LAAT MAAR! heb het al ontdektquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:51 schreef Danaa het volgende:
Als ik naar www.fok.nl ga en dan bij site navigatie op Fok!Forum druk dan weet ik niet meer wat ik daarna moet aanklikken om hier weer te komen. Ik kom nu elke keer hier via de fansite van Tanja
Er is één serie hier en dat heet SC (Slow Chat) dus daar kan je luchtig kletsen over wat er gebeurd op de streams en als het saai is bijv. gewoon over vanalles en nog watquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:30 schreef Danaa het volgende:
wat zijn SC topics. Las het al eerder maar snap het niet! Haha
regenworm bedoeld dat dit topic op een "chat" topic gaat lijken terwijl het normaal de bedoeling is dat er maar één officiëel SC topic mag lopenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:
okee ik begrijp hem.. en welke is dan de 2de?
Leuk he?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Tanja ook al op Fok? Wat leuk! Welkom, TanjaWe hebben veel plezier aan je beleefd tijdens big brother
![]()
Ze kwam bij haar start hier in een SC topic ja, maar toen dachten veel mensen nog dat het een clone was, vooral de laatste 3 (?) delen over Tanja zijn leuk om terug te lezen, zijn ook veel vragen gesteld en antwoorden door Tann gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Oh, dat is vrij laat. Ze is dus neem ik aan ook in de andere BB topics geweest hè? Ga ik daar maar eens lezen, wan tik had best veel vragen voor Tanja.
Nu Lieske nog! Ik ben heel BB dol geweest op Lieske![]()
O.a. door een webmaster van haar fansite (DanielleNaomi) en ik geloof dat Bluezz en Golfer een checkup hebben gedaan (Bluezz heeft Tann namelijk op haar MSN)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Hoe wisten jullie dan dat het wel echt Tanja was? Ik herinner me die scepsis toen Mennohier kwam chatten.
Vind het niet erg dat hier een SC plaats vind.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
regenworm bedoeld dat dit topic op een "chat" topic gaat lijken terwijl het normaal de bedoeling is dat er maar één officiëel SC topic mag lopen
Maar je mag best dingen vragen hoor ik vind het allemaal best
Als je naar de SC wilt dan moet je even kijken naar de topiclijst en zoeken naar [HBB SC ***]******
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |