Welcome Backquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Uhhh ben nog een beetje onbekend,
WB???
hallo iedereen, ben er weer...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:07 schreef Nostalgist het volgende:
Tann, ook een vraag van mij..... Wie heeft gezegd: "Oh, luister nu eens, mijn fanbus heeft een ongeluk gehad....?
Ik heb nooit zo'n moeite met Tanja's roken gehad. Heb die toch enigszins overspannen reacties ook nooit goed begrepen. Maargoed, dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leuk te zien hoe iedereen hier milder is geworden in de tijd....![]()
nee, daar staat me wel iets van bij weet alleen niet meer wie dat zei, en men is er nog niet ziet nog steeds bij lies.................kwas ff met jos bezig en geen 5 peukies aant roken, had ik al es gezegd dat ik ook vaak een siga voor de helft rookte en later weer opstakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:34 schreef Nostalgist het volgende:
Hai Tanja Je was waarschijnlijk in het huis..... toen Joost het zei toen hij een sirene hoorde....
Ja, hij zegt dat hij Tanja's grootste fan is;)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Peter..... ?
Ik heb je wél eens asbakken leeg zien plunderen...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef tann het volgende:
[..]
nee, daar staat me wel iets van bij weet alleen niet meer wie dat zei, en men is er nog niet ziet nog steeds bij lies.................kwas ff met jos bezig en geen 5 peukies aant roken, had ik al es gezegd dat ik ook vaak een siga voor de helft rookte en later weer opstak![]()
![]()
![]()
Geloof me, dat is iequote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja, hij zegt dat hij Tanja's grootste fan is;)
Komen ze bij Lies vandaan naar jou toe vanavond? Wie allemaal?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef tann het volgende:
[..]
nee, daar staat me wel iets van bij weet alleen niet meer wie dat zei, en men is er nog niet ziet nog steeds bij lies.................kwas ff met jos bezig en geen 5 peukies aant roken, had ik al es gezegd dat ik ook vaak een siga voor de helft rookte en later weer opstak![]()
![]()
![]()
klopt, ook daar heb ik al mn uitleg over gegeven volgens mij in deel 8 of 9......ranzig he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb je wél eens asbakken leeg zien plunderen...
Hoe herkenbaar![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef Nostalgist het volgende:
Peter..... ? Peuk weg...! Ze is er weer...
Tan, al rook je er tien achter elkaar.....Je hebt er alleen jezelf mee. Toen je in het huis zat heb je wel eens beweerd dat je er maar vier of zo op een dag rookte. Maar na telling bleken dat er toch wel zo'n 20 á 25 te zijn. vandaar.... En ik zal de laatste zijn om daar over te oordelen als roker....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef tann het volgende:
[..]
![]()
![]()
Absoluut.... Smaakt supergoor als je dat oprookt....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:40 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, ook daar heb ik al mn uitleg over gegeven volgens mij in deel 8 of 9......ranzig he?
geloof et, weet je ook de fokkers met de meeste kritiek zijn toch stiekum fans, tis net hoe je het bekijkt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |