40 euro? 25 hooguit voor een 17 inch, 50 voor een 19 inch.... Zeker als je maar 1 jaartje ermee wilt doen....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:30 schreef Catch22- het volgende:
regel een CRT via marktplaats. 40 euro en dan ben je klaar. Zing je het wel een jaartje mee uit
zie je dat TFT best redelijke technologie is (al weet ik niet wat die technologie inhoud waar TS het over had)quote:
RDP? net use \\laptop\c$?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:59 schreef longinus het volgende:
Ik was er niet op voorbereid en nu kan ik niet bij mijn meeste gegevens![]()
en voor de slimmerikken, ik heb ook een laptop.![]()
Via een computerwinkel, dan heb je voor 50 euro een 19" gebruikt crt, met 3 maanden garantie. Is toch iets betrouwbaarder dan in een parkeergarage in Amsterdam Zuid-Oost afspreken.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:30 schreef Catch22- het volgende:
regel een CRT via marktplaats. 40 euro en dan ben je klaar. Zing je het wel een jaartje mee uit
voor 50 euro een 2e handse 19 inch? DIe heb ik nog nooit voor die prijs gezien hoor. En hoezo nou weer afspreken in een parkeergarage in Amsterdam Zuid-Oost mafketelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
Via een computerwinkel, dan heb je voor 50 euro een 19" gebruikt crt, met 3 maanden garantie. Is toch iets betrouwbaarder dan in een parkeergarage in Amsterdam Zuid-Oost afspreken.
Die staat nu toch op instortenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Via een computerwinkel, dan heb je voor 50 euro een 19" gebruikt crt, met 3 maanden garantie. Is toch iets betrouwbaarder dan in een parkeergarage in Amsterdam Zuid-Oost afspreken.
Bedankt voor het aanbod, maar hij doet het weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:07 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb nog wel een 19 inch CRT staan. Mail maar ff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |