thanks voor de infoquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef P-Style het volgende:
[..]
Misschien dat Media Markt 'm verkeerd geadverteerd heeft... dat soort dingen gebeuren wel vaker. Zo lang je je troep maar verkoopt!
Maar hier zijn in ieder geval de specs van Panasonic zelf.
Jij kijkt alleen naar de resolutie van het scherm. Ik heb deze tv uitgekozen vanwege het contrastlevel, het goede geluid en het perfecte beeld. Als je deze tv naast een willekeurige HDready LCD tv zet dan kun je duidelijk zien hoe goed hij is. (bij Non-HD randapparatuur).quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Houd er rekening mee dat dit absolúút geen HDTV is. Sterker nog... hij heeft nog minder effectieve beeldlijnen dan een PAL-tv.Persoonlijk vind ik de prijs nogal hoog voor een scherm met een resolutie van slechts 852 x 480.
De HD versie van die tv komt in 50-65 inch..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:01 schreef H.Flick het volgende:
Als ik een HD-Ready TV zou kopen zou ik wel iets willen hebben als die Panasonic, maar dan met HD-resoluties... en die dingen zijn echt onbetaalbaar. Ik wacht dus nog even.
En ik ben bang dat ik me dood schrik als ik de prijs hoorquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:03 schreef BMH het volgende:
[..]
De HD versie van die tv komt in 50-65 inch..
[afbeelding]
Een echte HDtv. 1080p.
Ik ben er doof door gewordenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:04 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En ik ben bang dat ik me dood schrik als ik de prijs hoor.
Dat is ook niet zo vreemd. Omdat een hd-ready tv is gericht op hd content en een non-hd ready tv niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
Jij kijkt alleen naar de resolutie van het scherm. Ik heb deze tv uitgekozen vanwege het contrastlevel, het goede geluid en het perfecte beeld. Als je deze tv naast een willekeurige HDready LCD tv zet dan kun je duidelijk zien hoe goed hij is. (bij Non-HD randapparatuur).
Hmm ik vraag me af op wat voor soort problemen mbt contrast & upscaling ik ga merken. Ik heb al wat hd movies gestreamed naar mijn tv en dat ziet er fantastisch uit.quote:Tuurlijk is deze tv niet de eerste keus als je HD wilt gamen, maar dat zelfde geld voor het gros van de HD-ready tv's die je nu in NL kunt vinden. Je mag dan wel een hoge res krijgen bij een HD-ready ding, maar contrast & upscaling is een probleem dat je wel gaat merken.
Ik ben daarom ook een persoon die mensen afraad een HD-ready tv op dit moment te kopen.
Dat het contrast hoog is geloof ik graag. Da's nog altijd een pluspunt van Plasma's. Geluid boeit niet, want als je een beetje van geluid wilt genieten heb je toch echt een fatsoenlijke receiver/versterker nodig. En "perfect beeld", tja... net als dat resolutie niet alles zegt, zeggen een goed contrast en heldere kleuren ook niet alles. Maar resolutie is wèl bepalend voor HD-weergave en contrast niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
Jij kijkt alleen naar de resolutie van het scherm. Ik heb deze tv uitgekozen vanwege het contrastlevel, het goede geluid en het perfecte beeld. Als je deze tv naast een willekeurige HDready LCD tv zet dan kun je duidelijk zien hoe goed hij is. (bij Non-HD randapparatuur).
Zeg maar gerust dat dit ding niet geschikt is voor HD gamen en dat is toch wel waar deze topic om draait.quote:Tuurlijk is deze tv niet de eerste keus als je HD wilt gamen, maar dat zelfde geld voor het gros van de HD-ready tv's die je nu in NL kunt vinden. Je mag dan wel een hoge res krijgen bij een HD-ready ding, maar contrast & upscaling is een probleem dat je wel gaat merken.
Ik raad het mensen niet af, maar ikzelf ben ook iemand die liever wacht. Dus wat dàt betreft ben ik het wel een klein beetje met je eens.quote:Ik ben daarom ook een persoon die mensen afraad een HD-ready tv op dit moment te kopen.
Jij weer!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:13 schreef no-way het volgende:
Whats wrong with HD Plasma?
LCD cheaper than plasma( 42 or 50 inch)?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Jij weer!Er is helemaal niks "wrong" met HD-Plasma... behalve de exorbitant hoge prijzen!
Meestal wel ja.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef no-way het volgende:
LCD cheaper than plasma( 42 or 50 inch)?
euuhh. jah.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:15 schreef no-way het volgende:
[..]
LCD cheaper than plasma( 42 or 50 inch)?
Nou, opzich heeft die lag niks met het paneel zèlf te maken (LCD of plasma), maar met de electronica en inderdaad de sofrware die het paneel aansturen. En response time is iets anders dan lag.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef no-way het volgende:
When I was at the Samsung plant in Korea they were talking about picture lag on lcd which you don't have on plasma, but with the software developing so fast they hoped to get the response time down.
you know what i meanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, opzich heeft die lag niks met het paneel zèlf te maken (LCD of plasma), maar met de electronica en inderdaad de sofrware die het paneel aansturen. En response time is iets anders dan lag.
True.. Maar dat is nog maar 1 probleem met LCD's... Denk ook maar aan het Ghosting effect als het beeld beweegt..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou, opzich heeft die lag niks met het paneel zèlf te maken (LCD of plasma), maar met de electronica en inderdaad de sofrware die het paneel aansturen. En response time is iets anders dan lag.
thats what i mean.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef BMH het volgende:
[..]
True.. Maar dat is nog maar 1 probleem met LCD's... Denk ook maar aan het Ghosting effect als het beeld beweegt..
Nou ja uh... de response time van Plasma is sowieso beter dan die van LCD. Maar die kun je niet corrigeren met software.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef no-way het volgende:
you know what i mean
Wel Nederlands lezen he, maar niet typenquote:
Isn't gaming on a HD screen with less response time better?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja uh... de response time van Plasma is sowieso beter dan die van LCD. Maar die kun je niet corrigeren met software.
De lag is onafhankelijk van het paneel, maar is wel te verbeteren met software (en hardware).
Overigens is dat Ghosting al làng niet meer aan de orde bij de betere LCD-panelen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:21 schreef BMH het volgende:
True.. Maar dat is nog maar 1 probleem met LCD's... Denk ook maar aan het Ghosting effect als het beeld beweegt..
My typing in dutch sucks so bear with mequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Wel Nederlands lezen he, maar niet typen. Vind ik niet erg hoor
![]()
Ja. Maar de response time van de huidige LCD's is hoog genoeg om framerates van 60fps weer te geven. En hoger worden die framerates toch niet.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef no-way het volgende:
Isn't gaming on a HD screen with less response time better?
Geeft niks!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef no-way het volgende:
My typing in dutch sucks so bear with me![]()
Dat komt omdat er geen grote (37+ inch) LCD's te koop zijn in Nederland (althans... Ik zie ze niet).. Als je grootbeeld LCD & Plasma naast elkaar zou zetten zou de plasma veel duurder zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef no-way het volgende:
http://www.cnet.com.au/hometheatre/tvs/0,39026023,40036500,00.htm
i think you'll see plasma's are cheaper
maar zij is wel liefquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:26 schreef P-Style het volgende:
[..]
Geeft niks!Dat heeft mijn moeder ook.
Als Plasma cheaper zou zijn, dan zouden niet al die fabrikanten massaal voor LCD gaan. Sony en Samsung gaan bijvoorbeeld hun Plasma-productie volledig staken om zich helemaal te richten op (het verbeteren van) LCD-technologie.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef no-way het volgende:
http://www.cnet.com.au/hometheatre/tvs/0,39026023,40036500,00.htm
i think you'll see plasma's are cheaper
I was talking about 42 inch and above( plasma's are cheaper)quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat komt omdat er geen grote (37+ inch) LCD's te koop zijn in Nederland (althans... Ik zie ze niet).. Als je grootbeeld LCD & Plasma naast elkaar zou zetten zou de plasma veel duurder zijn.
Toe maar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef no-way het volgende:
I have a 42 inch now and will be buying a 50 inch in about 2 months.![]()
Than why are people even buying those inferior LCD tv's when Plasma's are cheaper?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef no-way het volgende:
[..]
I was talking about 42 inch and above( plasma's are cheaper)
I have a 42 inch now and will be buying a 50 inch in about 2 months.![]()
Omdat LCD's gewoon een hogere resolutie hebben dus niet in alle opzichten "inferior" zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef BMH het volgende:
Than why are people even buying those inferior LCD tv's when Plasma's are cheaper?
I still believe that LCD's are cheaper here in Holland.. But i compare picture quality, and not size.
If you look around for a 42 inch plasma HD you are gonna pay through your ass...I've been looking.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Than why are people even buying those inferior LCD tv's when Plasma's are cheaper?
I still believe that LCD's are cheaper here in Holland.. But i compare picture quality, and not size.
I cant argue with that...but 42 inch and bigger at the moment plasma HD is cheaper.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat LCD's gewoon een hogere resolutie hebben dus niet in alle opzichten "inferior" zijn.
"Ja meneer. Met deze LCD HD-ready tv kunt u straks het WK voetbal in HD bekijken"..quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Omdat LCD's gewoon een hogere resolutie hebben dus niet in alle opzichten "inferior" zijn.
And both of them will be crushed when this is released:quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef no-way het volgende:
Which ever you prefer lcd or plasma its still both pretty cool shit
Nou eigenlijk prefereer ik OLED, SED of LCD met LED-backlighting welke alledrie sowieso superieur zijn aan de huidige LCD's, Plasma's en CRT's.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef no-way het volgende:
Which ever you prefer lcd or plasma its still both pretty cool shit
Juist.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:41 schreef BMH het volgende:
And both of them will be crushed when this is released:
[afbeelding]
Wireless cables! It's a cable without the wire.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:45 schreef no-way het volgende:
Samsung will come out next with HD eyeballs that you smack into your sockets....I don't even wanna know where you stick the HD cable![]()
And I thought High Def gaming was a tall gamer who couldn't hear anythingquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Wireless cables! It's a cable without the wire.![]()
Daar zeg je me wat. Want ze zijn zelfs alweer bezig met een draadloze hoge-bandbreedte interface, die dus ook draadloos-HDMI mogelijk moet maken.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef BMH het volgende:
Wireless cables! It's a cable without the wire.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |