abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43328523
Voor mij ook
zakelijk
  zondag 12 november 2006 @ 01:11:16 #202
2625 menjo
lo-fi till I die
pi_43467677
Dat was toch wel een redelijk briljant concert.
pi_43468913
Behoorlijk briljant concert ja! Dat nieuwe nummer Majesty Snowbird wow...

[ Bericht 21% gewijzigd door mouzzer op 12-11-2006 04:07:54 ]
pi_43470721
Prachtig concert! Wat een kwaliteit, nog nooit zo'n mooi concert gezien. Leuk hoe hij op het begin met zijn band opkwam, allemaal verkleed als vogels hahah. En later, toen al die superman en kerstman poppen het publiek in werden gegooid . Al met al dus echt een topconcert, merkte wel dat ik met mijn vrienden daar een van de jongsten was .

[ Bericht 75% gewijzigd door Zuen op 12-11-2006 10:54:23 ]
zakelijk
pi_43471371
Zelden zo'n indrukwekkende show meegemaakt. Het was bij tijd en wijlen zo stil dat je een speld kon horen vallen. Het 'geshhhhhh' van mensen vond ik ronduit grappig, maar wel terecht natuurlijk. Als je naar Sufjan gaat moet je luisteren, niet lullen. De kostuums, ik dacht eerst in een soort van freakshow beland te zijn; in tegendeel natuurlijk... Super(man) Sufjan!
pi_43471856
Het was heerlijk.
AS
pi_43473588
Heb net meteen maar de kerstbox besteld bij boudisque
pi_43474573
Heeft ie Romulus nog gespeeld? Dat vind ik echt een van zn mooiste nummers.
pi_43474751
Weer typisch Nederlands publiek. Die supermanpoppen werden gewoon zo van het podium afgejat! De poppen die wel het publiek in waren gegooid, werden heel snel naar beneden getrokken. Hebben hebben hebben.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_43474801
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:44 schreef Capetown het volgende:
Weer typisch Nederlands publiek. Die supermanpoppen werden gewoon zo van het podium afgejat! De poppen die wel het publiek in waren gegooid, werden heel snel naar beneden getrokken. Hebben hebben hebben.
Niet waar, Sufjan gooide ze in het publiek.
zakelijk
pi_43475445
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:46 schreef Zuen het volgende:

[..]

Niet waar, Sufjan gooide ze in het publiek.
Die laatste drie werden van het podium getrokken.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_43478622
ik heb een kerstman! En dat terwijl ik niet eens zo heel erg vooraan stond...en de mensen graaiden helemaal niet zo erg, de kerstmannen hipten leuk over t publiek heen!

Maar WAT een geniaal concert..jesus. Was zeker een kwartier sprakeloos na het concert, wat een geweldige stem heeft ie en wat een prachtmuzikanten allemaal!! Saint Vincent (of hoe ze heet) was ook echt supergoed, ze zat zo in de muziek, ook tijdens sufjan zelf. Wow..

En Majesty Snowbird....tranen sprongen me in mn ogen, hoe mooi.
(:
pi_43493574
Mooi concert!
Paan!
pi_43498122
Helaas kon ik door omstandigheden niet naar het concert, maar zo te lezen heb ik wel weer heel wat gemist... De vorige keer dat hij in Nederland was, ben ik wel naar het concert in Paradiso geweest en toen heb ik me erover verbaasd hoe snel hij en zijn band kunnen switchen tussen enerzijds ontzettend maf doen en anderzijds de sterren van de hemel spelen.

Ik wil die box met vijf kerstcd's wel gaan kopen trouwens, dat is echt iets om te hebben, er zitten ook allemaal maffe dingetjes bij die cd zoals stickers enzo.
  maandag 13 november 2006 @ 08:39:20 #215
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_43498768
Zeer fijn concert, van complete bombast tot prachtige ingetogenheid. Was ook erg blij met het feit dat het stil en niet rokerig was, meestal is het tegenovergesteld
pi_43500659
Vooral het niet rokerige stond mij ook enorm aan

Vond dit alleraardigst linkje nog: http://www.pbs.org/klru/austin/artists/StevensCalexico.html
pi_43502207
En ik verveel me, dus maar ff een overzichtje van alles wat er in de box zit:
quote:
The box set (titled “Songs for Christmas”) will be chock full of surprises, including the following novelty items (if you don’t mind us ruining the surprise):

• Five individually packaged CD EPs!
• Five Christmas stickers!
• Extensive liner notes and short stories by Sufjan Stevens!
• An original Christmas essay by Rick Moody!
• An animated music video and comic strip by Tom Eaton!
• A Christmas Songbook with lyric sheets and chord charts--so you can sing along too!
• An original Christmas Family Portrait painting of Santa Sufjan (with wife and kids!) by Jacques Bredy!

Wow! It’s the stocking stuffer of the century! Which isn’t saying much, considering the century is still so young!
Voor verdere info zie hier: http://www.asthmatickitty.com/music.php?releaseID=63
pi_43504498
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:44 schreef Capetown het volgende:
Yep, dat vond ik ook typisch Nederlands. Niet dat ze van podium werd afgejat, maar zodra ze in publiek kwamen heb ik ze niet meer gezien. De kerstmannen vlogen heel even door de lucht, maar toen sommigen het einde van het liedje voelden aankomen werden ze 30 sec in de lucht gehouden om ze toch maar in hun bezit te houden.

Maar het is zonde om je er echt druk over te maken want het was een briljant concert. Alleen jammer dat ik wat ver achterin stond, nogal wat parkeerproblemen gehad.
pi_43506520
Ik had verdorie kaartjes maar kon er niet bij zijn wegens omstandigheden. Shit, daar baal ik nu wel van! Hopelijk komt het nog op Fabchannel te staan.
It's not going to stop 'till you wise up
pi_43511020
Wat een geweldig concert weer. . Ik durf niet zo goed te zeggen welke ik beter vond, deze of vorig jaar. Ik was in elk geval weer erg content. .
Heb een kerstman te pakken weten te krijgen, had liever een superman gehad, maar helaas.
Ik was erg blij dat het publiek weer lekker stil was, ik was een beetje bang dat dat eenmalig zou zijn. Maar gelukkig niet. En veel geweldige en bij mij favoriete nummers (met Seven Swans en John Wayne Gacy, Jr. voor mij als hoogtepunt) gespeeld, wat natuurlijk altijd maar afwachten is met zo'n repetoire. En ook fijn dat de CD's maar 10 euro kostten, kon ik eindelijk Illinoise halen.
St. Vincent vond ik ook erg geslaagd. Leuke nummers (alleen die op de piano vond ik wat minder), leuk gezongen.

Volgend jaar weer! .
pi_43511657
Geniaal. Punt.

Shirt en St. Vincent EP gekocht. Ik vond haar ook behoorlijk geniaal zo in d'r eentje. En ze heeft ook nog m'n EP gesigneerd.

Ik hoop dat ie snel weer komt
pi_43511986
oh.. en 'concerning the ufo sighting near highland, il' was helemaal geweldig.
pi_43515940
Eigenlijk maar één minpuntje:

Hij speelde All The Trees of The Field Will Clap Their Hands niet, zo'n prachtig nummer vooral live.
zakelijk
pi_43859877
Vannacht om 0.25 uur in 3voor12.tv op Ned. 3:

De Amerikaanse songwriter Sufjan Stevens lijkt de melodieuze en indrukwekkende liedjes zo uit zijn mouw te schudden. Een akoestische sessie op het SXSW-festival in Texas.
pi_43879205
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Vannacht om 0.25 uur in 3voor12.tv op Ned. 3:

De Amerikaanse songwriter Sufjan Stevens lijkt de melodieuze en indrukwekkende liedjes zo uit zijn mouw te schudden. Een akoestische sessie op het SXSW-festival in Texas.
Dat viel best wel tegen. Een kort stukje Sufjan die 'for the widows in paradise...' ten gehore brengt. Stukje wat ik ook al eerder had gezien op de site van 3 voor 12.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')