Daar heeft iedereen aan mee gedaan en kom je volgens mij ook echt niet onderuit als je zo lang met een grote groep mensen zit opgescheept. Ik vind het niet vreemd in ieder geval. In het dagelijkse leven gebeurt het ook.. reken daar maar op.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb me op zitten vreten achter de pc, dat geroddel en achterbakse gedoe als je dan weer in de buurt was
Had ik dat maar eerder geweten, had het al eens aan je willen vragen tijdens BB.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was wel het plan, maar is er niet van gekomen![]()
had ik van Tanja wel moeten doen eigenlijk he![]()
Maar ik had niet het idee dat iemand hier daar behoefte aan had en het is vrij veel werk
Oh ja, daar mag je niet over praten.quote:
kzal er nog es over nadenken, maar ik weet wel zeker dat ik niet aantrekkelijk genoeg ben voor playboy, dat uitgezakte lijf van me en die drugskop zoals iemand zei hier....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet doen hoor, meid.
Zoiets achtervolgt je je hele leven, kijk maar naar Viola Holt nu.
Deze is nog steeds de beste en zeker aan te raden om te bekijken, Tanja:quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:07 schreef Anitra het volgende:
PC eend heeft een geweldig filmpje gemaakt op end van BB5!!
nee dat was nou de grap tussen mij en BB, we wouden ze aangenaam verassen omdat ze me liever zagen gaan, had erg veel lol toen, helemaal toen ik eten weg MOEST gooienquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:08 schreef crazymamma het volgende:
Vond je het trouwens niet vervelend dat je niet aan de andere bewoners mocht vertellen dat je opstapte?
Vind je het gek dat dat bij velen ook in het verkeerde keelgat schoot? Ik bedoel, het is toch veel beter als je zelf een grote prijs wint en dus niet meer van de sociale dienst hoeft te leven. Dat leek jij toen dus anders te zien. Velen begrepen dat vanzelfsprekend niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:12 schreef tann het volgende:
[..]
klopt, ik ben ook niet het huis ingegaan voor het geld, pas toen ik boven de pot hing met mn weeen dacht ik dat dat geld wel verrekte handig zou zijn, maar pas toen zag ik de $ tekens
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, daar mag je niet over praten.
Het is een paar keer op de streams voobij gekomen, maar ik ben niet zo'n geheelonthouder. *
* Als in: Iemand die alles onthoudt.
Voor ons was dat het enorme NADEEL dat Rob dus mocht blijven die avondquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:15 schreef tann het volgende:
[..]
nee dat was nou de grap tussen mij en BB, we wouden ze aangenaam verassen omdat ze me liever zagen gaan, had erg veel lol toen, helemaal toen ik eten weg MOEST gooien
Rob is een gigant!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor ons was dat het enorme NADEEL dat Rob dus mocht blijven die avond
Nee nee niet voor mij ik was Rob fan (kom maar op met die bak strontquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd het vresenlijkste moment uit BB. Dat had echt voor de ommekeer kunnen zorgen. Volgens mij was het dan een heel ander programma geworden. Vreemde beslissing van BB om het toen te laten blijven..................quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niksquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat dat bij velen ook in het verkeerde keelgat schoot? Ik bedoel, het is toch veel beter als je zelf een grote prijs wint en dus niet meer van de sociale dienst hoeft te leven. Dat leek jij toen dus anders te zien. Velen begrepen dat vanzelfsprekend niet.
Rob was echt wel de meest achterbakse lul die in het huis heeft rond gelopen. Buiten BB kan het best een leuke vent zijn, maar in het huis was het een gigantische smeerlap.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee nee niet voor mij ik was Rob fan (kom maar op met die bak stront)
Maar je hebt echt wel meer dan als je een uitkering hebt... én je leeft niet op kosten van de maatschappij. Maar dat maakt je dus niet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
[..]
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niks
Hahaha!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:21 schreef tann het volgende:
wat heb je dan aan dat geld, reken maar niet dat je daar leuke dingen van mag doen, zij rekenen uit hoeveel jaar je daarmee moet doen op basis van een sociale uitkering, zonde van et geld toch, je kan geen huis kopen of niks
Nee, het schijnt dat je een bepaald bedrag per maand mag opmaken. Anders kom je te snel weer bij de sociale dienst aankloppen en dat pikken ze niet. Enigszins terecht wel trouwens.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef crazymamma het volgende:
Je kunt toch met dat geld doen wat je wil, alleen krijg je dan geen uitkering meer.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
Nu weet ik 100% zeker dat het Tanja is.![]()
...Of er een tijd van leven en gaan werken of een andere domme actie.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:23 schreef crazymamma het volgende:
Je kunt toch met dat geld doen wat je wil, alleen krijg je dan geen uitkering meer.
ja toch??? laten we realistisch blijven, en sorry dat ik daarmee mensen pissig heb gemaakt, maar tis echt waar!!! dan had ik het liever aan mappa mondo gegevenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Hahaha!
Nu weet ik 100% zeker dat het Tanja is.![]()
Click here to watch BB5-Zing-vecht-huil-lachquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze is nog steeds de beste en zeker aan te raden om te bekijken, Tanja:
http://morzzz.student.utwente.nl:8000/;stream.nsv
edit: werkt niet meer, maar vraag PC eend maar even naar huil, bid, werk enzo.
De sociale dienst stelt een plan op hoelang je met het geld moet doen volgens hun. Doe je dat niet en is je geld op omdat je jezelf een vakantie gegeven heb of dat ene boterhammetje extra dan kan je fluiten naar je uitkering tot dat hun zeggen dat je weer geld van de sociale dienst kan krijgen omdat je volgens hun er langer mee had kunnen doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je hebt echt wel meer dan als je een uitkering hebt... én je leeft niet op kosten van de maatschappij. Maar dat maakt je dus niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |