abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34637118
Elke zoveel tijd moet ik wat BTW cijfers overhandigen aan de belastingdienst.
Ik denk van, doe ik wel even 's nachts dan is het niet zo druk. Om snelheid niet te belemmeren heb ik een breedband internet verbinding opgezocht ipv mijn 28.8kbit waar ik zelf woon.

het aangifte gedeelte is nog trager dan fok die met een meervoudige ddos aanval kampt

Ik weet wel als ik morgen even met de belasting bel dat ze me ronduit voor gek uitmaken en dat er helemaal niets van een storing over vermindering van snelheid was.
pi_34637362
Dan vraag je netjes of je de tijd die je bezig bent op de belastingdienst website kan aftrekken van je inkomsten belasting.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_34637561
Aangifte OB gaat nog wel, doe voor de gein eens online aangifte IB: heb je een dagtaak aan
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_34639690
En we moeten perse maar digitaal aangifte doen :-{
pi_34639784
Probeer het eens overdag dan. Ik heb echt nooit problemen met die site.
  Moderator dinsdag 31 januari 2006 @ 09:24:14 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34658247
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Geen aangifte toen

Ik heb al diverse malen geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij hun, maar ze geven er geen gehoor aan
  Moderator dinsdag 31 januari 2006 @ 20:48:25 #8
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_34659698
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik heb al diverse malen geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij hun, maar ze geven er geen gehoor aan
Tijd voor een kort geding

pi_34660190
Die snelheid is zo afgesteld omdat anders die kut ambtenare overwerkt raken, dan krijgen ze veel te veel aanvragen binnen, kunnen ze niet aan.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_34660467
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef BobbyB het volgende:
Die snelheid is zo afgesteld omdat anders die kut ambtenare overwerkt raken, dan krijgen ze veel te veel aanvragen binnen, kunnen ze niet aan.
Maar zodra je aanvraag te laat binnen is....

Maar goed, ik heb een iemand van de belasting een emailtje gestuurd met mijn klacht. BELLEN die oellewappers naar mij. Als ze zo graag willlen dat we digitaal aangifte doen, mogen ze van mij ook digitaal reageren...
pi_34660468
Geen last van de snelheid. Weet je zeker dat je niet per ongeluk je modem gebruikt hebt?

@BobbyB,

Pst, is dat Delta Goodrem in je avatar?? Geile zangeres!
pi_34660576
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Geen last van de snelheid. Weet je zeker dat je niet per ongeluk je modem gebruikt hebt?
Hehe, met m'n 28k8 verbinding zou een webpagina doorgaans zelfs veeeeeeeeeel vlotter moeten laden.
pi_34696660
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef SeNTiNeL0 het volgende:

@BobbyB,

Pst, is dat Delta Goodrem in je avatar?? Geile zangeres!
[offtopic] Ja, maar je bent ook 1 van de weinige die haar herkent! En ze is inderdaad yummie! [/offtopic]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')