Jawel, de dierenarts wordt helemaal topquote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo extreem good-looking EN een goed hart hebben, dat kan gewoon niet!
(en nee het is geen jaloersie ofzo)
Ik vond de 'speech' tegen de Chief van Alex een van de betere momenten van deze ep, en het gevolg van zijn uitval tegen die moeder was ook mooi
En ik begin gvd een softie te worden dat dat soort momenten mij aan beginnen te grijpen![]()
![]()
Bedoel je die uitval van Alex tegen Burke over 'telling the truth'? Die was wel goed, ik vind sowieso dat het personage Alex wel wat meer aandacht mag krijgen in de serie.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo extreem good-looking EN een goed hart hebben, dat kan gewoon niet!
(en nee het is geen jaloersie ofzo)
Ik vond de 'speech' tegen de Chief van Alex een van de betere momenten van deze ep, en het gevolg van zijn uitval tegen die moeder was ook mooi
En ik begin gvd een softie te worden dat dat soort momenten mij aan beginnen te grijpen![]()
![]()
alweer een 'special'quote:Op zondag 23 april 2006 02:53 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
er komt geen nieuwe aflevering, alleen een recap.
30 april is weer een nieuwe.
Aflevering van gister is een terugblik van season 2, maar zoiets is niet al te lang geleden ook al geweest.quote:Op maandag 24 april 2006 16:07 schreef rachellekke het volgende:
hoe bedoel je? Dat er nu geen nieuwe aflevering is? EN die komen pas 30 april....... Waarom is die pas een week later te downloaden dan?
33. 2-24 220 7 May 06 Damage Casequote:Op zondag 7 mei 2006 11:50 schreef rachellekke het volgende:
vanavond komt er toch een nieuwe aflevering in amerika? Vanaf wanneer is die te downloaden?
Al vanacht of pas morgenochtend?
quote:Op zondag 7 mei 2006 16:44 schreef Avani het volgende:
Volgende week is gewoon de laatste aflevering al.Die van vanavond is volgens mij wel heftig.
Damage case kan iig weinig goeds betekenen.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 mei 2006 17:00 schreef Irrem het volgende:
[..]Uhm, ik denk dat ik hier dan maar op terug moet spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
Vooral in de vorige aflevering toen hij boos werd omdat hij dacht dat Meredith het met McVet had gedaan. Hij heeft ervoor gekozen om terug naar Addison te gaan dus moet hij zich nou niet aan gaan stellen. (toch blijft hij stiekem wel een schatjequote:Op zondag 7 mei 2006 17:44 schreef PeRi het volgende:
Ik vind Finn zoooo leuk, ben echt blij dat Meredith nu eindelijk aan zichzelf denk. Derek vind ik zo stom en zeker nu, jaloers pubertje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |