
mooi hequote:Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
me vader heeft ook zon bak, die achterspatborden zijn ook al 1 en al roest!
Natuurlijk geen BMW....quote:Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Wat een scheitproject, nog geen eens een BMW![]()
![]()
Slopel :\\\')
Oh, ik heb nog een tip. Rraak de achterspatborden niet aan, want dan valt er 3 kilo roest vanaf.![]()
![]()
Doe ik ook, ondertussen al zo een 15k.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Rij maar eens lekker door dan...
@ Youp, autootje kan wel een nieuw olievuldop ringetje gebruiken en/of een nieuw kleppendekselpakkingetje! >:O
C20NE (2.0i-8v) kan meer hebben dan een C20XE (2.0i-16v)quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[flauwe vooroordelen modus]
Haal een 2.0 16v astra gsi blokkie op de sloop. Liggen er zat met weinig km's aangezien de gemiddelde gsi-coureur z'n wagen in no-time toch kort rijdt
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Sterke_Yerke het volgende: Wie gaat er nou Wie gaat er nou een opel verkutten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |