hallo iedereen, ben ik ff weer, alvast een waarschuwing voor af, tkon wel es lang worden, ik probeer alles ff in 1 keer te quoten anders loop ik weer zo achter, kblijf maar ff want Jos kan zo wakker worden en Ome Men komt dadelijk. Voor ieder die zich afvraagt waar ik de FOKtijd vandaan haal zie mijn text pag.1/2, Voor alle duidelijkheid, Jos slaapt nu, mn huisie is omgeruimd en lekker schoon, Jos is in badje geweest en heb zelfs tijd gehad mezelf te douche,de hond is meerdere malen uitgeweest, heb boodschappen gedaan, gekookt ,gegeten afgewassen en gestreken, kwas om 9 uur al op maar zet niet direct mn pc aan, kheb nog een leven naast het internet
Goed, crackhoer, twoord blijft me fascineren, moet er nog steeds bij lachen want het klopt niet, beide woorden niet, hoer
![]()
heb ik al in vorige topics toegelicht, had er microdot-trip-speed-pille of cocainehoer gestaan had het voor de helft geklopt
![]()
en deed het me nog niets tis een zeer oncreatief scheldwoord, BOEIE!! Ja ik heb gefeest, ja ik heb drugs gebruikt en ik zeg nog steeds dat ik dat onwijs tof vond TOEN..ik gebruikte met mate, af en toe es in het weekend (in het begin natuurlijk om het weekend want het was nieuw)en dan altijd op vrijdag of op een zaterdag tijdens die te gekke good old times housepartys want ik moest maandag weer bij zinnen zijn voor school en later mn werk. Omdat ik op een gegeven moment mn baan belangrijker vond en mn realatie als mn baan stuk liepen door die troep heb ik echt het licht gezien en ben al langer dan 6 jaar gekapt, wel moet ik ff vertellen dat ik 1 dag voor afgelopen oudennieuw 1 pilletje heb aangeschaft en in 4 dagen opgesnoept hebt, heel stom maar ik werd lekker gemaakt en was weer ff nieuwsgierig maar ben er achtergekomen dat het niet meer is zoals het was, ik was toen ook nog niet zwanger, nu zou ik het helemaal nooit meer doen natuurlijk omdat mn prinsesje dat absoluut niet waard is.Maar goed....blijkbaar ben ik de enige hier in NL die ooit es met zn vingers aan drugs heeft gezeten
TGronings dialect, ja leuk, Annelies begrijp me niet verkeerd maar echt ik vind het vreeeselijk!! Omdat ik geboren en getogen groninger ben hoef ik niet het dialect te spreken god zij dank (met alle respect voor de genen die dat wel doen) ik vind het al erg genoeg dat ik een boers accent heb, heb me kapot geschaamt tijdens het terugzien van de banden!!! Maar als je in groningen woont kom je er niet onderuit een zakje puut te noemen, en zo zijn er nog wel meer woorden, maar dat noar en nijt dat kan ik niet praten, schrijven zoals je ziet laat staan verstaan, maar dat boerse accent zal altijd zo blijven, ben nou eenmaal een Groninger, wat maakt het uit.
En over dat kindje weghalen van Golver, ja ik heb bijna alle vorige delen toen ik in het huis zat doorgelezen, maar het werd me te eentonig, tboeide me niet zoveel alhoewel ik jullie in sommige dingen gelijk geef, maar ondanks dat er mensen zijn die ons (BB5) denken GOED te kennen moet ik ze toch ongelijk geven, inderdaad doe je hoe je bent, maar je mist hele belangrijke voorgeschiedenis van mensen daar, en haakt in in het midden van onze levens dus dingen zoals oorzaken kunnen niet gezien worden, en dat kindje weg halen, ach, ik weet wel beter, dat ik lekker geleefd heb mbt drugs, ooit bijna de hoer zou uithangen (met alle respect uiteraard voor de hoeren onder ons) lekker chagie was en af en toe rookte, betekend echt niet dat ik een slechte moeder ben, ja ik heb domme dingen gedaan, en doe het soms nog steeds net zoals fouten,maar in al die dingen die ik net opnoemde zal ik ook wel weer de enige in NL zijn die dat gedaan heeft/doet.....Kvroeg me toen ik dat las van die pyscholog wel af wie er hier nou 1 nodig had, kvond alles behoorlijk depressief en frusterend overkomen hahaha, maar nog steeds geen verwijt hoor naar die genen!!
To JOOLZ--> ben benieuwd wie je bent........