Niet waar, Sufjan gooide ze in het publiek.quote:Op zondag 12 november 2006 13:44 schreef Capetown het volgende:
Weer typisch Nederlands publiek. Die supermanpoppen werden gewoon zo van het podium afgejat! De poppen die wel het publiek in waren gegooid, werden heel snel naar beneden getrokken. Hebben hebben hebben.
Die laatste drie werden van het podium getrokken.quote:Op zondag 12 november 2006 13:46 schreef Zuen het volgende:
[..]
Niet waar, Sufjan gooide ze in het publiek.
Voor verdere info zie hier: http://www.asthmatickitty.com/music.php?releaseID=63quote:The box set (titled “Songs for Christmas”) will be chock full of surprises, including the following novelty items (if you don’t mind us ruining the surprise):
• Five individually packaged CD EPs!
• Five Christmas stickers!
• Extensive liner notes and short stories by Sufjan Stevens!
• An original Christmas essay by Rick Moody!
• An animated music video and comic strip by Tom Eaton!
• A Christmas Songbook with lyric sheets and chord charts--so you can sing along too!
• An original Christmas Family Portrait painting of Santa Sufjan (with wife and kids!) by Jacques Bredy!
Wow! It’s the stocking stuffer of the century! Which isn’t saying much, considering the century is still so young!
Yep, dat vond ik ook typisch Nederlands. Niet dat ze van podium werd afgejat, maar zodra ze in publiek kwamen heb ik ze niet meer gezien. De kerstmannen vlogen heel even door de lucht, maar toen sommigen het einde van het liedje voelden aankomen werden ze 30 sec in de lucht gehouden om ze toch maar in hun bezit te houden.quote:Op zondag 12 november 2006 13:44 schreef Capetown het volgende:
Weer typisch Nederlands publiek. Die supermanpoppen werden gewoon zo van het podium afgejat! De poppen die wel het publiek in waren gegooid, werden heel snel naar beneden getrokken. Hebben hebben hebben.
Dat viel best wel tegen. Een kort stukje Sufjan die 'for the widows in paradise...' ten gehore brengt. Stukje wat ik ook al eerder had gezien op de site van 3 voor 12.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Vannacht om 0.25 uur in 3voor12.tv op Ned. 3:
De Amerikaanse songwriter Sufjan Stevens lijkt de melodieuze en indrukwekkende liedjes zo uit zijn mouw te schudden. Een akoestische sessie op het SXSW-festival in Texas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |