Ja, dat is enorm suf, maar dat vroege werk van Neil ken ik niet goedquote:Op donderdag 26 september 2013 08:06 schreef Norrage het volgende:
Niet zoveel van Perfect nee. Maar kicked it speelden ze geloof iken Neil fan zijn en een van zijn bekendste nummers niet herkennen?
Verder alles wel goed van bitterzoet hoorgoed geluid
maat die drukte
Ja. BTS is ook gewoon bijna een nieuwe Neil Young. Veel nummers die ze coveren zijn ook gewoon beter dan de originelen van Neilquote:Op donderdag 26 september 2013 09:57 schreef tim. het volgende:
[..]
Ja, dat is enorm suf, maar dat vroege werk van Neil ken ik niet goed. Ik kende het wel voldoende om het te herkennen, maar dacht dat het van BtS was. En "Train in Vain" is er nog een! Ik heb "London Calling" misschien al vijf jaar niet geluisterd, dacht dat het een cover van een bekend disconummer was
.
Wat ik wel doorkreeg tijdens het concert: de ware opvolger van Neil Young is niet J Mascis, maar Doug Martsch.
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:43 schreef brooklyndodger het volgende:
Ik zei hetzelfde tegen een maat van me nadat ze het speelde. Maar dat is toch al langer bekend, vooral de ritme sectie van Young's crazy horse platen en die van BTS komen nog al overheen.
Vooral op de latere platen ja, ik ben en blijf geen mega fan van perfect waar nogal gigantische Neil Young invloed inzit.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:47 schreef Darkestrah het volgende:
Zelfs mijn moeder zei afgelopen zondag dat ze zijn stem op die van Neil Young vond lijken.
geweldig liedje!! zoals ik gewend ben van deze bandquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:11 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe!!!!
https://soundcloud.com/builttospill/living-zoo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |