Fantastisch!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:48 schreef emokid het volgende:
http://podcastdownload.np(...)47/npr_113690047.mp3
[..]
Een podcast van een compleet Dino optreden in Washington, aardig voor op de iPod of iets.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 04:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
deze kan ik jullie toch niet onthouden
new pick ups sound too loud
sprankelend interview
Your're living all over me en Bug vind ik nog beter.quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
Een stuk jeugdsentiment...heb het stof er, dankzij jullie, weer vanaf geblazen....man wat een fantastische plaat. Hoe kon ik dat ooit vergeten ?
ja, maar Where you been is een goede, constante plaat om mee te beginnen weet ik uit ervaringquote:Op maandag 9 november 2009 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Your're living all over me en Bug vind ik nog beter.
Ja die is iets toegankelijker dan de eerdere albums. Als je al van toegankelijkheid kunt spreken bij Dinosaur.quote:Op maandag 9 november 2009 19:24 schreef getikte_rik het volgende:
[..]
ja, maar Where you been is een goede, constante plaat om mee te beginnen weet ik uit ervaring![]()
de rest volgt later vast nog wel.
sinds ik J. Mascis in Rotterdam met een kind op schoot zag, rep ik nooit meer over ontoegankelijkheidquote:Op dinsdag 10 november 2009 03:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja die is iets toegankelijker dan de eerdere albums. Als je al van toegankelijkheid kunt spreken bij Dinosaur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |