Neuh dat zie je aan de persoon of hij zich zo profileert of niet. En nee zo wil ik niet zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En wat als ie nog echt nonchalant bezig was, zonder daar zoveel meoite voor te doen zoals jij suggereert?
Of moest je weer zonodig even iets klagen over iets wat je zelf wil zijn maar niet bent?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Neuh dat zie je aan de persoon of hij zich zo profileert of niet. En nee zo wil ik niet zijn.
Geniaalquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[afbeelding]
En uiteraard ben jij hier zelf niet bezig jezelf te profileren als stoere jongen met een drankfles in zijn bek
ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat die mensen ouder beginnen te worden en daardoor niet meer hip en jong zijn, dan is de nieuwe cultuur natuurlijk niks dan slechtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef The_Terminator het volgende:
Als je zo'n hekel aan dat soort mensen hebt dan negeer je ze toch gewoon? Ik zie het probleem niet namelijk... Waarom jezelf zo druk maken over de levensstijl van een ander?
Nou nou dat is een bek vol moeilijke woorden zo op de maandag morgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:01 schreef clowncloon het volgende:
Ik denk dat hier een schoolvoorbeeld van projectie wordt beschreven. JIJ bent gewoon onzeker en weet je geen houding te geven en doet je daarom vaak 'anders' voor....vandaar dat als iemand anders dat ook doet (of die schijn wekt) jij geirriteerd raakt...it takes one to know one.
Huh? Op welke moeilijke woorden doel jij dan? Ik zie er geen enkele.......quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Nou nou dat is een bek vol moeilijke woorden zo op de maandag morgen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Huh? Op welke moeilijke woorden doel jij dan? Ik zie er geen enkele.......
Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nou nou dat is een bek vol moeilijke woorden zo op de maandag dinsdag morgen.
Maar je hebt vindt ik wel gelijk.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:04 schreef Wisheh het volgende:
Andere voorbeelden zijn;
- Mensen die quasi nonchalant met 1 elleboog over de bar hangen chickies uitcheckend
- Mensen die tegen een paal aanleunen met een been een stuk opgetrokken, tegen de paal aan
- Mensen met een tandenstoker in de mond
Punt 1: CHECK![]()
Punt 2: CHECK![]()
Punt 3: CHECK![]()
Het is fucking dinsdagquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:05 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nou nou dat is een bek vol moeilijke woorden zo op de maandag morgen.
Maar je hebt vindt ik wel gelijk.
Uit de OP:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
Doe dan ipv een tandenstoker of een peuk en frikandel tussen je tanden. Dat vind ik dan weer puik![]()
Je spreekt jezelf lekker tegen vandaag zegquote:om daarbij quasi nietsvermoedend een checkie tussen zijn lippen te laten stomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |