Je kunt nog naar Bon Jovi op de Goffertquote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef hose het volgende:
Weet iemand of er dit jaar weer een Rockin'Park of Fields of Rock festival wordt georganiseerd op de Goffert in Nijmegen?
Ik kom er op de sites niks van tegen. Ik zou het wel leuk vinden als het dit jaar ook weer wordt georganiseerd. Is vlak naast mijn deur
Ja, dat gerucht is dus onzinnig, aangezien de organisator al duidelijk aangaf dat het alleen doorgaat als er een hoofdact is die het festival kan dragen. Chili Peppers zou een optie zijn, maar dat zou denk ik niet in een fields of rock setting passen, die zoeken meer metal denk ik. Tool is een grote band in de eigen scene, maar toch redelijk underground en lang niet van het kaliber om FOR te dragen, dan moet je toch echt aan Rammstein en Metallica achtigen denken; bands die een echt groot publiek (40.000 plus) kunnen trekken. Vrees dat er biet veel opties zijn. Zelfs SOAD zie ik dat niet doen..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:08 schreef icebliss het volgende:
Vorig jaar was er volgens mij een gerucht dat men door het grote succes jaarlijks een festival wou organiseren. Maar er is nog niks bekend dus het lijkt me sterk dat er nu nog een festival wordt aangekondigd. Jammer, dat wel![]()
Klopt.. vorig jaar kon je om deze tijd al kaarten in de voorverkoop krijgen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:01 schreef TAV74 het volgende:
Fields of rock wordt alleen georganiseerd als er een topact als headliner geboekt kan worden. E aangezien er nu nog niets bekend is kun je er wel vanuit gaan dat er dit jaar geen FOR zal zijn.
Zoooo wat was het warm die dag in juni !quote:Op woensdag 1 februari 2006 00:56 schreef bloodymary het volgende:
Ja, dat was een mooie dag he.... lekker bier drinken in de zon (zucht).....
Nijmegen bestond 2000 jaar en geen 500!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:41 schreef Devlinsect het volgende:
Rockin park was iets ter ere van het 500 (?) jarige bestaan van Nijmegen. Als je er woont, zou je het moeten weten.
Dus niet opnieuw een Rock in t Park. Fields of Rock zou wél kunnen
Dat dus jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef hose het volgende:
[..]
Nijmegen bestond 2000 jaar en geen 500!![]()
Vorig jaar werd gezegd dat er vanwege het grote succes wel eens een vervolg kon komen
Het grote succes van het festival of van 2000 jaar Nijmegen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:48 schreef hose het volgende:
[..]
Nijmegen bestond 2000 jaar en geen 500!![]()
Vorig jaar werd gezegd dat er vanwege het grote succes wel eens een vervolg kon komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |