Klinkt goed allemaal.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef MrX1982 het volgende:
Klinkt interessant. Zou HD dan eindelijk van de grond komen in Europa.
Waar zo'n WK al dan niet goed voor isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef P-Style het volgende:
Klinkt goed allemaal.En als ik eerlijk moet zijn had ik het nog niet zo snel verwacht hier.
Precies. En ik denk dat de tv-fabrikanten het inmiddels ook wel een beetje beu zijn nog steeds van die verouderde PAL-tv's te moeten maken voor Europa, terwijl ze in de VS en Japan al flink profiteren van de HDTV-sales.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:29 schreef MrX1982 het volgende:
Waar zo'n WK al dan niet goed voor is.
Ik ben wel benieuwd of het een succes gaat worden in Europa. De xbox360 en de ps3 zijn natuurlijk wel goed voor de brede acceptatie van HD.
Beetje pressie vanuit de industrie om het "oude" Europa weer wat dichterbij de VS en Japan te brengen kan geen kwaad, me dunkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:30 schreef P-Style het volgende:
Precies. En ik denk dat de tv-fabrikanten het inmiddels ook wel een beetje beu zijn nog steeds van die verouderde PAL-tv's te moeten maken voor Europa, terwijl ze in de VS en Japan al flink profiteren van de HDTV-sales.
Meer dan tevreden met mijn Samsung.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Zodra mijn Salaris er is ga ik een HD-Ready TV kopen. Ik heb er zo'n zin in.
Is iedereen die die Samsung heeft nog tevreden? Ik denk dat het die gaat worden, namelijk.
Dit wil ik ook wel weten jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef masterdave het volgende:
Nou, ik zit het zaakje hier door te lezen, maar weet nou nog niet of het mogelijk is.
Ik heb een HD-Ready TV van samsung, ik heb een dvd speler + versterker van samsung met dts encoder erin.
Ik gebruik de Component kabel die ik bij de 360 erbij gekregen heb, maar nu wil ik dus geluid ook via me surround sound hebben, maar dan ook in 5.1 geluid, want ik heb het al wel in stereo voor elkaar. Welke kabel heb ik nou nodig, en hoe sluit ik dat aan dan?
Volgens mij moet ik dan die S/PDIF Kabel hebben. maar waar stop ik die allemaal, vind het allemaal zo verwarrend, en ben echt A-Technisch met audio apparatuur, van PC's weet ik alles, maar van Audio kabels en shit....
Nou, ik heb dus de LE32M61B en ik heb die naast de LE32R51B zien staan, en dat verschil zag ik wel degelijk, ik heb echt 0,niks pixeldefecten, en als je er veel hebt, zit er 2 jaar garantie op, maar daar zitten wel wat eisen aan vast. Maar daar zou ik niet zo heel bang voor zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef GokuSFE het volgende:
Ik zit er aan te denken om voor de Samsung LE26R51B te gaan, of de LE26M51B. Verschil tussen de twee schermen lijkt me niet dusdanig groot, maar misschien weten jullie wel anders. En iemand ervaring met de kans op pixelfdefecten/garantie daarop van Samsung?
Nouja, het moet niet teveel kosten natuurlijk. Het is voor mij nl. even een tussenoplossing, voor op mn slaapkamer (1,5 á 2m kijkafstand). Woon nu nl. nog bij mn ouders, wil over ca. een jaar uit huis met mn vriendin samenwonen. En dan komt er wel een 40inch in de huiskamer, en kan deze mooi in de slaapkamer hangen, mooi maatjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:43 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus de LE32M61B en ik heb die naast de LE32R51B zien staan, en dat verschil zag ik wel degelijk, ik heb echt 0,niks pixeldefecten, en als je er veel hebt, zit er 2 jaar garantie op, maar daar zitten wel wat eisen aan vast. Maar daar zou ik niet zo heel bang voor zijn.
Als je moet kiezen, ga dan voor de M versie, en als die te koop is ook nog voor de LE26M61B, die heeft 5000:1 contrast waarde, altijd beter natuurlijk
Ik heb niet al je posts gelezen, maar ik neem aan dat jij je console op je surroundset aan wil sluiten om 5.1 surround geluid te krijgen? In dat geval moet je die optische kabel wel in je versterker duwen, niet in je dvdspelerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:49 schreef masterdave het volgende:
Ik kan alleen niet kijken of mijn dvdspeler een optische ingang heeft, of is zoiets vrij standaard dat dat erin zit?
Gaat allemaal goedkomenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef masterdave het volgende:
ik heb dus een alles in 1 dvd speler, ik heb de kabel gekocht, 25 euro voor een philips kabel van 1,2 meter, over een uurtje even thuis proberen of het werkt en past
Ik had dat vermoeden ook heel even, maar helaas, mijn "allen in 1" dvd speler heeft geen optische ingang, is er niet een kabeltje of zo zoiets op te splitsen of zo, of wat dan ook?quote:
Heeft 'ie misschien een coaxiale digitale ingang? Er zijn namelijk kastjes die het optische digitale signaal kunnen omzetten naar een coaxial digitaal signaal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef masterdave het volgende:
Ik had dat vermoeden ook heel even, maar helaas, mijn "allen in 1" dvd speler heeft geen optische ingang, is er niet een kabeltje of zo zoiets op te splitsen of zo, of wat dan ook?
Keurig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef masterdave het volgende:
WAAAAAAAAAHHHH, woehoe!!! hij zat stiekum verstop achter een beschermend knopje, het werkt als een tierelier nu, en DAMN wat een geluid nu!De subwoofer gaat flink tekeer
Welk type had jij precies?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Meer dan tevreden met mijn Samsung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |