Dat lijkt me wel zo handig.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
net alsof ik in frankrijk ooit die dingen gebruik die ik heb geleerd tijdens frans![]()
Inderdaad! Ga maar lekker engels praten daarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
net alsof ik in frankrijk ooit die dingen gebruik die ik heb geleerd tijdens frans![]()
Tijdens een MO?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ooit Voulez vous coucher avec moi gebruikt, maar dat had ik niet geleerd tijdens Frans. Overigens was het antwoord oui, maar werd me wel even duidelijk gemaakt dat ik dat ook netter kon vragen
Neu, je kunt wel gewoon zeggen: Un biere! Maar dat staat ook wel in van die handige reisboekjesquote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:10 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ooit Voulez vous coucher avec moi gebruikt, maar dat had ik niet geleerd tijdens Frans. Overigens was het antwoord oui, maar werd me wel even duidelijk gemaakt dat ik dat ook netter kon vragen
wat een lelijke ass op je avatarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:23 schreef rihago het volgende:
Dacht ff dat het de broer was van MikeyMO
is die van je moeder...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
wat een lelijke ass op je avatarje verwacht toch niet dat ik je serieus ga nemen?
pas maar op als mijn avartar haar lolbroek aan trektquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
Grapjas
en weer niet grappigquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:58 schreef rihago het volgende:
[..]
pas maar op als mijn avartar haar lolbroek aan trekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |