thanks!!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Zoals al elders vermeld werd, hier is een gratis E.P. van Danger Doom te downloaden!
maar het origineel is ook niet slechtquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
Dope.
De Sofa King Remix is beter dan het orgineel, heerlijk jazzy sfeertje eroverheen.
Leek het alsof ik dat zei?!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:29 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
maar het origineel is ook niet slecht
nietus!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
Hij heeft de helm van Maximus (The Gladiator) op![]()
[afbeelding]
alleen dan glad aan de bovenkant, maar het zal een traditioneel romeins ontwerp zijnquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
Hij heeft de helm van Maximus (The Gladiator) op![]()
[afbeelding]
Hee, is dat een officiële release?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:30 schreef RudyCarell het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06364/masta.jpg]afbeelding][/url]
Zeer vette nummers, mede met Doom
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:36 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee, is dat een officiële release?
Laters!!
AA
Ook leuk van de nieuwe itunesquote:Masta Killa : Made in Brooklyn IN STORES TODAY!!!
Published August 8th, 2006 (08:46)
This is the day we've been waiting for!! Masta Killa's new album Made In Brooklyn is offically in stores today, and also available all across the world wide web. It features the ENTIRE Wu Tang Clan and includes production from Pete Rock, MF DOOM, Bronze Nazareth and more!
Check our dates section to see what shows are left in the Wu Tang tour, and make sure you COP THE ALBUM!!!
Is een soort van verzamelaar of wat?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:08 schreef RudyCarell het volgende:
Nieuwe cd van Doom - MF Dope en Chrome Children is ook een aanrader, met beats van Madlib etc...
Idd het is denk een verzamelaar, en Chrome Children vind ik toch wel aardig,maar geen topper. Er is wel weer een nieuwe track met Ghostface en Doom.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:23 schreef Mar10Segovia het volgende:
Inderdaad ja, is een compilatiealbum met nummers van zijn verschillende aliassen.
Overigens vind ik die Chrome Children cd wat tegenvallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |