Wat is daar dan mee? Ben er trouwens al jaren weg.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:53 schreef Gapert het volgende:
Zitten deze mensen toevallig allemaal op het Koning Willem 1 College?
Niet goed afgeklopt zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef HassieBassie het volgende:
Had ik net toch precies hetzelfde![]()
Cache leeggooien werkte prima bij mij
Anders misschien Extra --> internetopties --> geavanceerd --> Afbeeldingen weergeven aanvinken
Cash of Cache? Je cash mag je op mn rekening nummer weggooien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Luvjah het volgende:
Uhm stom vraagje misschien, maar hoe gooi ik de cash leeg?
Dan meld ik me ookquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Cash of Cache? Je cash mag je op mn rekening nummer weggooien.
hmmz, hier net zo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:22 schreef Luvjah het volgende:
als ik een andere startpagina maak als fok dan lukt het wel
dus nu www.google.nl ipv www.fok.nl als ik weer op www.fok.nl uitkom beginnen de fouten weer....
In IE: > Extra > Internet Opties > Verwijder bestanden (op de eersta tab: algemeen)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:55 schreef chrisz het volgende:
ik heb er ook last van
maar net als al eerder gevraagt:
maar hoe gooi ik de cashe leeg??
Same here.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
@home hier geen probleem.
Ja nou je het zegt.. Dat kwam uit een ander topic, maar ik weet zo niet meer welke.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Renesite het volgende:
Was er niet iets met de Update van Windows?
Eerst alle IE pagina's sluiten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:12 schreef chrisz het volgende:
het legen van mn cache helpt niet
heb de router ook al gereset
wat nu???
ik heb het probleem ook (dan wel, dnan niet) maar het is wel vervelend!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:29 schreef Jump het volgende:
Welke provider hebben jullie? Is het 1 enkele provider of ligt het bij meerdere?
Heb hier precies het zelfde, alleen als ik de frontpage bekijk, en ook linkjes vanaf de frontpage.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef The_Punisher het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.
Alleen gebeurt het zodra ik de Fok! Frontpage bekijk.
Ik zie geen enkel plaatje meer op de Frontpage, en als ik daarna andere pagina's open blijk ik geen enkel plaatje meer te kunnen zien.
Pas als ik mijn cache leeg, kan ik weer verder.
Dus zolang ik niet op de FP kom is er niets aan de hand.
frontpage + IEquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is iets met de frontpage, dat weet ik inmiddels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |