Vind ik ook overdreven. Ik ben af en toe een beetje (boel) grof, maar jij weet ook dat dat alleen maar is om te rellen. Het is maar internet. Ok, BB kan soms ver gaan. Maar ondertussen hebben we Tanja hier nu wel. Ik hoop voor jullie (jou en scanman) dat ze Lieske kan overhalen hier ook te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je was net zo fanatiek als Scanman en dat bedoel naar jullie beide toe positief.
En dat is ook de rede dat jullie niet door één deur kunnen.
Het verschil is alleen wel dat je van mij nooit de meest walgelijk scheldwoorden zag schrijven over Tanja. En dat was in zijn geval over Lieske wel heel anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je was net zo fanatiek als Scanman en dat bedoel naar jullie beide toe positief.
En dat is ook de rede dat jullie niet door één deur kunnen.
Het kwam vaak erg naar over TanjaFan het was voor mij erg moeilijk het onderscheidt te maken tussen rel of echt. Daarom las ik er maar overheen en reageerde ik gewoon niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:40 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Vind ik ook overdreven. Ik ben af en toe een beetje (boel) grof, maar jij weet ook dat dat alleen maar is om te rellen. Het is maar internet. Ok, BB kan soms ver gaan. Maar ondertussen hebben we Tanja hier nu wel. Ik hoop voor jullie (jou en scanman) dat ze Lieske kan overhalen hier ook te komen.
En als het goed is komt Menno vanavond ook nog ff langs. Dat is voor ons, als die-hard BB-fans toch alleen maar leuk?
Als we alleen maar zoetsappig hadden gedaan, zonder af en toe mensen ff te prikkelen, dan hadden we de 1000 echt niet gehaald denk ik. Daar is het een forum voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen wel dat je van mij nooit de meest walgelijk scheldwoorden zag schrijven over Tanja. En dat was in zijn geval over Lieske wel heel anders.![]()
Klopt, maar ik wil het hierbij laten maar doe me een lol e-mail eens met LS of anders om.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschil is alleen wel dat je van mij nooit de meest walgelijk scheldwoorden zag schrijven over Tanja. En dat was in zijn geval over Lieske wel heel anders.![]()
LOL... die drang heb ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil het hierbij laten maar doe me een lol e-mail eens met LS of anders om.
jammerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... die drang heb ik helemaal niet.
Nee hoor. Het is gewoon nergens goed voor. Maar dat jij die ondertitel hebt werkt niet heel erg positief trouwensquote:
Die slaapt denk ik nog, want ze is nog niet op MSN. En ik maar denken dat ik een nachtbraker ben, zij kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... die drang heb ik helemaal niet.
Maar goed, laten we het weer over tanja hebben
weggehaald nu ben jij aan zetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon nergens goed voor. Maar dat jij die ondertitel hebt werkt niet heel erg positief trouwens
We weten met ze alle dat Tanja goed kan slapen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Die slaapt denk ik nog, want ze is nog niet op MSN. En ik maar denken dat ik een nachtbraker ben, zij kan er ook wat van.
Nee, Tanja is sinds zaterdag op FOK!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef ioor het volgende:
Waar gaat dit eigenlijk over, is Tanja in huisbb ofzo.
Ja, dat begrijp ik dus niet he. s'nachts fokken, overdag slapen en een baby van 3 maand.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Die slaapt denk ik nog, want ze is nog niet op MSN. En ik maar denken dat ik een nachtbraker ben, zij kan er ook wat van.
jawel, daarom dus.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:37 schreef soylent het volgende:
Wat begrijp je er niet aan? Zelf nog geen baby gehad?
denk dat je allang blij hebt als je ff wat kunt ontspannen en als baby'tje s'middags slaapt wrom de moeder niet dan , relaxen achter pc is ook goede ontspanningquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:34 schreef berney het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dus niet he. s'nachts fokken, overdag slapen en een baby van 3 maand.![]()
Ik heb het over s'nachts. Wel goed lezen he,quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
denk dat je allang blij hebt als je ff wat kunt ontspannen en als baby'tje s'middags slaapt wrom de moeder niet dan , relaxen achter pc is ook goede ontspanning
Tja, ieder zijn invulling van tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:16 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb het over s'nachts. Wel goed lezen he,.
![]()
LS, ga nou in de lurkstand, man!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan haar msn adres dan? Heb je een goede band met haar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:55 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |