Ik heb al diverse malen geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij hun, maar ze geven er geen gehoor aanquote:
Tijd voor een kort gedingquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb al diverse malen geprobeerd mijn abonnement op te zeggen bij hun, maar ze geven er geen gehoor aan![]()
Maar zodra je aanvraag te laat binnen is....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:02 schreef BobbyB het volgende:
Die snelheid is zo afgesteld omdat anders die kut ambtenare overwerkt raken, dan krijgen ze veel te veel aanvragen binnen, kunnen ze niet aan.
Hehe, met m'n 28k8 verbinding zou een webpagina doorgaans zelfs veeeeeeeeeel vlotter moeten laden.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Geen last van de snelheid. Weet je zeker dat je niet per ongeluk je modem gebruikt hebt?![]()
[offtopic] Ja, maar je bent ook 1 van de weinige die haar herkent! En ze is inderdaad yummie! [/offtopic]quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:10 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Geen last van de snelheid. Weet je zeker dat je niet per ongeluk je modem gebruikt hebt?![]()
@BobbyB,
Pst, is dat Delta Goodrem in je avatar?? Geile zangeres!![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |