je snapt het volgensmij niet helemaalquote:Op donderdag 13 april 2006 21:42 schreef chucky666 het volgende:
is dit niet een beter motortje voor je assie??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Het echte werk is Motec, DTA heeft erg weinig 'datapunten'. We zijn ooit ook benaderd met dat spul en het is zeker interessant. Maar goed, als je die stap wilt maken, neem dan direct motec.quote:Op donderdag 13 april 2006 21:43 schreef chucky666 het volgende:
en dan wel met het echte werk DTA
?quote:Op donderdag 13 april 2006 23:37 schreef Pumatje het volgende:
godsakker die jongen gaat lekker met school hobbyrallyen, zit niet zo enorm te mierenneuken met ik weet een product dat beter is en dat zal ik in je neus wrijven gedoe zeg :\
misschien begin je the hallucineren ofzo.. maar ik heb in geen enkele post gesproken over onderdelen die youp heeft besloten te gebruiken op een negatieve manier of ondertoon.quote:Op donderdag 13 april 2006 23:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
?
Was jij niet degene die begon te zeuren over KMS?
Sorry, ik wist niet dat het bovenstaande positief bedoeld was?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:56 schreef Pumatje het volgende:
aaargh kms (L)
ja in de tunerzz en ricerzzz scene zal dat heel gaaf zijnquote:Op donderdag 13 april 2006 23:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat het bovenstaande positief bedoeld was?
Anyway, maakt me ook geen donder uit. Iemand maakte een opmerking over het feit dat DTA beter zou zijn dan KMS. Leek me niet echt een nuttige opmerking voor iemand die net KMS heeft gekregen en al helemaal niet omdat DTA zelf ook enigzins pruts-spul is.
kms kan minimaal evenveel als een dta systeem!quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ja in de tunerzz en ricerzzz scene zal dat heel gaaf zijnmaar in de profi scene is dat idd geen klote waard... KMS is leuk.... maar motec is beter maar hey... KMS hebben we van school gekregen
toch niet misselijk...
Een standaard rolkooi kun je vaak al vanaf 400 euro kopen met FIA goedkeuring, dus het hoeft niet duur te zijn. Als je enkel voor het optische effect gaat, kun je ook kijken naar een rolbeugel, die laat vaak meer ruimte bij in- en uitstappen en voor de passagiers achterin.quote:Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Kolkie het volgende:
Ik mag aannemen dat nu er een B-stijl brug inzit er ook een fatsoenlijke brug tussen de veerpoten voor en achter komt? Lijkt me toch het minste wat je kunt doen als je zulke fancy dempers krijgt of mis ik iets?
Wat kost zo'n rolkooi normaal trouwens, ik vind het nl. wel leip staan.
B-stijl brug hebben we inderdaad zelf gemaakt, dit vooral omdat de gordels onder een bepaalde hoek de stoel moeten verlaten voor de goedkeuring maar de extra stijfheid van de carosserie zal ook wel ten goede komenquote:Op vrijdag 14 april 2006 01:58 schreef Kolkie het volgende:
Ik mag aannemen dat nu er een B-stijl brug inzit er ook een fatsoenlijke brug tussen de veerpoten voor en achter komt? Lijkt me toch het minste wat je kunt doen als je zulke fancy dempers krijgt of mis ik iets?
Wat kost zo'n rolkooi normaal trouwens, ik vind het nl. wel leip staan.
wij kunnen geloof ik wel meerdere mappen opslaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 18:46 schreef chucky666 het volgende:
meerdere mappen kan zo'n kmsje niet
en ned. product is het zeker niet !!!!
het word alleen door van john verkocht met zijn naam en sticker er op
maar in een anderland weer met een andere sticker
DTA is makkelijker programeren heb ik me door mijn afsteller laten vertellen
en je zit eigenlijk alleen aan de van kronenburg vast{af je moet zelf het programma hebben}
maar ik snap niet dat je met een 8v zo veel werk maakt als je met een standaard GSI 20/16v al meer vermogen had
maar ik spring er net in{op dit forum} en heb dus het vorige niet gelezen dus sorry daar voor
vreemdquote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb m'n lagers naar de kloten....![]()
Tja oliefilter krijg tik, olie loopt der uit, en ik zag niks omdat m'n olielampje kapot is...quote:
Veel beschadigd dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:18 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb m'n lagers naar de kloten....![]()
durf nog niet te kijken....quote:Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Veel beschadigd dan?
Anders moet je ook nog overmaats lagers e.d. erin jassen.
Word je ook niet echt speciaal blij van
Lang zonder olie gereden dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
durf nog niet te kijken....![]()
nee, ik heb nog geen tijd gehad om hem het van dichtbij te bekijken...
een donor blok is goedkoper denk ikquote:Op woensdag 19 april 2006 15:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Veel beschadigd dan?
Anders moet je ook nog overmaats lagers e.d. erin jassen.
Word je ook niet echt speciaal blij van
Ja het is m'n crossautoquote:Op woensdag 19 april 2006 15:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Lang zonder olie gereden dan?
Maw. tikt het al lekker hard?
Dan kan je je krukas wel afschrijven![]()
Het is toch van je crossauto hoop ik?
Zit ik ook aan te denken en dan de huidige mooi uit elkaar halen als 'oefenproject'. Heb wel vaker meegeholpen aan een motor van een ander, maar nog nooit zelf een motor uitmekaar gehaald.quote:
En dat is dan ook de reden dat ik nog twijfel...quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Tjabbo het volgende:
Een donor blok is ws minder betrouwbaar. Je weet niet wat er mee gebeurt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |