Hij had drie platen met kerstliedjes, maar voor zover ik weet waren die nooit officieel uitgebracht en had hij die liedjes eigenlijk vooral opgenomen voor familie en vrienden. Ze konden wel gedownload worden (ik heb ze alle drie op m'n pc staan) en deze liedjes staan nu ook allemaal op deze box, zie ik, plus nog een hoop extra nummers.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Iets met dollartekens en ogen... Of ben ik weer te cynisch?
Ik kan bijna niet wachen op zijn 3CD-box van North Dakota, plus de 7CD-uitvoering die erop volgt met al het restmateriaal van die sessies.quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef pfaf het volgende:
Hij mag wel eens opschieten met z'n 50-staten-project.
* TheRuud ook.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:58 schreef Ace1 het volgende:
* Ace1 luistert For the Widows in Paradise, for the Fatherless in Ypsilanti![]()
Ik ga!quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:57 schreef TheRuud het volgende:
11 november komt Sufjan dus in Paradiso. Aankomende zaterdag begint de voorverkoop. Wie gaat er allemaal heen?
Dat kerstproject is geen 3cd, maar een 5cd project en het gaat Songs for Christmas hetenquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:49 schreef pfaf het volgende:
Hij mag wel eens opschieten met z'n 50-staten-project.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Eikelpiercing het volgende:
Als de grootte van een staat in verhouding is met het aantal cd's dat hij erover uitbrengt, gaat ons nog wat te wachten staan overigensIllinois is 56,343 square miles en Michigan 58,513 square miles groot (vraag me niet hoeveel dat is in kmē
) Daar heeft hij bij beide 2 cd's gemaakt. Dan heb je Alaska, dat 587,878 square miles groot is. Als je even gaat rekenen (Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Rekenmachine ), dan kom je tot het besluit dat hij over Alaska 20 cd's moet opnemen. Op dezelfde wijze van denken kan je tot het besluit komen dat hij over Texas 10 cd's moet opnemen. En over Rhode Island moet 0,04 cd (pakweg drie minuten muziek) worden opgenomen.
(Een mens moet toch iets doen als hij zich ernstig verveeld.)
Edit: Had een kleine leugen verteld: "En over Rhode Island moet 0,02 cd (pakweg anderhalve minuut muziek) worden opgenomen".
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Eikelpiercing het volgende:
Als de grootte van een staat in verhouding is met het aantal cd's dat hij erover uitbrengt, gaat ons nog wat te wachten staan overigensIllinois is 56,343 square miles en Michigan 58,513 square miles groot (vraag me niet hoeveel dat is in kmē
) Daar heeft hij bij beide 2 cd's gemaakt. Dan heb je Alaska, dat 587,878 square miles groot is. Als je even gaat rekenen (Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Rekenmachine ), dan kom je tot het besluit dat hij over Alaska 20 cd's moet opnemen. Op dezelfde wijze van denken kan je tot het besluit komen dat hij over Texas 10 cd's moet opnemen. En over Rhode Island moet 0,04 cd (pakweg drie minuten muziek) worden opgenomen.
Edit: Had een kleine leugen verteld: "En over Rhode Island moet 0,02 cd (pakweg anderhalve minuut muziek) worden opgenomen".
Mooie statistiekjes, maar ik denk dat je beter het aantal inwoners als graadmeter kunt gebruiken..quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Eikelpiercing het volgende:
Je hebt een rekenmachine nodig voor 580/58?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:03 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ah, zou dan het aantal jaar dat een staat bij de VS zit een goede maat zijn? Of misschien het aantal hits op Google, de lengte van het Wikipedia artikel?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:10 schreef fretclick het volgende:
ik denk het aantal anekdotes/geschiedenisverhaaltjes, ipv aantal inwoners of hoeveel vierkante kilometers..
nu we dan toch bezig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |