Ik hoop pas na het kampioenschap van PSV.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zal Archie debuteren?
Ja, dacht iets van de 87ste minuut, voor Farfánquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:13 schreef methodmich het volgende:
Oh, helemaal gemist Bos. Paar minuutjes?
quote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaat er nu maar 1 PSV'er op Fok! naar PSV vs. Lyon?
Helemaal mee eens (zie ook een latere post van mij na deze gequote)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
En dan nog niet.
Afellay verkopen zou een van de stomste dingen zijn die PSV kan doen.
Ik wou al zeggen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:15 schreef Bos81 het volgende:
Nee, hoor.
WooZ heeft alleen het plaatje nog niet bijgewerkt
Wij spelen nog Europeesquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gaat er nu maar 1 PSV'er op Fok! naar PSV vs. Lyon?
Ja und?quote:
We kunnen tenminste nog naar wedstrijden Europees.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja und?
Wat heeft dat te maken met mijn vraag?
Omdat Europese wedstrijden altijd de moeite waard zijn om te bezoeken en Franky het raar zou vinden als er maar 1 persoon gaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We kunnen tenminste nog naar wedstrijden Europees.
Ook al zou er maar 1 iemand gaan wat boeit jou dat ?
Dus ik mag geen interesse tonen in de psv'ers die naar PSV vs. Lyon gaan? Ik vind het namelijk wel interessant wie er aan Fokkers naar diverse wedstrijden gaan, ook buiten Feyenoord.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:21 schreef the_legend_killer het volgende:
We kunnen tenminste nog naar wedstrijden Europees.
Ook al zou er maar 1 iemand gaan wat boeit jou dat ?
Hij moet niet lollig proberen te doen met zo'nquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Omdat Europese wedstrijden altijd de moeite waard zijn om te bezoeken en Franky het raar zou vinden als er maar 1 persoon gaat.
Vakkie V hier, maar sta meestal in het midden of op de trap tussen V & Wquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er naast WooZ nog mensen die onderaan op Oost zitten?
Maten van me hebben daar SCC.
Ga jij mij vertellen wat ik wel en niet moet doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij moet niet lollig proberen te doen met zo'nsmiley.
Misschien heb je een van mijn beste maten dan wel eens gezien.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:31 schreef PyTh het volgende:
Vakkie V hier, maar sta meestal in het midden of op de trap tussen V & W
Met een beetje geluk ben ik er bij met mijn werk en sta ik ook nog op een leuke plekquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ga jij mij vertellen wat ik wel en niet moet doen?
Zout toch op man!
Die vraag was meer sarcastisch bedoeld (inclusief smiley) aangezien ik weet dat er meerdere fanatieke psv'ers hier op Fok! rondlopen die ongetwijfeld van de partij zullen zijn, maar goed, daar val jij ongetwijfeld niet onder....
Zou best kunnen Franky al sta ik vaak niet erg helder op de tribune (of trap)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien heb je een van mijn beste maten dan wel eens gezien.
Dikke kale gozer met een sikje (tot dus ver niet echt een orginele beschrijving), heeft veelal psv-shirts met B.I.G. en dan nummer 88.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |