Haha nee idd, zooitje daar.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:09 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
UPC ! Daar heb ik anderhalf jaar vast gezeten in Nijmegen. Kan wel begrijpen dat je als je daar gezeten hebt geen zin meer hebt in helpdesk
En vaak afgewezen worden kan inderdaad ook demotiverend werken lijkt mij. Maar als de nood hoog zou zijn zou je dan niet gewoon gaan 'help-desken' ?
Misschien was je mijn opvolger ?! Ik ben per mei 2003 begonnen en gestopt per 1 jan. 2005. Toen ben ik begonnen met mijn opleiding. Damn.. achteraf gezien: hoe heb ik het volgehouden !quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:57 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Haha nee idd, zooitje daar.
Ja misschien moet ik maar weer gaan helpdesken, dan heb ik iig weer een vast inkomen.
In welke periode heb jij er gezeten dan?
Ik vanaf februari 2005 t/m juli 2005.
Hier baal ik best wel van, want het baantje betaalde zeer verdienstelijk. Ik ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek.quote:Geachte mijnheer ..,
Dank voor de reactie op de vacature bibliotheekmedewerker (JB) 16 uur. Helaas moeten wij u mededelen dat wij u niet uitnodigen voor een gesprek.
Gezien de grote hoeveelheid reacties zijn wij in staat om slechts een klein deel van de geïnteresseerden uit te nodigen voor een gesprek.
Wij houden uw gegevens graag in portefeuille, voor vacatures die wellicht in de nabije toekomst ontstaan. Indien u hiertegen bezwaar heeft, laat ons dat weten.
Veel succes met uw verdere loopbaan / studie.
Best knap, zo lang bij UPC werken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:07 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Misschien was je mijn opvolger ?! Ik ben per mei 2003 begonnen en gestopt per 1 jan. 2005. Toen ben ik begonnen met mijn opleiding. Damn.. achteraf gezien: hoe heb ik het volgehouden !
Maar je zou kunnen gaan helpdesken en in de tussentijd actief op zoek gaan naar een baan die je beter ligt ? Dan heb je in ieder geval iets achter de hand. Bedrijven kijken ook naar 'gaten' in je CV en vragen meestal toch wat je in die lege periodes tussen banen hebt gedaan. Heb je veel gaten, en een andere kandidaad heeft dat minder gaat deze vaak voor jou (werd me verteld door een supervisor bij UPC, hij nam solliciatiegesprekken af voor de CC).
Haha ja bibliotheek verdient echt belachelijk goed, toen ik 18 was (4 jaar terug) verdiende ik daar al fl 17,85, en ik had dan ook nog eens de koningsfunctie van biebhopper, beetje boeken/cd's/dvd's rondbrengen en ophalen bij oudjes.quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:35 schreef VeX- het volgende:
Kk, afgewezen.
[..]
Hier baal ik best wel van, want het baantje betaalde zeer verdienstelijk. Ik ben niet eens uitgenodigd voor een gesprek.
Het bedrijf neemt contact op met wervingsbureau en zij nemen contact op met mij.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef MaLo het volgende:
Dank je Koningin. Heb jij al een idee wanneer je meer hoort van je sollicitatie? Of hebben ze dat niet gezegd?
Ja, maar dat houd ik liever voor mezelf. Ze hadden voor een gedeelte wel gelijk in hun argumenten (maar niet allemaal).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:35 schreef Berkery het volgende:
Da's jammer Koningin. Zeiden ze ook waarom?
Ik werk als webmaster en ik zou het liefst webdeveloper worden (daar ben ik voor aan 't leren). Op zich is het werk wat ik nu doe wel leuk, maar de organisatie (een marketing-bedrijf) ligt me niet zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:17 schreef Koningin het volgende:
Berkery, wat doe je voor werk? En wat zoek je dan?
Ah ja, dat heb je me volgens mij al eens verteld. Veel succes ermee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik werk als webmaster en ik zou het liefst webdeveloper worden (daar ben ik voor aan 't leren). Op zich is het werk wat ik nu doe wel leuk, maar de organisatie (een marketing-bedrijf) ligt me niet zo.
Ik heb ook jaren gewebmastert bij de overheid en dat beviel me toen ook prima, maar ben daar wegbezuinigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |