Sarcastisch zijn is blijkbaar niet iets wat iedereen kanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:54 schreef TranceAction het volgende:
Belachelijk dat ze dan wel groenten eten want weet je wel hoe we die behandelen? We vervuilen de grond waar ze in moeten leven meer en meer en als ze volgroeid zijn worden ze zonder verdoving vanaf de voeten afgesneden en soms nog levend in hoge temperaturen klaargemaakt. Nee, dat zou je eens met een dier moeten doen! En ja er wordt ook nog geexperimenteerd met hun alsof dat niet genoeg is.
Mensen stop met het eten van groenten
Daar sluit ik mij volledig bij aanquote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:13 schreef Ericr het volgende:
Heb huisdieren, ben niet zwak, kan omgaan met dieren en ik ben vegetarier. Eiwitten die ontbreken? Wie heeft jou wijs gemaakt dat je dierlijk eiwit nodig hebt om sterk te worden dan? Of geloof je graag de propaganda machines van de Productschappen die dierlijke producten aan de man proberen te brengen?
dito...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb wel een hond, en ben ook vegetariėr dus....
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:36 schreef hertogjan15 het volgende:
Ook zijn ze vaak hoger opgeleid
nee hoor, vegetariėrs zijn meestal mensen die nadenken en die zijn meestal hoger opgeleid...quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:44 schreef Fransie het volgende:
[..]
nee hoor, vegetariėrs zijn meestal mensen die nadenken en die zijn meestal hoger opgeleid...
Goed gedachtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 03:36 schreef hertogjan15 het volgende:
(staat het topic hier overigens goed? kan beter naar general chat dacht ik)
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:10 schreef zatoichi het volgende:
Beter dat zo'n beest liefdevol wordt verzorgd dan dat ie buiten op straat moet leven. Mijn kat en ik zijn beiden fervent vleeseters overigens.
Hier heb je wel een punt...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Speedo666 het volgende:
[..]
![]()
Gebaseerd op wat?
Tis eerder een ontkenning van hetgeen je bent. Een carnivoor!
Idioot
De meeste vegetariers erkennen dat er veel diersoorten zijn waar vlees tot hun primaire voedsel behoort. Met diervriendelijk geproduceerd dierenvoer lijkt mij ook als je vegetarier bent verder niets mis.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:30 schreef foktastic het volgende:
de meeste huisdieren zijn vleeseters, daarom moeten ze ook vleesproducten kopen voor hun huisdieren en dat gaat dus niet werken want het beestje uit zo'n blikje heeft pijn geleden
Q.E.D.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Speedo666 het volgende:
[..]
![]()
Gebaseerd op wat?
Idioot
Een mens is een omnivoor, en het natuurlijke dieet bevat veel minder vlees (Factor 10-20) dan de modale mens tegenwoordig eet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:06 schreef Speedo666 het volgende:
[..]
![]()
Gebaseerd op wat?
Idioot
Je moet wel rekening houden met wat je eet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:03 schreef 61neorej het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat je als vegetarier voedingsstoffen mist.![]()
Wat dat betreft lijken de echte vlees-eters die deze argumenten geven niet echt hoogopgeleid nee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |