abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34660277
Ja, Tanja, Peter 6000 is je grootste fan !

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er hier niet veel fan van je waren, maar ik geloof dat je dat ook wel een beetje kunt begrijpen.... (hormonen enzo...)
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_34660352
Tann, ook een vraag van mij..... Wie heeft gezegd: "Oh, luister nu eens, mijn fanbus heeft een ongeluk gehad....?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_34660453
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:28 schreef tann het volgende:
hallo iedereen, ben ik ff weer, alvast een waarschuwing voor af, tkon wel es lang worden, ik probeer alles ff in 1 keer te quoten anders loop ik weer zo achter, kblijf maar ff want Jos kan zo wakker worden en Ome Men komt dadelijk. Voor ieder die zich afvraagt waar ik de FOKtijd vandaan haal zie mijn text pag.1/2, Voor alle duidelijkheid, Jos slaapt nu, mn huisie is omgeruimd en lekker schoon, Jos is in badje geweest en heb zelfs tijd gehad mezelf te douche,de hond is meerdere malen uitgeweest, heb boodschappen gedaan, gekookt ,gegeten afgewassen en gestreken, kwas om 9 uur al op maar zet niet direct mn pc aan, kheb nog een leven naast het internet
Je bent aan ons geen verantwoording schuldig hoor
quote:

Goed, crackhoer, twoord blijft me fascineren, moet er nog steeds bij lachen want het klopt niet, beide woorden niet, hoer heb ik al in vorige topics toegelicht, had er microdot-trip-speed-pille of cocainehoer gestaan had het voor de helft geklopt en deed het me nog niets tis een zeer oncreatief scheldwoord, BOEIE!! Ja ik heb gefeest, ja ik heb drugs gebruikt en ik zeg nog steeds dat ik dat onwijs tof vond TOEN..ik gebruikte met mate, af en toe es in het weekend (in het begin natuurlijk om het weekend want het was nieuw)en dan altijd op vrijdag of op een zaterdag tijdens die te gekke good old times housepartys want ik moest maandag weer bij zinnen zijn voor school en later mn werk. Omdat ik op een gegeven moment mn baan belangrijker vond en mn realatie als mn baan stuk liepen door die troep heb ik echt het licht gezien en ben al langer dan 6 jaar gekapt, wel moet ik ff vertellen dat ik 1 dag voor afgelopen oudennieuw 1 pilletje heb aangeschaft en in 4 dagen opgesnoept hebt, heel stom maar ik werd lekker gemaakt en was weer ff nieuwsgierig maar ben er achtergekomen dat het niet meer is zoals het was, ik was toen ook nog niet zwanger, nu zou ik het helemaal nooit meer doen natuurlijk omdat mn prinsesje dat absoluut niet waard is.Maar goed....blijkbaar ben ik de enige hier in NL die ooit es met zn vingers aan drugs heeft gezeten
Dat heb ik ze hier ook wel eens aan hun verstand proberen te brengen
quote:
TGronings dialect, ja leuk, Annelies begrijp me niet verkeerd maar echt ik vind het vreeeselijk!! Omdat ik geboren en getogen groninger ben hoef ik niet het dialect te spreken god zij dank (met alle respect voor de genen die dat wel doen) ik vind het al erg genoeg dat ik een boers accent heb, heb me kapot geschaamt tijdens het terugzien van de banden!!! Maar als je in groningen woont kom je er niet onderuit een zakje puut te noemen, en zo zijn er nog wel meer woorden, maar dat noar en nijt dat kan ik niet praten, schrijven zoals je ziet laat staan verstaan, maar dat boerse accent zal altijd zo blijven, ben nou eenmaal een Groninger, wat maakt het uit.
elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
quote:
En over dat kindje weghalen van Golver, ja ik heb bijna alle vorige delen toen ik in het huis zat doorgelezen, maar het werd me te eentonig, tboeide me niet zoveel alhoewel ik jullie in sommige dingen gelijk geef, maar ondanks dat er mensen zijn die ons (BB5) denken GOED te kennen moet ik ze toch ongelijk geven, inderdaad doe je hoe je bent, maar je mist hele belangrijke voorgeschiedenis van mensen daar, en haakt in in het midden van onze levens dus dingen zoals oorzaken kunnen niet gezien worden, en dat kindje weg halen, ach, ik weet wel beter, dat ik lekker geleefd heb mbt drugs, ooit bijna de hoer zou uithangen (met alle respect uiteraard voor de hoeren onder ons) lekker chagie was en af en toe rookte, betekend echt niet dat ik een slechte moeder ben, ja ik heb domme dingen gedaan, en doe het soms nog steeds net zoals fouten,maar in al die dingen die ik net opnoemde zal ik ook wel weer de enige in NL zijn die dat gedaan heeft/doet.....Kvroeg me toen ik dat las van die pyscholog wel af wie er hier nou 1 nodig had, kvond alles behoorlijk depressief en frusterend overkomen hahaha, maar nog steeds geen verwijt hoor naar die genen!!

To JOOLZ--> ben benieuwd wie je bent........
Tanja
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_34660516
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef PC eend het volgende:

[..]

Je bent aan ons geen verantwoording schuldig hoor
[..]

Dat heb ik ze hier ook wel eens aan hun verstand proberen te brengen
[..]

elk vogeltje zingt zoals het gebekt is
[..]

Tanja
Hoi PC EEND, wat kan jij onwijs goed filmpies in mekaar draaien zeg; keb ze vanmiddag even bekeken. Compliments!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:12:02 #130
128220 Peter6000
pi_34660524
quote:
heb ik al in vorige topics toegelicht, had er microdot-trip-speed-pille of cocainehoer gestaan had het voor de helft geklopt
pi_34660591
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:11 schreef Djovah het volgende:

[..]

Hoi PC EEND, wat kan jij onwijs goed filmpies in mekaar draaien zeg; keb ze vanmiddag even bekeken. Compliments!!!!
Dank je
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:14:47 #132
128220 Peter6000
pi_34660621
Tann, we missen je, je bent al 15 minuten weg
pi_34660634
Dus als ik het goed begrijp hebben we zo Menno en Tanja samen op de FOK ????? WOW
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:16:18 #134
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34660686
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is Menno net op bezoek bij haar
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2006 @ 21:17:41 #135
128220 Peter6000
pi_34660745
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:16 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien is Menno net op bezoek bij haar
Ik hoop dat Menno autopech heeft, en dat Tan lekker alleen op Fok komt

Ja, dan is het logisch dat ze ff lekker bijpraten nu
pi_34660760
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
"af en toe een sigaretje"

maar dan wel 5 achter elkaar .
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:19:02 #137
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34660796
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:18 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

"af en toe een sigaretje"

maar dan wel 5 achter elkaar .

Nu doet ze er alleen niemand anders kwaad mee.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34660879
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nu doet ze er alleen niemand anders kwaad mee.
Als ze buiten rookt niet nee.... (of ze moet heel lastige buren hebben..)

ik rook sinds de kinderen ook alleen maar buiten
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_34660881
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:29 schreef tann het volgende:

[..]

hoi kukeleku check www.bb-tanja.nl bij nieuws, lees je hoe et met jos gaat
Alles goed dus met Jos, lekker moppie hoor!....en dat verhaal over Tjes......
waar is die kutkip??
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:23:27 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34660964
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:21 schreef Mike1964 het volgende:
ik rook sinds de kinderen ook alleen maar buiten
Ik niet. Ik rook net zo hard binnen door en heb ook twee kinderen. Ik ben net zo 'slecht' als Tanja.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_34661092
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik niet. Ik rook net zo hard binnen door en heb ook twee kinderen. Ik ben net zo 'slecht' als Tanja.
Leuk te zien hoe iedereen hier milder is geworden in de tijd....
pi_34661142
Zou Men zijn nieuwe vriendin hebben meegenomen ?
pi_34661160
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Is een keuze, zelfs één die ik als roker nog wel kan begrijpen. Maar het voordeel van buiten roken is dat je dan ook een stuk minder rookt. En aangezien ik op mijn werk ook niet mag roken in het zicht van kinderen rook ik nu een stuk minder dan vroeger.

Maar goed, dit is geen rooktopic (hoewel? )
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:29:04 #144
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34661211
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Maar goed, dit is geen rooktopic (hoewel? )
Ik steek er eentje op denk ik

pi_34661213
MissJ. is een manier van leven...
pi_34661220
Het is nu iig een tijdelijk rooktopic sinds de heldin van dit topic weg is....
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:29:26 #147
140412 Danaa
🍎
pi_34661228
Hoi Hoi,
zie dat Tan er ook is leuk!
pi_34661263
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Nostalgist het volgende:
Het is nu iig een tijdelijk rooktopic sinds de heldin van dit topic weg is....
hmmm....dan ga ik maar even naar buiten. (koud!)

Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:30:24 #149
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_34661272
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:29 schreef Danaa het volgende:
Hoi Hoi,
zie dat Tan er ook is leuk!
Ja, ze kan ieder moment weer terugkomen

WB trouwens
  dinsdag 31 januari 2006 @ 21:31:14 #150
140412 Danaa
🍎
pi_34661301
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:30 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ja, ze kan ieder moment weer terugkomen

WB trouwens
Uhhh ben nog een beetje onbekend,
WB???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo