De uitspraken die hij na BB heeft gedaan bevestigen alleen nog maar meer wat een arrogante zelfingenomen figuur het is.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob was echt wel de meest achterbakse lul die in het huis heeft rond gelopen. Buiten BB kan het best een leuke vent zijn, maar in het huis was het een gigantische smeerlap.
Tanja, even klikken op die link van PC EEndquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lach
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef tann het volgende:
[..]
kzal er nog es over nadenken, maar ik weet wel zeker dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben voor playboy, dat uitgezakte lijf van me en die drugskop zoals iemand zei hier....
thnx pc, ga later ff kijken, ik brei er ook zo een eind aan, ben moe nog van de vorige avonden, ga nu ff roken kon zo net niet jos wou weer drinken en tja die gaat voor, tot zo...quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet de exacte bedragen niet, dus kan er niet over in discussie gaan. Ik neem alleen niet aan dat je het net zo moeilijk hebt als wanneer je van een uitkering moet leven. Maar zoals gezegd weet ik dat niet 100% zeker.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
De sociale dienst stelt een plan op hoelang je met het geld moet doen volgens hun. Doe je dat niet en is je geld op omdat je jezelf een vakantie gegeven heb of dat ene boterhammetje extra dan kan je fluiten naar je uitkering tot dat hun zeggen dat je weer geld van de sociale dienst kan krijgen omdat je volgens hun er langer mee had kunnen doen.
Ook zijn je vaste lasten een stuk hoger als je geen sociale dienst hebt, maar wel van dat zelfde geld moet leven wat je anders van de sociale dienst zou krijgen.
Zit te klooien met PCquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef tann het volgende:
Bluezz waar ben je...
Het meest opvallende was ook dat zijn familie en een paar vrienden zeiden dat ze Rob in het huis niet herkenden. Dat zegt toch wel het een en ander. Hij verweet Menno een spelletje te spelen, maar hij was zelf 10x erger.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef crazymamma het volgende:
[..]
De uitspraken die hij na BB heeft gedaan bevestigen alleen nog maar meer wat een arrogante zelfingenomen figuur het is.
Afgelopen zaterdag kon het ook weer niet laten om even tegen Bart te zeggen dat hij het bonnetje maar op zijn "zaak" moest zetten, met naam en toenaam.
Ik dacht dat Tanja een WW-uitkering heeft en geen bijstandsuitkering? Dan gelden er heel andere regels hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef Anitra het volgende:
[..]
De sociale dienst stelt een plan op hoelang je met het geld moet doen volgens hun. Doe je dat niet en is je geld op omdat je jezelf een vakantie gegeven heb of dat ene boterhammetje extra dan kan je fluiten naar je uitkering tot dat hun zeggen dat je weer geld van de sociale dienst kan krijgen omdat je volgens hun er langer mee had kunnen doen.
Ook zijn je vaste lasten een stuk hoger als je geen sociale dienst hebt, maar wel van dat zelfde geld moet leven wat je anders van de sociale dienst zou krijgen.
Tot zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:28 schreef tann het volgende:
[..]
thnx pc, ga later ff kijken, ik brei er ook zo een eind aan, ben moe nog van de vorige avonden, ga nu ff roken kon zo net niet jos wou weer drinken en tja die gaat voor, tot zo...
Geen idee hoe dat zit. Ik weet wel dat je sinds kort zelfs je afkoopsom moet inleveren als je een ww uitkering aanvraagt. Die trekken ze er dan afquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tanja een WW-uitkering heeft en geen bijstandsuitkering? Dan gelden er heel andere regels hoor
Mooi!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
klopt, want dat is feitelijk gezien ontvangen salaris.. Maar vermogen ligt toch echt anders bij ww dan bij bijstand..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat zit. Ik weet wel dat je sinds kort zelfs je afkoopsom moet inleveren als je een ww uitkering aanvraagt. Die trekken ze er dan af
Hij blijft echt geweldig en alweer zit ik met een traantje in de ogen er naar te kijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:26 schreef PC eend het volgende:
klopt hond moet ook nog uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zit te klooien met PC
Maar jij gaat lekker jos voeden roken en slapen
Voor ons is hetquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij blijft echt geweldig en alweer zit ik met een traantje in de ogen er naar te kijken.![]()
Alssssssssssssss je BB had gewonnen, had je 262.000 euro gewonnen dat is omgerekend (ja ik ben van de ouwe generatie en blijf omrekenenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niks
die heb ik aangevraagd en is nog steeds niet rond, zit al weer 3 week zonder, met ww is het nog strenger, maar in beide gevallen krijg je niks, als je als het geld op is moet je gelijk naar de soos en die gaan kijken hoelang je er mee gedaan hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tanja een WW-uitkering heeft en geen bijstandsuitkering? Dan gelden er heel andere regels hoor
Het gaat haar er volgens mij om dat je niets aan dat geld hebt, want dat krijgt ze sowieso ook wel van de sociale dienst.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Alssssssssssssss je BB had gewonnen, had je 262.000 euro gewonnen dat is omgerekend (ja ik ben van de ouwe generatie en blijf omrekenen) 576.000 guldentjes.... ik weet het niet hoor (of toch jawel!) dat je daar de sociale dienst een tijd niet nodig heb hoor
![]()
En belastingcenten van anderen ook niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
... ik weet het niet hoor (of toch jawel!) dat je daar de sociale dienst een tijd niet nodig heb hoor![]()
haha das een goeie ja, alhoewel moeder zijn ook een hele zware job isquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor ons is het
"zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder"
Voor Tanja is het
"zing, vecht, huil, bid, lach en bewonder"
Geintje Tan
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor ons is het
"zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder"
Voor Tanja is het
"zing, vecht, huil, bid, lach en bewonder"
Geintje Tan
Thnx, die had je gemist he, net zoals de GJ story, ik had het al eens gevraagd geloof ik, maar heb je dat inmiddels al eens bijgelezen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |