abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34643000
Je hebt bij concerten een paar ongeschreven concertregels, iedereen die een btje vaak naar concerten gaat weet:
*Iedereen heeft zn eigen persoonlijke space, als er ruimte is klim niet half in de persoon voor je.
*Irriteer de mensen om je heen niet al te veel.
*Vraagt iemand aan je of je ergens mee wil ophouden dan negeer je diegene niet en kijk je of dat mogelijk is.

Dat zijn toch wel de belangrijkste. Gisteren bij James Blunt was er een groepje dat die dingen niet snapte. Allereerst was er een rode mama, die het nodig vond om iedere keer voor alles keihard met brabo's accent te schreeuwen of commentaar te geven op alles wat er gebeurde op dezelfde geluidssterkte. Serieus als het mijn mama was geweest....ik had dr laten adopteren.
Dan stond er een of andere gast naast dr, misschien dr zoon ofzo. Die jongen kon absoluut niet stilstaan. Echt de hele tijd maar draaien...whoopa weer een schouder in mn rug. En dan ons beschuldigen van duwen. Terwijl wij al dik een uur gewoon op de zelfde plek tegen het hek aan leunend stonden te kletsen. Hij stond echt half in me en draaide zichzelf continue naar achter om waardoor ie nog meer naar voren kwam en mij en het meisje naast me plette. Dus zo na het VP vroeg ik netjes en sociaal omdat schelden en boos kijken meestal niet helpt of ie als ie zich omdraaide even iets naar achter wilde leunen omdat ik liever niet doodgedrukt wordt. Negeerde die hufter me gewoon

Stomme aso's als je ruimte wil en niet normaal kunt doen bij concerten ga dan lekker gewoon achteraan zitten in de HMH ofzo.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:52:19 #2
139596 Maatn
Ik Poown Je Toch Wel..
pi_34643044
FIPO!
De Bons!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:52:34 #3
139596 Maatn
Ik Poown Je Toch Wel..
pi_34643049
Btw..Huilen...
De Bons!
  dinsdag 31 januari 2006 @ 11:53:19 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_34643064
Pogoën bij Blunt
pi_34643072
James Blunt
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_34643140
Bij concerten van populaire acts als James Blunt kun je het verwachten misschien. Maar eigenlijk zijn er geen ongeschreven regels. Zo blijven mensen van boven de 1m90 gewoon voor je staan zonder je te vragen of je uberhaupt nog wel wat kan zien. Gaan er nog altijd mensen die vooraan staan tijdens het concert bier halen, gaan sigaren roken of schreeuwen om hun favoriete nummer (zaterdag bij the posies weer flink aan geergerd. Het maakt het er allemaal niet toffer op maar ik vind het bewijs dat we allemaal asocialer zijn dan we denken.

Maatn, opzouten.
pi_34643232
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:53 schreef Metal_Mart het volgende:
James Blunt
amen to that
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34643247
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij concerten van populaire acts als James Blunt kun je het verwachten misschien. Maar eigenlijk zijn er geen ongeschreven regels. Zo blijven mensen van boven de 1m90 gewoon voor je staan zonder je te vragen of je uberhaupt nog wel wat kan zien. Gaan er nog altijd mensen die vooraan staan tijdens het concert bier halen, gaan sigaren roken of schreeuwen om hun favoriete nummer (zaterdag bij the posies weer flink aan geergerd. Het maakt het er allemaal niet toffer op maar ik vind het bewijs dat we allemaal asocialer zijn dan we denken.

Maatn, opzouten.
waarom zou ik vragen of je nog wat kan zien? Ik weet wel zeker dat je niets meer kan zien
pi_34643254
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:53 schreef Metal_Mart het volgende:
James Blunt
pi_34643261
Aanstellers. Concerten zijn niet om stil te staan. Anders koop je een live dvd en ga je voor je TV staan met het volume hoog.

Persoonlijk vind ik TS wat achterlijk.
pi_34643332
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

waarom zou ik vragen of je nog wat kan zien? Ik weet wel zeker dat je niets meer kan zien
Ik ben 1.96m
Als ik dat bij iedereen die achter me staat zou moeten vragen, dan zou ik binnen no-time achteraan staan
pi_34643353
Het is me echt nog nooit opgevallen dat er ongeschreven regels zijn bij optredens. Then again ik ga bijna alleen maar naar festivals en daar lijkt het eigenlijk meer op survival of the fittest.... Alhoewel ik me daar zelf volgens mij niet echt zo erg schuldig aan maak....
pi_34643369
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ah, nu weet ik wie al die lange figuren inhuurt.
pi_34643411
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben 1.96m
Als ik dat bij iedereen die achter me staat zou moeten vragen, dan zou ik binnen no-time achteraan staan
Ik ben 2.04. Als mensen last van me hebben, zoeken ze maar een ander plekkie. Ik heb net zo hard betaald voor de kaartjes als ieder ander. Ik ga nooit pontificaal voor iemand staan, maar als er iemand achter me komt staan, en dan vraagt of ik ergens anders wil gaan staan, lach ik em uit.
pi_34643434
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik ben 1.96m
Wat ik bedoel, is dat er sommige lui zijn die denken op het laatste moment nog voor jouw neus te moeten gaan staan. Kijk als de boom er al eerder stond moet je niet zeiken en ook niet als er tijdens het concert verschuivingen zijn maar er zijn altijd van die ekels (heel vaak in groepen, soort zoekt soort blijkbaar) die een woud moeten vormen.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:08:12 #16
139596 Maatn
Ik Poown Je Toch Wel..
pi_34643457
quote:
Maatn, opzouten.
WAAROM? PAUPER!
De Bons!
pi_34643458
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Maatn, opzouten.
mogen mensen dan van 2m ook niet naar een concert kijken ofzo, je staat toch altijd voor iemand, daar kan je weinig aan doen..
pi_34643510
Je bent nog nooit in Duitsland naar een concert geweest zo te horen. Dan had je niet zo lopen huilen

En ja, alle voorstellingen die je je kan maken met duits publiek kloppen.
pi_34643560
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Je bent nog nooit in Duitsland naar een concert geweest zo te horen. Dan had je niet zo lopen huilen

ze schijten echt waar ze staan?
pi_34643586
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 11:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Je hebt bij concerten een paar ongeschreven concertregels, iedereen die een btje vaak naar concerten gaat weet:
*Iedereen heeft zn eigen persoonlijke space, als er ruimte is klim niet half in de persoon voor je.
*Irriteer de mensen om je heen niet al te veel.
*Vraagt iemand aan je of je ergens mee wil ophouden dan negeer je diegene niet en kijk je of dat mogelijk is.

Dat zijn toch wel de belangrijkste. Gisteren bij James Blunt was er een groepje dat die dingen niet snapte. Allereerst was er een rode mama, die het nodig vond om iedere keer voor alles keihard met brabo's accent te schreeuwen of commentaar te geven op alles wat er gebeurde op dezelfde geluidssterkte. Serieus als het mijn mama was geweest....ik had dr laten adopteren.
Dan stond er een of andere gast naast dr, misschien dr zoon ofzo. Die jongen kon absoluut niet stilstaan. Echt de hele tijd maar draaien...whoopa weer een schouder in mn rug. En dan ons beschuldigen van duwen. Terwijl wij al dik een uur gewoon op de zelfde plek tegen het hek aan leunend stonden te kletsen. Hij stond echt half in me en draaide zichzelf continue naar achter om waardoor ie nog meer naar voren kwam en mij en het meisje naast me plette. Dus zo na het VP vroeg ik netjes en sociaal omdat schelden en boos kijken meestal niet helpt of ie als ie zich omdraaide even iets naar achter wilde leunen omdat ik liever niet doodgedrukt wordt. Negeerde die hufter me gewoon

Stomme aso's als je ruimte wil en niet normaal kunt doen bij concerten ga dan lekker gewoon achteraan zitten in de HMH ofzo.
mijn ouders waren er ook... en hij zei vanmorgen ook al dat er heel veel dronken malloten rondliepen die zich gedroegen als debielen,..
niks nieuws, dacht ik

tot ie vertelde dat ze van zijn leeftijd (60) waren
omfg! ik zie me pa al
─_(º.0)_/─
pi_34643656
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik ben 2.04. Als mensen last van me hebben, zoeken ze maar een ander plekkie. Ik heb net zo hard betaald voor de kaartjes als ieder ander. Ik ga nooit pontificaal voor iemand staan, maar als er iemand achter me komt staan, en dan vraagt of ik ergens anders wil gaan staan, lach ik em uit.
en als ik dan voor iemand op me nek neem zodat diegene 1 of 2 nummers wél kan zien,..
dan kunnen die lange slungels achter mij ook lekker doodvallen (lowlandservaring met een 2meter-gast)
─_(º.0)_/─
pi_34643663
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef thaWarhead het volgende:
Aanstellers. Concerten zijn niet om stil te staan. Anders koop je een live dvd en ga je voor je TV staan met het volume hoog.

Persoonlijk vind ik TS wat achterlijk.
Ja logisch dansen o.i.d. owkee....maar gewoon iedere keer je schouder in de persoon voor je duwen om een gesprek te voeren met je achterbuurman vindt ik persoonlijk behoorlijk asociaal. Vooral als je vriendelijk vraagt omdat ff niet te doen en dan gewoon genegeerd worden.
En schijnbaar vond ie JB sowieso niet al te boeiend want halverwege het concert was ie gelukkig weg. Dan vraag ik me altijd af als je het niet boeiend vind waarom ga je zo lang in de rij staan om vooraan te staan? Rode mama melde namelijk dat ze er om 3 uur al stond terwijl ik om 6 uur aan kwam lopen en nog voor hun stond. Doet ze toch iets niet goed.
pi_34643679
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef Maatn het volgende:

[..]

WAAROM? PAUPER!
Omdat ik een gevaarlijke seriemoordenaar ben.
pi_34643734
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef Tarabass het volgende:

Ow jawel...3 Doors Down...dat was idd 30x erger dan JB. Ten eerste doof...was heel fanatiek mensen aan het uitlachen die oordopjes indeden vlak voor het begon, tot het eerste nummer van het vp en toen snapte ik het....gvd wat een volume zeg. Duwen, Drukken, Bier Gooien, Voordringen, gewoon naar achter getrokken worden zodat mensen voor je kunnen duiken. Nee vergeleken met dat waren het JB publiek lammetjes.
  dinsdag 31 januari 2006 @ 12:20:51 #25
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_34643765
Dus al met al heb je een behoorlijke kut-avond gehad?
Of heb je nog wel van het concert kunnen genieten?
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')