voor hoeveel uur?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:19 schreef komrad het volgende:
1400 bruto is wel erg weinig hoor trouwens
ik vind het riskant klinken , stel je hebt een jaar contract , dan zullen ze er niet zo moeilijk over doen , opzegtermijn 1 maandquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:34 schreef Koningin het volgende:
Ik heb nu een functie gezien bij de leverancier van ons automatiseringssysteem. Het lijkt me een erg leuke en uitdagende functie.
Maar is het qua normen en waarden geoorloofd om te solliciteren?? (Ik werk nu bij een gemeente...)
Wat voor functie?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:13 schreef DennisMoore het volgende:
Bij ons is vandaag een collega vertrokken, dus we mogen weer een nieuwe aannemen.
Wie zoekt er nog per direct een kantoorbaan in Amersfoort?.
Medewerker servicedesk.quote:
Nee, dat wordt niks, anders word ik flink onderbetaald en ga ik er ook nog eens flink op achteruit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
In eerste instantie administratie, e-mail, telefoon. Vragen van (zakelijke) klanten beantwoorden. Dit op MBO+ niveau.
Goed kunnen omgaan met pc's is een vereiste, affiniteit met databestanden en verwerking van databestanden een groot pluspunt.
Tot en met de zomer is er zeker genoeg werk. Daarna zal de organisatie anders worden ingedeeld, nieuwe functies gecreëerd etc, en komen er dus volop kansen voor uitdagender functies.
Mja, echt rijk word je er niet van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:28 schreef Afwasborsteldetweed... het volgende:
Nee, dat wordt niks, anders word ik flink onderbetaald en ga ik er ook nog eens flink op achteruit.
is dit bij vecozo ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Medewerker servicedesk.
In eerste instantie administratie, e-mail, telefoon. Vragen van klanten (medisch zorgverleners) beantwoorden. Dit op MBO+ niveau.
Goed kunnen omgaan met pc's is een vereiste, affiniteit met databestanden en verwerking van databestanden een groot pluspunt.
Tot en met de zomer is er zeker genoeg werk. Daarna zal de organisatie anders worden ingedeeld, nieuwe functies gecreëerd etc, en komen er dus volop kansen voor uitdagender functies.
De naam is niet zo relevant hier.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:43 schreef mark_dabomb het volgende:
Welk bedrijf is het (kom zelf uit A'foort)
Neuh, die zitten in Tilburg.quote:
(Psst.. het is company, en niet compagny.)quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
ach nog 2,5 weken dan ben ik ook weg uit amersfoort , ook zorg gerelateerd
Neuh.quote:maar je baas klinkt aardig als Agis
*Update*quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Berkery het volgende:
Twee dagen daarna een mailtje of ik een wat uitgebreider CV wilde mailen, heb ik gedaan, en nu mag ik deze vrijdag al op gesprek![]()
je bent ook niet verplicht het op te geven, daarbij moeten ze zelfs verplicht vrijgeven als je zegt solliciterenquote:Op woensdag 19 april 2006 14:38 schreef Koningin het volgende:
Gewoon geen rede opgeven.
Ik vraag altijd verlof en als niemand wat vraagt, zeg ik ook niets.
Gewoon vrij vragen is denk ik het beste, maar ik laat liever niet weten dat ik aan 't solliciteren ben.quote:Op woensdag 19 april 2006 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
je bent ook niet verplicht het op te geven, daarbij moeten ze zelfs verplicht vrijgeven als je zegt solliciteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |