amen to thatquote:
waarom zou ik vragen of je nog wat kan zien? Ik weet wel zeker dat je niets meer kan zienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij concerten van populaire acts als James Blunt kun je het verwachten misschien. Maar eigenlijk zijn er geen ongeschreven regels. Zo blijven mensen van boven de 1m90 gewoon voor je staan zonder je te vragen of je uberhaupt nog wel wat kan zien. Gaan er nog altijd mensen die vooraan staan tijdens het concert bier halen, gaan sigaren roken of schreeuwen om hun favoriete nummer (zaterdag bij the posies weer flink aan geergerd. Het maakt het er allemaal niet toffer op maar ik vind het bewijs dat we allemaal asocialer zijn dan we denken.
Maatn, opzouten.
Ik ben 1.96mquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom zou ik vragen of je nog wat kan zien? Ik weet wel zeker dat je niets meer kan zien
Ah, nu weet ik wie al die lange figuren inhuurt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
waarom zou ik vragen of je nog wat kan zien? Ik weet wel zeker dat je niets meer kan zien
Ik ben 2.04. Als mensen last van me hebben, zoeken ze maar een ander plekkie. Ik heb net zo hard betaald voor de kaartjes als ieder ander. Ik ga nooit pontificaal voor iemand staan, maar als er iemand achter me komt staan, en dan vraagt of ik ergens anders wil gaan staan, lach ik em uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben 1.96m
Als ik dat bij iedereen die achter me staat zou moeten vragen, dan zou ik binnen no-time achteraan staan
Wat ik bedoel, is dat er sommige lui zijn die denken op het laatste moment nog voor jouw neus te moeten gaan staan. Kijk als de boom er al eerder stond moet je niet zeiken en ook niet als er tijdens het concert verschuivingen zijn maar er zijn altijd van die ekels (heel vaak in groepen, soort zoekt soort blijkbaar) die een woud moeten vormen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik ben 1.96m
Als ik dat bij iedereen die achter me staat zou moeten vragen, dan zou ik binnen no-time achteraan staan
mogen mensen dan van 2m ook niet naar een concert kijken ofzo, je staat toch altijd voor iemand, daar kan je weinig aan doen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Bij concerten van populaire acts als James Blunt kun je het verwachten misschien. Maar eigenlijk zijn er geen ongeschreven regels. Zo blijven mensen van boven de 1m90 gewoon voor je staan zonder je te vragen of je uberhaupt nog wel wat kan zien. Gaan er nog altijd mensen die vooraan staan tijdens het concert bier halen, gaan sigaren roken of schreeuwen om hun favoriete nummer (zaterdag bij the posies weer flink aan geergerd. Het maakt het er allemaal niet toffer op maar ik vind het bewijs dat we allemaal asocialer zijn dan we denken.
Maatn, opzouten.
ze schijten echt waar ze staan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Je bent nog nooit in Duitsland naar een concert geweest zo te horen. Dan had je niet zo lopen huilen![]()
En ja, alle voorstellingen die je je kan maken met duits publiek kloppen.![]()
mijn ouders waren er ook... en hij zei vanmorgen ook al dat er heel veel dronken malloten rondliepen die zich gedroegen als debielen,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Je hebt bij concerten een paar ongeschreven concertregels, iedereen die een btje vaak naar concerten gaat weet:
*Iedereen heeft zn eigen persoonlijke space, als er ruimte is klim niet half in de persoon voor je.
*Irriteer de mensen om je heen niet al te veel.
*Vraagt iemand aan je of je ergens mee wil ophouden dan negeer je diegene niet en kijk je of dat mogelijk is.
Dat zijn toch wel de belangrijkste. Gisteren bij James Blunt was er een groepje dat die dingen niet snapte. Allereerst was er een rode mama, die het nodig vond om iedere keer voor alles keihard met brabo's accent te schreeuwen of commentaar te geven op alles wat er gebeurde op dezelfde geluidssterkte. Serieus als het mijn mama was geweest....ik had dr laten adopteren.
Dan stond er een of andere gast naast dr, misschien dr zoon ofzo. Die jongen kon absoluut niet stilstaan. Echt de hele tijd maar draaien...whoopa weer een schouder in mn rug. En dan ons beschuldigen van duwen. Terwijl wij al dik een uur gewoon op de zelfde plek tegen het hek aan leunend stonden te kletsen. Hij stond echt half in me en draaide zichzelf continue naar achter om waardoor ie nog meer naar voren kwam en mij en het meisje naast me plette. Dus zo na het VP vroeg ik netjes en sociaal omdat schelden en boos kijken meestal niet helpt of ie als ie zich omdraaide even iets naar achter wilde leunen omdat ik liever niet doodgedrukt wordt. Negeerde die hufter me gewoon![]()
Stomme aso's als je ruimte wil en niet normaal kunt doen bij concerten ga dan lekker gewoon achteraan zitten in de HMH ofzo.
en als ik dan voor iemand op me nek neem zodat diegene 1 of 2 nummers wél kan zien,..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben 2.04. Als mensen last van me hebben, zoeken ze maar een ander plekkie. Ik heb net zo hard betaald voor de kaartjes als ieder ander. Ik ga nooit pontificaal voor iemand staan, maar als er iemand achter me komt staan, en dan vraagt of ik ergens anders wil gaan staan, lach ik em uit.
Ja logisch dansen o.i.d. owkee....maar gewoon iedere keer je schouder in de persoon voor je duwen om een gesprek te voeren met je achterbuurman vindt ik persoonlijk behoorlijk asociaal. Vooral als je vriendelijk vraagt omdat ff niet te doen en dan gewoon genegeerd worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:01 schreef thaWarhead het volgende:
Aanstellers. Concerten zijn niet om stil te staan. Anders koop je een live dvd en ga je voor je TV staan met het volume hoog.
Persoonlijk vind ik TS wat achterlijk.
Ow jawel...3 Doors Down...dat was idd 30x erger dan JB. Ten eerste doof...was heel fanatiek mensen aan het uitlachen die oordopjes indeden vlak voor het begon, tot het eerste nummer van het vp en toen snapte ik het....gvd wat een volume zeg. Duwen, Drukken, Bier Gooien, Voordringen, gewoon naar achter getrokken worden zodat mensen voor je kunnen duiken. Nee vergeleken met dat waren het JB publiek lammetjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:10 schreef Tarabass het volgende:
Je bent nog nooit in Duitsland naar een concert geweest zo te horen. Dan had je niet zo lopen huilen![]()
En ja, alle voorstellingen die je je kan maken met duits publiek kloppen.![]()
Nee, ze moeten gewoon wat eerder naar concerten komen zodat zich overal waar ze willen kunnen opstellen. De kleinere personen zijn het dan zelf schuld als ze er achter gaan staan. Ik ben 1.82 en als ik zie dat er iemand van 1.70 achter me staat kijk ik ook goed of ik niet hinder. Zeker als het druk is. Ik denk dat lange mensen geen flauw benul van hebben hoe irritant het is. Maar het is slechts een van mijn ergernissen. Er was toch een apart topic over?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:08 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
mogen mensen dan van 2m ook niet naar een concert kijken ofzo, je staat toch altijd voor iemand, daar kan je weinig aan doen..
Dat soort mensen moeten gewoon doodvallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt er wel aan hoe het gebeurt natuurlijk. Laatst was er zo'n miep die pal achter me ging staan terwijl ik er al een half uur stond. En vervolgens ging ze boos worden dat ik in de weg sta en dat ze niets kan zien. Ik heb 'r maar gewoon uitgelachen
Ik snap best dat het vervelend kan zijn als iemand wat langer is, maar diegene heeft net zo goed voor een kaartje betaald. Het zou toch van de zotten worden als langere mensen dan maar achteraan moeten gaan staan.
metalfansquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:23 schreef koning_leeuw het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag ook op een concert. maar er zaten constant mensen te headbangen en te wapperen met hun haren. Maar ik heb me desalniettemin vermaakt.
zal waarschijnlijk ook wel iets met de muzieksoort van doen hebben![]()
ik ben daar best makkelijk in; als er ruimte is, doe ik een stap opzij. Zo niet, dan vraag ik netjes&beleefd of je richting grond wil gaan, aangezien ik geen 30-40 euro heb neergeteld om tegen je rug aan te kijken. Doe je dat niet, dan giet ik de inhoud van m'n bier in het ontstane stratenmakers-décolleté. Kijken hoe lang je blijft zittenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef vamos1 het volgende:
[..]
en als ik dan voor iemand op me nek neem zodat diegene 1 of 2 nummers wél kan zien,..
dan kunnen die lange slungels achter mij ook lekker doodvallen (lowlandservaring met een 2meter-gast)
ik ben 2.03 en ik hou er wel een beetje rekening mee maar wel tot een bepaalde hoogte zoals kleine mensen voor me neerzetten (maar dan wel 1 persoon en niet elke keer) want daar kijk ik wel overheen. Denk dat je het onderschat dat lange mensen dat niet door hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon wat eerder naar concerten komen zodat zich overal waar ze willen kunnen opstellen. De kleinere personen zijn het dan zelf schuld als ze er achter gaan staan. Ik ben 1.82 en als ik zie dat er iemand van 1.70 achter me staat kijk ik ook goed of ik niet hinder. Zeker als het druk is. Ik denk dat lange mensen geen flauw benul van hebben hoe irritant het is. Maar het is slechts een van mijn ergernissen. Er was toch een apart topic over?
Dat op de nek nemen is wel een van de allerirritantste dingen die er zijn. Ik heb al een paar van die wijven naar beneden getrokken. (Na het eerst vriendelijk te hebben gevraagd en daar geen gehoor aan werd gegeven.)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef vamos1 het volgende:
[..]
en als ik dan voor iemand op me nek neem zodat diegene 1 of 2 nummers wél kan zien,..
dan kunnen die lange slungels achter mij ook lekker doodvallen (lowlandservaring met een 2meter-gast)
quote:
quote:
Jahoor, ze gaan wel even een half uur voor aanvang al voor de zaal staan zodat jij rustig kunt uitzoeken waar je wilt staan als je op je gemakje een uurtje later binnenkomt omdat jij wel nog even rustig iets ging eten. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon wat eerder naar concerten komen
Dat is hun zaak, niet de jouwe...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Als ze twee uur lang met dat mobieltje voor je neus staan is dat misschien niet zo prettig. Gelukkig sta ik meestal vooraan dus dan heb je dat soort zichtbelemmeringen nietTrouwens zo denderd zijn die foto's meestal ook niet met je mobiel dus snap het punt nooit zo erg.
Nou ik kijk liever naar een band, dan naar 100 mobieltjes in de lucht.quote:
Smoes?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:26 schreef Thuodor het volgende:
ik heb betere smoezen gehoort...
Ik heb er nog nooit bewust last van gehadquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:47 schreef Murray het volgende:
[..]
Smoes?
Het is geen smoes ergens voor, het is gewoon irritant.
Ben je uberhaupt ooit naar een concert of festival geweest dat uitverkocht wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jahoor, ze gaan wel even een half uur voor aanvang al voor de zaal staan zodat jij rustig kunt uitzoeken waar je wilt staan als je op je gemakje een uurtje later binnenkomt omdat jij wel nog even rustig iets ging eten. Natuurlijk.
Stel je toch niet zo aan man. Ik ben zelf ook niet groot en als ik niets zie doordat er een groter persoon voor me gaat staan, ga ik wel gewoon een stapje opzij.
Ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt ooit naar een concert of festival geweest dat uitverkocht was
Dan lijkt het me stug dat er opeens iemand voor je gaat staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dan weet je dat je geen stap opzij kunt doen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik een gevaarlijke seriemoordenaar ben.
Bij heel veel concerten sta ik ook gewoon te genieten van al het geen wat zich op het podium afspeelt. Ik ben niet iemand die 3 uur gaat staan springen hossen headbangen ensow.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Orealo het volgende:
Mag ik dit topic gebruiken voor een klein vraagje over concerten?
Zijn er nou ook mensen die niet staan te springen, schreeuwen en zingen?
Dat houdt mij een beetje tegen om naar een concert te gaan, ik wil gewoon staan en luisteren
En ja, ik ben nogal saai
Die hebben zitplaatsenquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Orealo het volgende:
Dat houdt mij een beetje tegen om naar een concert te gaan, ik wil gewoon staan en luisteren
En ja, ik ben nogal saai
Dit ligt een de grootte van de band / artiest en de muziek die ze spelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:51 schreef Orealo het volgende:
En ja, ik ben nogal saai
Ligt er ook weer....meeste concerten waar ik heen ga zijn de kaartjes meestal goedkoper dan een DVD kopen. Heb daarom eigenlijk gewoon een gruwelijke hekel aan de HMH: grote sfeerloze bak, kaartjes zijn meestal zo een 10 euro duurder dan bv de 013, Paradiso en de Melkweg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal iemand die op zulke momenten graag meeleeft met de muziek
En natuurlijk kan een dvd qua geluid, sensatie en sfeer niet op tegen een concert. Maar een concert is dan ook wel echt reteduur
Dat is ook een goeie. Maar gezegd moet worden dat mensen die vooraan blijven zitten en op het laatste moment pas opstaan, ik daar geen problemen mee heb.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:09 schreef ShadoW17 het volgende:
och vindt ik nog meevallen, leuker is mensen die gaan zitten op een festival als er even geen band speelt...
je ziet ze niet zitten en je struikelt vrijwel altijd over hun voeten
En terecht. Ikzelf sta altijd achter zo'n 1.90m dude en het is écht irritant. Maar als ze daar rekening mee moeten gaan houden, dan moeten ze achteraan gaan staan. En hij heeft toch net zoveel recht om daar te gaan staan als ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:Zo blijven mensen van boven de 1m90 gewoon voor je staan zonder je te vragen of je uberhaupt nog wel wat kan zien.
En? Die tijd die je daar staat is wat drinken toch wel lekker. ZEKER als het feesten is vooraan.quote:Gaan er nog altijd mensen die vooraan staan tijdens het concert bier halen
Dat vind ik ook vervelend ja.quote:gaan sigaren roken of schreeuwen om hun favoriete nummer (zaterdag bij the posies weer flink aan geergerd.
quote:Het maakt het er allemaal niet toffer op maar ik vind het bewijs dat we allemaal asocialer zijn dan we denken.
Maatn, opzouten.
The Waterboys komen in Vredenburgquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht. Ikzelf sta altijd achter zo'n 1.90m dude en het is écht irritant. Maar als ze daar rekening mee moeten gaan houden, dan moeten ze achteraan gaan staan. En hij heeft toch net zoveel recht om daar te gaan staan als ik
[..]
En? Die tijd die je daar staat is wat drinken toch wel lekker. ZEKER als het feesten is vooraan.
[..]
Dat vind ik ook vervelend ja.
[..]Kom op zeg. We hebben het over een concert/muziek! Anders moet je maar naar Vredenburg gaan ofso. Lekker met z'n alleen op een stoeltje zitten en sofisticated ouwehoeren over niets
Audioslave in de HMH was geweldig hoor, en z'n 33 euro meer dan waard. De hele zaal ging uit z'n dak, jong en oud, lang en kort door elkaar. Ik hoorde van verschillende kanten dat het slecht was, en sfeerloos, en slecht geluid. Niets van gemerkt, terwijl ik toch vrij kritisch ben. En das opvallend bij een een optreden als Audioslave, waarbij snoeihard en rustig elkaar in een behoorlijk tempo afwisselen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:18 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ligt er ook weer....meeste concerten waar ik heen ga zijn de kaartjes meestal goedkoper dan een DVD kopen. Heb daarom eigenlijk gewoon een gruwelijke hekel aan de HMH: grote sfeerloze bak, kaartjes zijn meestal zo een 10 euro duurder dan bv de 013, Paradiso en de Melkweg.
Ik blijf redelijk pissed dat ik 32 euro moet dokken voor een 3 Doors Down kaartje terwijl ze sinds vorig jaar nix nieuws hebben uitgebracht en het kaartje toen nog gewoon 20 euro was. Das het HMH > 013 verschil.
als je maar niet gaat mekkeren over de HMH in je reviewquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik geef erop af maar ik zie me straks toch weer naar Simple Minds gaan
dat is gaaf \m/quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:55 schreef TommyGun het volgende:
Dat beuken bij rock concerten enzo is kut
Nee, mekkeren doe ik alleen over de ArenA als U2 komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
als je maar niet gaat mekkeren over de HMH in je review![]()
Het werkt erg simpel. Als er niemand meer naar de HMH komt, zullen de organisatoren een andere locatie uitzoeken. Blijkbaar is het publiek dat de HMH bagger vindt kleiner dan het publiek die het er wel naar z'n zin heeft.
Qua aankleding heeft een Melkweg, Paradiso en 013 wat meer op HMH, maar qua geluid vind ik zeker de HMH wel beter, en uiteindelijk kom ik niet om naar de plantjes te kijken
De optredende band?quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien kunnen we de leuke dingen gaan opsommen
Het gevolg van goede marketing dmv een leuke videoclip. Jack Johnson ziet er dan ook nog aardig uit en dat de eerste single een erg opgewekt en leuk liedje was telt ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Ook weer zo een voorbeeld jah...vind het trouwens sowieso een tikkie eng dat dik 5000 mensen in Nederland Jack Johnson kennen....was echt helemaal verbaast toen Paradiso zo snel uitverkocht was tijdje terug.
Dit subforum heet niet voor niets Klaagbaak.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien kunnen we de leuke dingen gaan opsommen
James Bluntquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja ik had een fieldday bij Maroon5 met dat soort mensen. Ik kende ze al langer, paar keer gezien in vp van matchbox twenty en toen in de kleine zaal paradiso in 2003. Nouja toen kwam This Love uit en was het gedaan met de rust.....allemaal van dat kleine grut "ADAM I LUV YOU!!!" etc. Moest verdorie om 4 uur al naar die Bierhal om vooraan te staan, stonden er dik 100 van die kleine kinders, was dat ik iemand herkende voor in de rij anders had ik nog ergens in het midden beland.
En dan sta je naast "echte diehards", ze kenden alleen de singles en toen M5 Highway to Hell coverde van AC/DC was het comentaar: Ey dit nummer ken ik helemaal niet, is wel een btje hard he.
en van hun fans die natte onderbroekjes krijgen van een blote armquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
James Blunt
Matchbox 20
Maroon 5
Nee, je hebt echt een underground muzieksmaak. Het is dan ook erg raar dat deze bands / zangers hits scoren. Jij als echte fan van het eerste uur zit dan met die neppe meelopers () opgescheept.
Ik zou zeggen: wees blij dat deze bands / artiesten het zo goed doen. Op deze manier blijven ze lang bezig en kun je nog jaren van ze genieten.
Nee al van iets wat lijkt op een blote armquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en van hun fans die natte onderbroekjes krijgen van een blote arm
Of vrouwelijk.....en dan zou die gozer achter me gay zijn dus dan heeft ie geen reden om tegen me aan te rijen. En hij was ook niet leuk dus ik had er geen enkel voordeel vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef Roellio het volgende:
Als je naar een concert gaat van James Blunt ben je ongetwijfeld homosexueel. Derhalve kan ik me niet voorstellen dat je mannelijke aanrakingen onplezierig vindt.
Oh, allemaal van die opgewonden 15, 16 jarige meisjes...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en van hun fans die natte onderbroekjes krijgen van een blote arm
Die waren er ook bij Children of Bodom, vooraan stonden zequote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:40 schreef Herr_Munk het volgende:
Je moest eens naar een concert van de Heideroosjes gaan een daar aan de mensen vragen of ze AUB niet willen duwen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |