brand los!.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Kom op mensen..
Ze heeft veel goeds gedaan![]()
ja, en ze zwaait altijd zo enthousiast bij prinsjesdagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:54 schreef Biogarde het volgende:
Kom op mensen..
Ze heeft veel goeds gedaan![]()
Ajaxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:59 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, en ze zwaait altijd zo enthousiast bij prinsjesdag
quote:
Ze is getrouwd geweest met een Duitser mênquote:
FELICITERENquote:
koninginnendag is dit jaar op de 29e...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:08 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
zo dat moeten we vieren!!!! Maar ik heb de komende tijd niet zoveel tijd.... De eerst volgende keer dat ik kan is 30 april. Wie kan er dan nog meer? mischien een idee om een vrijmarkt te houden en veel te gaan zuipen? ik hoor het wel...
Hoop dat ze geen voorbeeld neemt aan dat lijk in engeland dan zit ze er op de 80e nog .quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef skiczukie het volgende:
Ik schriok vanmiddag toen ik hoorde dat ze nog maar 69 (ofzo) is. Zo komen we nooit van haar af.![]()
Ik ken wel een mannetje die dat probleem op kan lossen hoor..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef skiczukie het volgende:
Ik schriok vanmiddag toen ik hoorde dat ze nog maar 69 (ofzo) is. Zo komen we nooit van haar af.![]()
We kunnen der wel een handje helpenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:21 schreef skiczukie het volgende:
Daar had ik het toevallig met m'n moeder over vanmiddagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoop dat ze geen voorbeeld neemt aan dat lijk in engeland dan zit ze er op de 80e nog .
Leuk is dat trouwens ben je 50 (als in zoon)is je moeder nog de baas
En een tequila.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:47 schreef GSMboy het volgende:
Koningin Feli-trix
Ja, hij is echt te flauw voor woorden (zout erbij)?
ik dacht dat amalia een wijf wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar had ik het toevallig met m'n moeder over vanmiddag![]()
Ik denk dat ze net zolang koningin blijft, tot d'r kleinzoon het kan overnemen![]()
Matrix, is dat geen asterix en obelix figuur ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:51 schreef Quistis het volgende:
zou ze nou door Maxima , Ma-trix genoemd worden??![]()
Je onderschat haar moeder en het gebruik van e-mail.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:50 schreef thefunny het volgende:
Gefeliciteerd, Bea!!
![]()
En je bent zonder twijfel de meest gelikte vrouw van Nederland! (postzegels)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Falco het volgende:
Hieperdepiep! Hoera!
en ik dan ?quote:
quote:Ingrediënten:
6 eieren
70 gr boter of margarine
140 gr suiker
1 pakje vanillesuiker
160 gr gemalen amandelen
100 gr chocolade
2 el rum
250 ml slagroom
1 pakje vanillesuiker
1 zakje klopvast
chocoladevlokken
extra:
oven
Voorbereiding:
Verwarm de oven voor op 160°C (hetelucht 150°C).
Scheid de eiwitten en dooiers. Roer de eierdooiers met boter, suiker en vanillesuiker schuimig. Voeg lepelsgewijs steeds wat gemalen amandelen en geraspte chocolade toe.
Het eiwit zeer stijf kloppen en er met een lepel door scheppen.
Vet een taartvorm in en strooi er wat paneermeel in. Doe het beslag erin en bak de taart 20-30 minuten. Laat de taart een nacht in de vorm afkoelen.
Bereiding:
Druppel de volgende dag de rum over de taart. Sla de slagroom met de vanillesuiker en klopvast stijf, doe het in een spuitzak en garneer de taart. Strooi er tot slot de vlokken over.
JIJ, hebt geen idee waar je over praatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef most_wanted het volgende:
Bea moet sterven.
niets moetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef satecl het volgende:
ik ben ook wel eens jarig......moet daar dan ook een topic over gemaakt worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |