Hij staat op m'n HDD, ga hem vanavond of morgen kijken denk ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 11:17 schreef rachellekke het volgende:
heeft iemand de nieuwste aflevering al gezien?? Ik ben heel benieuwd!! Mara het downloaden duurt een eeuw...., Is het een goeie aflevering?
Ik kon ook bij een bepaalde scene me niet inhouden om te huilen.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
get your tissues ready. er is een scene waarover ik op andere boards las dat mensen het niet droog konden houden, en ik ook niet echt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
quote:Op maandag 8 mei 2006 20:37 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kon ook bij een bepaalde scene me niet inhouden om te huilen.
die bedoelde ik Avani. krachtig stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
eens! Wat een eikel zeg!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef octopussy het volgende:
Poeh, Derek heeft voor mij wel afgedaan hoor nu... wat een lulhannes zeg!
quote:As for Mer/Der… that silent scene in the elevator at the end where they have so much pain and they can’t talk to each other – well that scene originally had words. Many words. But Patrick Dempsey thought it would play stronger without words and he was right.
2/3 uur vannacht.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef rachellekke het volgende:
8/7c 9/8 c is vanavond grey's anatomy in amerika hoe laat is dat in nederland?
hmmz, s'ochtends voor school even kijken of ie er is, zo ja dan heb ik geen lesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |