abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34663610
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:57 schreef Sloper het volgende:
Moesten jullie een Opel kiezen? Of hoe zat dat? Vind dit wel een intresant 'project'
nou de school heeft het afgelopen half jaar toen wij op stage waren 2 opeltjes geregeld... en mjah onze klas is in 2en gedeeld... en toen moesten we een opel kiezen... maar daar waren we zo uit... want de andere groep ging puur voor de "looks" die t ding toch niet heeft en die dikke dtm pijp natuurlijk...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34665134
Vet!

Gaan jullie ook nog wat veranderen aan het motorvermogen?
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:25:03 #28
140206 Zonda_F
Pagani Zonda F
pi_34665662
Lekker budget heeft je school!

Worden de 2 auto's na verloop van tijd verkocht om weer een beetje geld terug te krijgen of krijgt de school een rally team?
pi_34666158
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:09 schreef Sloper het volgende:
Vet!

Gaan jullie ook nog wat veranderen aan het motorvermogen?
hangt er vanaf hoeveel sponsorgeld we binnen slepen... we gaan in ieder geval zelf een chip maken voor de motor
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34666203
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:25 schreef Zonda_F het volgende:
Lekker budget heeft je school!

Worden de 2 auto's na verloop van tijd verkocht om weer een beetje geld terug te krijgen of krijgt de school een rally team?
we moeten ook sponsoren binnen halen en de auto wordt niet meer verkocht... op t einde moeten we hem terugbouwen naar origineel en dan gaat de volgende klas er opnieuw mee beginnen...

maar ze willen idd wel een rally team op gaan zetten... ik denk alleen dat ik dat niet meer meemaak
Hopeloos benzine verslaafd
  dinsdag 31 januari 2006 @ 23:44:52 #31
140206 Zonda_F
Pagani Zonda F
pi_34666345
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Youp het volgende:

[..]

we moeten ook sponsoren binnen halen en de auto wordt niet meer verkocht... op t einde moeten we hem terugbouwen naar origineel en dan gaat de volgende klas er opnieuw mee beginnen...

maar ze willen idd wel een rally team op gaan zetten... ik denk alleen dat ik dat niet meer meemaak
Leuk allemaal hoor

Wel sneu voor die 2e klassers, zien alle gaatjes nog zo zitten rolkooi floepen ze er zo weer in Of slijpen jullie echt de hele zooi kapot aan het einde?
  woensdag 1 februari 2006 @ 09:47:26 #32
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34672110
2 ltr 8v is een in principe een probleemloze motor, gewoon D-riem even goed controleren en de speling op het lager van de waterpomp.Draait dit goed zonder hakkels dan lekker laten zitten.De spanrol is van staal en deze gaat bijna nooit stuk, ook hier dus hetzelfde verhaal.

BDP gaat ook maar zelden stuk.

Controleer goed de bougiekabels, dit geldt voor alle 8V OHC motoren, deze zijn nog wel eens brak.Waarde moet <10Kohm zijn.

Bak en aandrijfassen gaan nooit stuk, of je moet door rijden met een kapotte hoes.

Ik weet niet of de orginele stoelen er nog inzitten met de gordelspanners, mocht dit zijn dan altijd achter eerst de rode nok in de gordelspanner schuiven voordat je de stoel demonteert. Deze rode nok moet zich aan de achterkant van de veerhouder bevinden van de gordelspanner.Na montage wel weer de nok verwijderen!!

Plaats eens piccies, altijd leuk!

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_34673348
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef Herr.Flick het volgende:
2 ltr 8v is een in principe een probleemloze motor, gewoon D-riem even goed controleren en de speling op het lager van de waterpomp.Draait dit goed zonder hakkels dan lekker laten zitten.De spanrol is van staal en deze gaat bijna nooit stuk, ook hier dus hetzelfde verhaal.

BDP gaat ook maar zelden stuk.

Controleer goed de bougiekabels, dit geldt voor alle 8V OHC motoren, deze zijn nog wel eens brak.Waarde moet <10Kohm zijn.

Bak en aandrijfassen gaan nooit stuk, of je moet door rijden met een kapotte hoes.

Ik weet niet of de orginele stoelen er nog inzitten met de gordelspanners, mocht dit zijn dan altijd achter eerst de rode nok in de gordelspanner schuiven voordat je de stoel demonteert. Deze rode nok moet zich aan de achterkant van de veerhouder bevinden van de gordelspanner.Na montage wel weer de nok verwijderen!!

Plaats eens piccies, altijd leuk!

thanks, ik zal dr op letten

ik denk dat ik morgen de digicam eens meeneem om piccies te maken goed idee
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34709633
foto's!







en de "krachtbron"



en t interieur




whehehehehe
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:58:31 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34711529
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 09:47 schreef Herr.Flick het volgende:
Bak en aandrijfassen gaan nooit stuk, of je moet door rijden met een kapotte hoes.
Zelfs dan niet hoor Herr.Flick.....

*rijd al 7 maanden met kapotte ashoes, en is te lui om het te vervangen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34715628
ARGH!! die deurbekleding. gruwelijk
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_34716365
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:58 schreef Inorbit het volgende:
ARGH!! die deurbekleding. gruwelijk
de hele auto is gruwelijk!

maar daar gaat t niet om
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34717121
Dat blok ziet er erg zweterig uit, geen lekage?
pi_34717890
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Sloper het volgende:
Dat blok ziet er erg zweterig uit, geen lekage?
jawel... klepdekselpakkingkje... en de carterpan pakking zag dr ook niet al te best uit toen ik er vandaag onder stond

mjah vervangen dus maar... ook is de aanzuigslang tussen de LMM en t gasklephuis gescheurd...

maarja dat komt allemaal wel goed
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:40:34 #40
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_34719011
[flauwe vooroordelen modus]

Haal een 2.0 16v astra gsi blokkie op de sloop. Liggen er zat met weinig km's aangezien de gemiddelde gsi-coureur z'n wagen in no-time toch kort rijdt
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  donderdag 2 februari 2006 @ 17:58:24 #41
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34719530
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Zelfs dan niet hoor Herr.Flick.....

*rijd al 7 maanden met kapotte ashoes, en is te lui om het te vervangen.
Rij maar eens lekker door dan...

@ Youp, autootje kan wel een nieuw olievuldop ringetje gebruiken en/of een nieuw kleppendekselpakkingetje!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  zondag 5 februari 2006 @ 19:50:01 #42
140612 Metz
SuperMotard 4 life.
pi_34770799
Wat een scheitproject, nog geen eens een BMW

Slopel :\')

Oh, ik heb nog een tip. Rraak de achterspatborden niet aan, want dan valt er 3 kilo roest vanaf.
Fear is not an option.
pi_34770892
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Wat een scheitproject, nog geen eens een BMW

Slopel :\\\')

Oh, ik heb nog een tip. Rraak de achterspatborden niet aan, want dan valt er 3 kilo roest vanaf.
ah guido, wat ben je weer heerlijk subtiel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_34771173
me vader heeft ook zon bak, die achterspatborden zijn ook al 1 en al roest!
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_34928044
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
me vader heeft ook zon bak, die achterspatborden zijn ook al 1 en al roest!
mooi he


update:

de rolkooien, kuipstoelen, gordels, raamfolie, motorkap bevestiging en nood-massa schakelaar zijn binnen

foto's volgen.....
Hopeloos benzine verslaafd
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:16:43 #46
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_34928210
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:50 schreef Metz het volgende:
Wat een scheitproject, nog geen eens een BMW

Slopel :\\\')

Oh, ik heb nog een tip. Rraak de achterspatborden niet aan, want dan valt er 3 kilo roest vanaf.
Natuurlijk geen BMW....

Het is een project, en hier zit een beperkt budget aanvast gekoppeld. Na vervanging van de cilinderkop bij de BMW ben je meteen al door je hele budget heen.....
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 10 februari 2006 @ 09:40:35 #47
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34928554
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:58 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Rij maar eens lekker door dan...

@ Youp, autootje kan wel een nieuw olievuldop ringetje gebruiken en/of een nieuw kleppendekselpakkingetje! >:O
Doe ik ook, ondertussen al zo een 15k.
Maar moet toch me remmen doen, dan neem ik meteen het hoesje maar mee.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34931552
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 17:40 schreef ToMaSZ het volgende:
[flauwe vooroordelen modus]

Haal een 2.0 16v astra gsi blokkie op de sloop. Liggen er zat met weinig km's aangezien de gemiddelde gsi-coureur z'n wagen in no-time toch kort rijdt
C20NE (2.0i-8v) kan meer hebben dan een C20XE (2.0i-16v)
pi_34942878
wat voor school zit je dan? Duidelijk niet die van ethiek. Wie gaat er nou een opel verkutten, beter laten ze je daar een bmw verkrachten .
De status 'bagger-user' voorbij
pi_34943558
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 17:50 schreef Sterke_Yerke het volgende: Wie gaat er nou Wie gaat er nou een opel verkutten
Wat is daar mis mee dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')