whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus echt je armen uit de mouwen steken om alles zo goed mogelijk in orde te krijgen.
! Waren de tijden van jullie vergelijkbaar met de andere teams?
niet slechtquote:Op donderdag 20 april 2006 20:47 schreef Youp het volgende:
[..]
whehehe de andere teams hadden allemaal lichtmetaal met redelijk brede en low profile banden... en een van de auto's van de andere teams was zelfs een beetje verlaagd... ook hebben ze er volgens ons stiekem wat mee geknoeid om ons voor te blijven aangezien die auto's vorig jaar ook al gebruikt zijn...
maar onze snelste tijd was +- 1:10.xx en hun snelste tijd was 1:09.xx en dat had een jongen gepresteerd die jaren lang op dat circuit gekart heeft... en wij allemaal met nihil circuit ervaring
de gemiddelde tijden lagen zo tussen de 1:11.5-1:14.5 omdat eigenlijk niemand genoeg tijd had om aan de auto en de baan te wennen... in eerste instantie reed iedereen 5 rondjes... daarna een keer 3 rondjes... en daarna nog eens 2 rondjes omdat we nog wat tijd over hadden
mwah... er zijn ooit eens nieuwe spatbordranden en spatschermen in gelast... dit kan je wel zien wanneer je er naar gaat kijken... ook heeft hij voor lichte schade gehad, de motorkap is een beetje beschadigd en daarna erg slecht bijgewerkt en de bumper heeft een beetje een vouw.... verder ziet hij er nog best fris uitquote:Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
en hij is nog helemaal spik en spak, superstrak in de lak. (toch?)
was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koopquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
als dat alles is dan is het echt een nette auto zeg. zeker in vergelijking met mijn fordje
wat je kunt proberen is zware delen vervangen door kunststof delen om gewicht te besparen, heb je daar ook al naar gezocht.... of zou dat echt alleen bij BMW's werken
Mijn kameraad had z'n remschijven opgeboord voor zijn crossauto om gewicht te besparenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:47 schreef Youp het volgende:
[..]
was zeker een nette auto! had maar 133.000 gelopen en hij was letterlijk van een oud opatje geweest... het interieur was in super staat zoals je ook in het begin van dit topic kan zien (het staat overigens nog steeds te koop)
over lichtgewicht delen hebben we natuurljk nagedacht! en misschien komt dat ook nog welkunstof ruitjes enzo...
jepquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:28 schreef Cosworth het volgende:
Is dat normaal een kart-circuit?
quote:De ingaande low- en highspeed demping kan gescheiden afgesteld worden, door middel van een 12 clicks lowspeed en een 11 clicks highspeed verstelling. De uitgaande slag wordt gedempt met behulp van een 12 clicks afstelknop.
en dan vergeet je deze jongens nog :quote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Repeat het volgende:
vette shit
maar heb je ook niet een set mooie velgen met dikke banden ofzo? ipv deze (zo op het oog lijkende) daihartsu style?
en hoe zijn deze dempers nu instelbaar?
edit: heb het al gevonden
[..]
zoals ik al zeg, de school betaald de velgen, omdat we toch wielen nodig hebben om de slicks op te leggen... en die zie ik niet echt op onze 14" stalen wielen liggenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik denk dat je dat geld aan betere zaken kan besteden dan een paar lichtere velgen
Magnesium heb je echt niet nodig. Zoek gewoon een paar goedkope, lichte velgen. Als je goed zoekt, kun je juist met die kneuzige tuners-velgen soms goed uit zijn. Puur kijken naar gewicht. Wij hadden op onze rally auto's af en toe ook de grootste crap liggen, als het licht is en niet kapot gaa,t is het goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:04 schreef Youp het volgende:
zeker een boel, maar de school betaalden wanneer ze niet te hufterig duur zijn nemen we liever magnesium... anders alu, maar wel professionele race velgen, geen tunerz AEZjes ofzo
ja dat geloof ik graag, maar in Venlo hebben ze ook van die OZjes... en alles wat ze in venlo hebben moeten wij ook hebben en dan nog wat beterquote:Op maandag 1 mei 2006 22:38 schreef Drive-r het volgende:
Ik meende het serieus.... Wij kochten af en toe wat van die lelijke velgjes voor weinig. Even kijken hoeveel ze wegen en je heb weer iets om aan gort te rijden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |