abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37471364
quote:
Op maandag 1 mei 2006 22:45 schreef Youp het volgende:

[..]

ja dat geloof ik graag, maar in Venlo hebben ze ook van die OZjes... en alles wat ze in venlo hebben moeten wij ook hebben en dan nog wat beter zeker omdat onze lokatie (Roermond) dit project pas voor het eerste jaar uitvoert en in Venlo doen ze het al voor de 2e keer... dus de drang om ze te verslaan met hun voorsprong is alleen maar groter 1 team van Venlo staat ook op AST maar die hebben de achterkuipen niet aangepast op de AST schokbreker + veer en hebben gewoon een verlagingsveer gemonteerd en de schokbreker los.... wij gaan de kuip aanpassen zodat de AST set er compleet in kan om maar een voorbeeld te noemen.. heel stiekem zijn wij ook aan het kijken naar een sperdiff wat ze in Venlo ook niet hebben...

en als je kan kiezen... een setje lichte billigtek wielen of een setje ozjes... dan ga je toch zeker voor de ozjes? wij rijden ze ook niet kapot daar op het circuit en de school betaald ze!
Ik begrijp dat je ze wilt verslaan, die drang heb ik ook altijd gehad toen we auto's bouwden. Maar juist daarom, moet je in zaken investeren die je echt sneller maken en niet onder de indruk zijn van dure spullen. Die velgen maken je niks sneller, koop dan goede slicks (goede slicks zijn duurder dan je velgen). Daar win je tenminste tijd mee.

Maar goed, alles is inderdaad beter dan staal. Met lichtmetaal is de koeling van je remmen ook beter, dat kan een voordeel zijn op een circuit met zoveel bochten. Ik zou er alleen weinig aan uitgeven, het geld gebruiken voor secondes op het circuit....
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')