ik heb er wel recht op. ik heb 2 jaar gewerkt in nederland en ben gewoon student.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:49 schreef Aventura het volgende:
Ik snap het niet, je krijgt het niet omdat je er geen recht op hebt (zeg je zelf) en dan toch janken?
Het enige nadeel aan Duitsland (net overde grens) is dat die kut Hollanders daar ook allemaal gaan wonen. Beetje in hun Slopel Astra met FC Twente sticker elke ochtend richting Enschede.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef luciferist het volgende:
ik zou zo terug willen
net over de grens, een alleenstaand huis/villa kost zowat niks.
mensen zijn er algemeen aardiger.
als je daar met een hamburger in je muil fietst hoor je iedereen bon apitit zeggen
hier slaan de marrokanen je van je fiets om je hamburger te jatten :p
Dat is niet het enige nadeel hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:24 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Het enige nadeel aan Duitsland (net overde grens) is dat die kut Hollanders daar ook allemaal gaan wonen. Beetje in hun Slopel Astra met FC Twente sticker elke ochtend richting Enschede.![]()
![]()
Het zal vast vroeg of laat ook wel zijn consequenties hebben voor TS dat alles daar zoveel goedkoper is dan hierquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:17 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Gaat zeker goed komen. Je denk mij te kennen... niet dusWoon ook in een vrijstaand huis met een stuk grond. En ja, betaal daar ook veel meer voor. Maar ben iig geen tering mof. Wij kunnen het betalen en jij moet je land daarvoor verraden. Verschilletje of niet goos?
O ja en ik hoef hier niet te janken voor een paar belasting centen.
Dus pak gewoon je spullen en ga naar Duitsland. Neem daar lekker een duits internet abonnementje en ga dan ook pasten op .de sites.
Zoveel geld heb je niet nodig in DLDquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:41 schreef Nickolodeon het volgende:
[..]
Zo te zien heb je dan geld genoeg dus niet zeuren...![]()
O ja? Wat doet die entry boven je dan daar?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb geprobeerd voor zover het kon dit topic op te ruimen. Zeik reacties over spelling, hoge of lage resoluties, en Duitsers mogen achterwege blijven.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb geprobeerd voor zover het kon dit topic op te ruimen. Zeik reacties over spelling, hoge of lage resoluties, en Duitsers mogen achterwege blijven.
Moet tussen Sorry en maar geen komma?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Sorry maar dat kan ik niet lezen met mijn resolutie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |