Vannacht komen de laatste 2 afleveringen en dan wachten tot septemberquote:Op maandag 15 mei 2006 20:48 schreef merry77 het volgende:
ja wanneer komt het volgende deel? ik wil nou echt weten hoe het afloopt.
Dat is het erge ja. Morgen de laatste aflevering kijken (ik hoop de beste en meest spectaculaire tot nu toequote:Op maandag 15 mei 2006 20:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vannacht komen de laatste 2 afleveringen en dan wachten tot september![]()
Beetje over de top. Zowiezo te idioot voor woorden om zn hart te saboteren, aangezien er zoveel haken en ogen aanzitten, maar goed.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:26 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
'I love him so much' ging natuurlijk over Derek, niet McDog.
ik moet wel zeggen dat ik Izzie halverwege de ep wel erg hysterisch vond hoor, wilde bijna gaan vooruitspoelen.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:03 schreef ImPrEzA het volgende:
En heeft niemand iets gelezen over Katherine Heighl die met de serie stopt eventueel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
"snel"? 3 maanden als het niet langer isquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:34 schreef Superschaapje het volgende:
Alle 3 de afleveringen waren mooi eigenlijk maar de laatste 2 vond ik erg mooi, en vooral denny die dood ging kon ik gewoon niet geloven, vond hem zo geweldig en leuk als patient en dan gaat ie dood ja is natuurlijk leuker voor het verhaal maar niet voor ons. bah werd daar gewoon een beetje deprie van. Maar verder was het erg mooi het einde einde dat wegloop stukje van izzie vond ik ook erg mooi.
Maar gelukkig komt het er "snel" weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |