Erg grappig. We dachten voor het concert even een hapje te eten in het Watt cafe (wat trouwens helemaal geen slechte keuken heeft, heel zeker niet voor de prijs). En wie zat daar aan zijn hamburger? J. Mascis. Met klein kind op schoot (zijn kind?). God wat een verschil met J. Mascis op podium. Weg nurkse norsheid. Gewoon een prettige open uitstraling, en een tevreden glimlach. Lou Barlow is trouwens in het eggie een klein kereltje, en Murph heeft het niet alleen op het podium naar zijn zin. Erg leuk de artiesten in het eetcafe te komen, in een ontspannen sfeer.
Het voorprogramma hebben we gemist (maar of we daar veel aan gemist hebben)? Dinosaur Jr. was weer eens knap hard. Te hard naar mijn mening, als ze het aantal decibel nou eens wat zouden beperken, zou er denk ik meer detail in de muziek te horen zijn. Nu was het bij tijd en wijle een brei.
De interactie met publiek is minimaal (hello, thanks, bye, o we have a balcony), de setlist is een meter lang en niet omdat ze zoveel nummers spelen, maar omdat J. zijn bril op het podium niet opheeft

Het is raar te zien hoe J. links zijn ding aan het doen is, en Lou en Murph samen een feestje bouwen op rechts. Vooral Murph is indrukwekkend, strak, inzet, en hij houdt het geluid bij elkaar. Ik begrijp wel waarom het zoveel beter is dan vier jaar geleden. Vond het trouwens jammer dat Lou maar 1 nummer mocht zingen.
Verder alle DIno klassiekers voorbij horen komen (o.a. The Wagon, Freakscene etc, een soort van best off met mix van oud en nieuw.), alle gitaarpartijen snoeihard en retestrak, niet zoveel gefreak volgens mij. Duidelijk verschil tussen oude nummers (langgerekter, uitgesponnen, galm). De nieuwe nummers rocken als een tierelier. Echt hey ho, let's go

Stoomwals.
Opvallend: J. zet nummer in, Lou verkloot nummer en stemt bas, Murph stopt, maar J. speelt gewoon verder onder het motto jouw probleem, haal me maar in. Ik weet niet of het zo goed zit met de sfeer in de band, mij zou het helemaal niet verbazen als het weer J. Mascis solo gaat worden. Kortom: gaat dat zien, nu het nog kan. In Paradiso dus.
O, vergeet niet een paars Dinosaur Jr. koe t-shirt te kopen

Ze zijn tijdloos