Verdomme wat is de nieuwe plaat goed. Er staat werkelijk geen slecht nummer op, ik sta perplex zowat. Tot in de diepe nacht zitten luisteren en voor het eerst krijg ik weer dat You're Living All Over Me gevoel.
J heeft zich ook eindelijk toegegeven aan zijn soleerwerk. Het is al aanwezig sinds de eerste plaat, maar nu heb ik echt het idee dat die er geen einde aan wil brengen. Het einde van I Don't Wanna Go There is hier getuige van, voor het album werden we geteased op een kleine 4 minuten versie maar op plaat staat een explosieve 8 minuten variant met meer soleerwerk dan je ooit hebt gehoord van ze.
Ik kan mij ook moeilijk indenken hoe deze plaat een teleurstelling kan vormen voor mensen. Als de plaat je niet ligt ben je niet veel van een Dinosaur Jr. fan, want deze plaat vertegenwoordigt ze op een heel fijne manier. Weliswaar zonder de hardere stukken die we in het begin kenden, maar in plaats daarvan laten deze mannen zien hoe je na bijna 30 jaar bestaan op een volwassen manier platen uitbrengt. Zonder al dat pretentieuze, maar rechtdoorzee Dinorock.