EDIT: peter is weer terugquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Nostalgist het volgende:
FF tussendoor...... Peter6000 schittert door afwezigheid. niet te geloven.......
alleen men, misschien lies maar ze is ziek dus denk et niequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:39 schreef Danaa het volgende:
[..]
Komen ze bij Lies vandaan naar jou toe vanavond? Wie allemaal?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
biw![]()
Was bezig met een mail een Flugel
alweer een liefdesverklaring voor Flugel?? Die krijgt het zo wel drukquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
biw![]()
Was bezig met een mail een Flugel
Oke... nou word evengoed wel gezeliig !!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef tann het volgende:
[..]
alleen men, misschien lies maar ze is ziek dus denk et nie
Hoi Tan, met een magisch momentquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef tann het volgende:
peter...aleen van berichtjes op mn site...
Ik had hem eerst gemaild....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
alweer een liefdesverklaring voor Flugel?? Die krijgt het zo wel druk![]()
Haha zoals ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe voelt dat nu, te weten dat er zoveel over je gesproken is op dit forum? En dat velen echt dagen weken maandelang je gevolgd hebben ???
Met wie van de bewoners heb je nog contact Tann?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:42 schreef tann het volgende:
[..]
alleen men, misschien lies maar ze is ziek dus denk et nie
nou das wel heel overdreven, ik weet zeker dat het er geen 20 waren, zeker nooit meer dan 12!!! wat ik al zei ik rookte ze ook wel es voor de helft en stak ze later weer aan, in het begin rookte ik 4, later meer maar dat heb ik allang toegegeven, maar ik zweer et echt geen 20, 10 hooguit bij veel stress!!! check de vorige delen ffquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tan, al rook je er tien achter elkaar.....Je hebt er alleen jezelf mee. Toen je in het huis zat heb je wel eens beweerd dat je er maar vier of zo op een dag rookte. Maar na telling bleken dat er toch wel zo'n 20 á 25 te zijn. vandaar.... En ik zal de laatste zijn om daar over te oordelen als roker....
Zolang ik maar reactie krijgquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is nog niet af hoor, raakte verstrikt in mijn formuleringen
Ik rook ook maar tien sigaretten per dagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef tann het volgende:
[..]
nou das wel heel overdreven, ik weet zeker dat het er geen 20 waren, zeker nooit meer dan 12!!! wat ik al zei ik rookte ze ook wel es voor de helft en stak ze later weer aan, in het begin rookte ik 4, later meer maar dat heb ik allang toegegeven, maar ik zweer et echt geen 20, 10 hooguit bij veel stress!!! check de vorige delen ff
wist ik van te voren.....je moet er echt goed over na denken als je mee wilt doenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:43 schreef Nostalgist het volgende:
Hoe voelt dat nu, te weten dat er zoveel over je gesproken is op dit forum? En dat velen echt dagen weken maandelang je gevolgd hebben ???
nogmaals: Als roker ben ik de laatste om daar over te oordelen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef tann het volgende:
[..]
nou das wel heel overdreven, ik weet zeker dat het er geen 20 waren, zeker nooit meer dan 12!!! wat ik al zei ik rookte ze ook wel es voor de helft en stak ze later weer aan, in het begin rookte ik 4, later meer maar dat heb ik allang toegegeven, maar ik zweer et echt geen 20, 10 hooguit bij veel stress!!! check de vorige delen ff
met men, soms hoor ik wat van linda, en heel misschien komt lies dusquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:44 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Met wie van de bewoners heb je nog contact Tann?
Idd, ik zou het niet zo snel doen hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:45 schreef tann het volgende:
[..]
wist ik van te voren.....je moet er echt goed over na denken als je mee wilt doen
Ik begrijp de drukte om dat roken niet! Wat maakt het allemaal nog uit. Jos is gezond,alles is goed!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:46 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
nogmaals: Als roker ben ik de laatste om daar over te oordelen....![]()
Fans van BB, Tanja. Fans van BB!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:41 schreef tann het volgende:
[..]
geloof et, weet je ook de fokkers met de meeste kritiek zijn toch stiekum fans, tis net hoe je het bekijkt....ze hebben me dag en nacht gevolgd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met de nadruk op "als"quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Waren fantastische streams, zoals meestal als jij zichtbaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |